تبلیغات

تبلیغات

گوگل تلفن هوشمند Pixel 5a 5G را با قیمت 449 دلار معرفی کرد

گوگل تلفن هوشمند Pixel 5a 5G را با قیمت 449 دلار معرفی کرد

همانطور که انتظار داشتیم و پیش بینی می‌شد، شرکت گوگل به تازگی از گوشی میان رده جدید و پرشایعه Pixel 5a 5G رونمایی کرد. اسمارتفونی که زبان طراحی سری پیکسل 5 را به همراه دارد و برخی مشخصات سخت افزاری رده میانی اما قابل توجه شامل حال آن شده است.

در حقیقت تلفن هوشمند Pixel 5a 5G، جانشین مستقیم برای Pixel 4a سال گذشته است. اگرچه انتظار داشتیم این مدل را زودتر شاهد باشیم، اما گوگل تصمیم گرفت در نیمه دوم سال 2021، این هندست رده میانی خود را با قیمتی مناسب و ویژگی‌های قابل توجه رونمایی کند.

برخلاف نسخه پیشین، این مدل از شبکه 5G پشتیبانی کرده که بزرگ‌ترین تغییر به حساب می‌آید. البته تغییرات دیگری هم روی پیکسل 5ای اعمال شده و تنها پشتیبانی از شبکه 5جی نیست. اما اگر از جمله کسانی هستید که به دنبال یک گزینه میان رده از گوشی پیکسلی با قیمت مناسب و پشتیبانی 5G بودید، این مدل می‌تواند نظر شما را جلب کند.

گوگل تلفن هوشمند Pixel 5a 5G را با قیمت 449 دلار معرفی کرد

گوگل در Pixel 5a از طراحی با شاسی آلومینیومی بهره گرفت. این تلفن هوشمند در رنگ مشکی و سبز تیره عرضه خواهد شد، این یعنی رنگ روشنی در کار نیست. بدنه آن با استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار محافظت دارد. در بحث طراحی شباهت فاحشی بین این مدل و پیکسل 4ای قابل مشاهده است.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.34 اینچی OLED با نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و کیفیت FHD+ دارد. در بحث سخت افزاری ارتقا خاصی صورت نگرفته و همچنان پردازنده Snapdragon 765G با حافظه رم 6 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به کار گرفته شده است.

یگی دیگر از بخش‌های ارتقا نیافته دوربین است و همچنان گوگل از دوربین عقب دوگانه 12.2 و 16 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره گرفت. بزرگ‎ترین تفاوتی که میان دو مدل می‌توان مشاهده کرد، باتری 4680 میلی آمپرساعتی به جای 3880 میلی آمپرساعتی است. این باتری فناوری شارژ سریع 18 واتی داشته و می‌توان در مدت زمان کوتاهی دستگاه را شارژ کرد. 

Pixel 5a با 5G برای پیش خرید در ایالات متحده و ژاپن از امروز در فروشگاه Google در دسترس است. در ایالات متحده، این گوشی 449 دلار بوده و از 26 آگوست راهی بازار می‌شود.

همچنین بخوانید  هوآوی بزودی اولین گوشی هوشمند با دوربین پاپ آپ را معرفی می کند
منبع :
gsmarena

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *