تبلیغات

تبلیغات

خرید VPN آی پی ثابت برای ترید

binance

در این مقاله نکات مهم خرید VPN آی پی ثابت برای ترید را برای شما مطرح می‌کنیم و به مسائلی اشاره میکنیم که هر تریدری باید آنها را بداند تا از بلوکه شدن و مسدود شدن حساب Binance خود جلوگیری کند.

برای تریدر ها و معامله گران بازار ارز های دیجیتال

شاید شما که در حال خواندن این مقاله هستید آشنایی کم یا زیادی با بازار ارز های دیجیتال و کریپتو داشته باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را جهت افزایش سطح آگاهی شما و جلوگیری از به خطر افتادن حساب Binance خود مطرح کنیم. و در خصوص خرید vpn آی پی ثابت برای ترید هم صحبت می‌کنیم و روش های خرید vpn آی پی ثابت برای ترید و به نکات مهم دیگر اشاره می‌کنیم.

از آنجایی که صرافی بایننس (Binance) بعنوان محبوب ترین صرافی ارز های دیجیتال در دنیا شناخته شده است، طبیعتا کاربران خیلی زیادی دارد و همینطور کاربران ایرانی زیادی هم دارد که هم در ایران زندگی می‌کنند و هم در صرافی بایننس حضور دارند. اما مشکل تحریم ایران توسط بایننس است.

متاسفانه به دلیل تحریم ها و منع استفاده، کاربران ایرانی مجبور می‌شوند بایننس را دور بزنند و دست به استفاده از VPN ها بزنند. در اینجا به عملکرد کلی VPN ها اشاره کوتاهی میکنیم تا علت استفاده و محبوبیت آنها را بدانید.

VPN ها چگونه کار می‌کنند!؟

جالب است بدانید که اکثریت افراد برای حفظ امنیت خود از VPN استفاده می‌کنند. زیرا با استفاده از VPN می‌توانند در بستر وب و دنیای دیجیتال، هویتی ناشناخته داشته باشند. همینطور از دام هکر ها دور باشند. اما یک VPN کاربرد های دیگری نیز می‌تواند داشته باشد. به طور خلاصه، وقتی شما به اینترنت متصل می‌شوید، از طرف ارائه دهنده اینترنت خود، یک شناسه دریافت می‌کنید که به آن، آدرس آی پی یا IP Address می‌گویند.

آدرس IP شما نشان دهنده موقعیت مکانی نسبی، کشور، شهر و شرکت ارائه دهنده اینترنت شماست. پس یعنی شما با آدرس آی پی خود قابل شناسایی هستید. اما برای امنیت بیشتر، اکثریت آدرس های IP هایی که شما دارید از نوع داینامیک یا پویا است. این یعنی زمانی که اتصال شما به اینترنت قطع یا وصل می‌شود آدرس آی پی شما تغییر می‌کند.

یک VPN برای اینکه هویت شما را مخفی کند، با روش های خاص خودش اقدام به مخفی کردن و به اصلاح عوض کردن آدرس IP شما به صورت موقت می‌کند. شاید با خود سوال کنید که خب چه دلیلی دارد؟؟ وقتی خودم می‌توانم یکبار اینترنت را قطع و وصل کنم و مجدد آدرس آی پی جدید بگیرم! پس چرا از VPN استفاده کنم؟؟

همچنین بخوانید  آموزش ساخت کانکس ” صفر تا صد تکنولوژی ساخت انواع کانکس”

حتما تا کنون به لیست کشور هایی که داخل یک نرم افزار VPN است توجه کرده اید. در اینجا باید اشاره کنیم که با استفاده از VPN، آدرس IP شما به سروری در کشور دیگر تغییر پیدا خواهد کرد! اما

قطع و وصل کردن اینترنت آدرس IP شما جدید می‌شود اما باز هم از همان کشوری که در آن زندگی می‌کنید به شما IP داده می‌شود. پس تا الان متوجه شدید که یک VPN می‌تواند آدرس IP شما را به کشور مورد نظرتان تغییر دهد. و اما قصه از اینجا شروع می‌شود!

استفاده از بایننس با VPN (دور  زدن Binance)

حال که با طرز کار وی پی ان آشنا شدید، بهتر است بدانید زمانی که ما آدرس IP خود را تغییر دهیم، دیگر برای سایت مقصد مشخص نیست که آیا ما در کشور تحریم شده زندگی می‌کنیم یا خیر. یعنی در واقع سایتی که از آن استفاده می‌کنیم آدرس آی پی ما را همان چیزی میداند که vpn آن را تعیین کرده و ما آن را با وی پی ان به کشور دیگری تغییر داده ایم.

پس با تغییر آدرس آی پی می‌توانیم بدون نگرانی از سرویس های تحریم شده استفاده کنیم. اما این همه داستان نیست!

 

همه VPN ها آنطور که باید نیستند، مراقب باشید!!

زمانی که از VPN استفاده می‌کنید آی پی شما عوض می‌شود، اما آیا تا بحال به این فکر کرده اید که این تغییر آی پی تا چه مدت است؟؟ این دقیقا همان مساله ای است که باید مراقب آن باشید. به طور کلی اکثر VPN های رایگان آدرس IP شما را تغییر می‌دهند. اما جالب است بدانید که کیفیت آدرس آی پی مقصد هم جزء عوامل بسیار مهم است. فرض کنید، شما یک VPN رایگان نصب می‌کنید و خوشحال و خندان در حال استفاده از آن هستید و به خود افتخار می‌کنید که توانسته اید از سد فیلترینگ عبور کنید و وارد حساب بایننس خود می‌شود.

شخص دیگری در دیگر نقطه کره زمین هم دارد هم زمان، از همان VPN استفاده می‌کند و دقیقا به سروری که شما به آن متصل هستید، متصل است. از شانس بد شما، وقتی شما وارد بایننس می‌شوید آن شخص هم در حال فروختن بیت کوین های خود در صرافی Binance است که ناگهان پیام مسدود شدن حساب را مشاهده می‌کنید. اینجا سیستم بایننس متوجه حضور دو شخص با دو دستگاه متفاوت از دو نقطه متفاوت اما یک آدرس آی پی می‌شود. اینجاست که بایننس مچ شما را میگیرد.

همچنین بخوانید  چرا برای مسائل حقوقی حتماً باید از یک وکیل متخصص کمک بگیریم؟

بله درست است! استفاده از VPN یکی از نیاز های معاملات کاربران ایرانی در بایننس است اما نه هر وی پی انی!

متاسفانه VPN های رایگان زیادی وجود دارد که هر کدام ریسک ها و خطرات مخصوص به خود را دارد، از آنجایی که وی پی ان های رایگان، رایگان هستند پس در نتیجه کاربران زیادی دارند و از آنجایی که سرور های محدودی دارند، احتمال اینکه آدرس های IP بی کیفیت و استفاده شده زیادی داشته باشند فوق العاده زیاد است.

همین امر باعث می‌شود که یک آدرس IP را به چندین هزار نفر به صورت همزمان اختصاص دهند و دقیقا همین امر باعث افت کیفیت آدرس IP و خلاصه بلوکه شدن حساب شما در صرافی بزرگ بایننس می‌شود.  پس برای امنیت پولتان در بایننس بهتر است کمی هزینه کنید!

آی پی ثابت برای ترید

لوکیشن ها و کشور های خاص مخصوص Binance

طبیعتا هر وی پی ان یک لیست از کشور هایی که در آنجا سرور دارد در اپلیکیشن های خود دارد. اما فقط برخی از VPN ها لوکیشن های خاصی که مخصوص کاربران ایران است را در لیست بلند بالای خود دارد. در حال حاضر قطعا سرور های لوکیشن کشور هلند (خرید VPN هلند) و سنگاپور (خرید VPN سنگاپور( جزء 2 کشور محبوبی هستند که کاربران ایرانی برای استفاده از بایننس به آنها متصل می‌شوند.

خرید VPN آی پی ثابت برای ترید (جمع بندی)

در آخر بهتر است به یاد داشته باشید که یک VPN خوب باید دارای اشتراک های آی پی ثابت یا همان (IP Static) باشد. و همینطور سرور هایی از کشور های مخصوص بایننس برای تریدر ها را داشته باشد. علاوه بر آن قابلیت Kill-Switch برای جلوگیری از لو رفتن IP داشته باشد و علاوه بر تمام اینها امینت بالا و قیمت بصرفه داشته باشد. تمام اینها در یک کلمه خلاصه می‌شود!

آی پی ثابت برای ترید

کاورنت وی پی ان، بهترین سایت خرید VPN آی پی ثابت برای ترید با اشتراک های 2 کاربره، قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر آماده استفاده کاربرانی است که از قطعی مدام وی پی ان خود خسته شده اند و نیاز به یک وی پی ان با کیفیت دارند. برای خرید میتوانید به وبسایت رسمی کاورنت وی پی ان مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *