تبلیغات

تبلیغات

بهترین منابع یادگیری دیجیتال مارکتینگ

digital

با توجه به رشد و پیشرفت فناوری و اینترنت در سراسر جهان، بیشتر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن روی آورده‌اند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها و برندها در سطح جهان مطرح شوند. با این کار راه برای پیشرفت و توسعه حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار باز شده است.
در مقاله آموزش دیجیتال مارکتینگ از اینفوگرام می‌خوانیم: دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، شامل هرگونه تکنیک، استراتژی و روش بازاریابی می‌شود که در آن برای رسیدن به مشتری بالقوه و جذب او، احتیاج به یک دستگاه دیجیتال مثل موبایل و کامپیوتر باشد. بسیاری شرط وجود اینترنت را هم برای دیجیتال مارکتینگ ضروری می‌دانند، اما بازاریابی دیجیتال، در موارد محدودی بدون اینترنت هم می‌تواند کار خود را انجام بدهد، هرچند تعداد این روش‌ها بسیار کم است و اکثر استراتژی‌ها و زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ وابسته به اینترنت هستند.

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا باید یادگیری را آغاز کنید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با دیجیتال مارکتینگ و منابع معتبر یادگیری این حوزه در سال 2021 بیشتر آشنا شوید.

بهترین منابع یادگیری دیجیتال مارکتینگ در سال 2021 کدامند؟

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ نباید استفاده از منابع موجود را از یاد ببرید. غفلت از این منابع می‌تواند پشیمانی زیادی برایتان به همراه داشته باشد. این منابع عبارتند از:

آکادمی HubSpot

این آکادمی در واقع یک منبع رایگان و آنلاین است که به شما در امر یادگیری دیجیتال مارکتینگ کمک بسیاری می‌کند. در این آکادمی شما می‌توانید با یادگیری دوره‌های مختلف گواهینامه‌های لازم را دریافت کنید. از جمله محتواهای آموزشی در این زمینه می‌توان به حوزه سئو، بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی و… اشاره کرد. اطلاعات و بار علمی این آکادمی به قدری بالاست که می‌توانید به راحتی به پاسخ تمام سوالات خود برسید.

دانشگاه PPC WordStream

این منبع، به عنوان یک مبنع آموزش رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این منبع سه سطح برای آموزش و یادگیری وجود دارد، که شما باید آموزش خود را با توجه به علم و دانشی که در این زمینه دارید از یکی از این سه سطح مبتدی (PPC 101) ، متوسط ​​(PPC 102) و PPC پیشرفته انتخاب کنید.
در این منبع علاوه بر تحقیقات PPC منابع دیگری چون ابزارهای کلیدی کلمات، ابزارهای بازاریابی آنلاین، مبانی اولیه بازاریابی جست و جو و…. را در اختیار دارید.

یوتیوب

یوتبوب تنها برای سرگرمی و دیدن کلیپ‌های خلاقانه نیست، این پلتفرم چیزی فراتر از یک سرگرمی است. به راحتی و سادگی می‌توانید در این مجموعه عظیم به یادگیری دیجیتال مارکتینگ بپردازید. تنها کافیست موضوع مورد نظر خود را جست‌وجو کنید سپس هزاران کلیپ آموزشی به زبان‌های مختلف برایتان آپلود می‎شود. شما باید با توجه به نوع نیازتان از این آموزش‌ها استفاده کنید. این فضا همانند سایر فضاهای آموزشی دارای اطلاعات اشتباه و غلط هم هست، به همین دلیل بهتر است کلیپ‌های آموزشی معتبر را انتخاب کنید. کلیپ‌های Jay Baer ، Gary Vaynerchuk و… ازجمله کلیپ‌های معتبر در این زمینه هستند.

همچنین بخوانید  در مورد قفل کارتی چه می دانید؟

نیل پاتل

افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، نام نیل پاتل را بارها و بارها شنیده‌اند. نیل پاتل می‌تواند یک منبع درست و برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ باشد، او می‌داند که برای فروش بیشتر یک وب سایت باید چه کارهایی را انجام داد. در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند یک راهنمای موثر و کارآمد باشد.
نیل پاتل سعی می‌کند تا با پخش ویدئو‌های کوتاه از دیجیتال مارکتینگ تمام تکنیک‌ها و آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد. تنها کافیست پیرو دستورالعمل‌ها باشید.

مرکز آموزش Moz SEO

یکی از بهترین منابعی که می‌توانید با آن SEO را که یکی از زیر شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است یاد بگیرید moz است. تمام افرادی که می‌خواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند چه افراد مبتدی برای یادگیری تازه، چه افراد پیشرفته برای یادگیری بیشتر می‌توانند از این منبع استفاده کنند.

مزایای یادگیری دیجیتال مارکتینگ از بهترین منابع

در مقاله‌ای از reliablesoft.net می‌خوانیم : مهارت های بازاریابی دیجیتال نه تنها برای متخصصان بازاریابی دیجیتال بلکه برای همه کسانی که در مشاغل با حضور آنلاین کار می کنند بسیار مهم است. این شامل کارآفرینان ، مدیران بازاریابی ، متخصصان بازاریابی و صاحبان مشاغل کوچک می شود.

استفاده از این منابع برای افراد علاوه بر اینکه به یادگیری بهتر دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند، با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است:

یادگیری دیجیتال مارکتینگ

صرفه جویی در وقت

اگر در گوگل سرچ کنید محتواهای بسیاری درباره این زمینه در دسترس قرار دارد. اما افراد بسیاری هستند که زمان لازم برای سرچ و پیدا کردن یک محتوای درست و مناسب را ندارند، از این رو ترجیح می‌دهند که به منابع معتبر مراجعه کنند تا علاوه بر اینکه از هدر دادن وقت خود جلوگیری کنند، به اطلاعات صحیح و مطمئن‌تری دست پیدا کنند.

یادگیری بی حد و مرز

اگر با دیجیتال مارکتینگ همراه شوید، دائم در حال یادگیری اطلاعات جدید هستید. همیشه به روز بودن و آپدیت بودن اطلاعات می‌تواند کمک بسیاری به افراد کند. اگر به دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ هستید همیشه باید در حال به روز کردن اطلاعات خود باشید.
در یادگیری دیجیتال مارکتینگ به هیچ عنوان با محدودیت روبه‌رو نخواهید بود.

میزان دانش بالا

علاوه بر اینکه افراد در این زمینه می‌توانند با دانش ابتدایی و اولیه دیجیتال مارکتینگ همراه باشد، می‌توانند به مفاهیم مهم و پیشرفته این حوزه هم واقف شوند.

عضوی از جامعه دیجیتال مارکتینگ

هر فردی با توجه به حوزه کاری و شرایط کاری خودش می‌تواند تجربیات متفاوتی داشته باشد. به همین دلیل تعامل با همکاران می‌تواند در این حوزه باعث افزایش دانش و علم شما در بخش یادگیری دیجیتال مارکتینگ شود.

همچنین بخوانید  فاکتورهای یک اقامت جذاب در هتل ارغوان مشهد

در بازاریابی آنلاین باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

·      باید گواهینامه‌های مرتبط با هر بخش آموزشی را دریافت کنید و به تمرینات خود در این حوزه ادامه دهید.

  • این حوزه به سرعت و روزانه در حال تغییر و پیشرفت است، به همین دلیل هیچگاه یادگیری و آموزش خود را متوقف نکنید.
  • سعی کنید برای موفقیت بیشتر در کنار افراد حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار شوید.
  • با یادگیری مهارت‌های بخش SEO کار خود را آغاز کنید، سپس به بخش بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی محتوا و…. وارد شوید.

از بهترین منابع، دیجیتال مارکتینگ را بیاموزیم!

یادگیری حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز به وقت و زمان بسیاری دارد، به گفته برخی از افراد خبره در این زمینه برای یادگیری آن باید فداکاری کرد. برای موفق شدن در این حوزه باید یادبگیرید که چطور تاکتیک‌ها را شناسایی کنید. هیچ وقت برای یادگیری این حوزه دیر نیست تنها کافیست تصمیم خود را بگیرید و برای آموزش و یادگیری اقدام کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *