تبلیغات

تبلیغات

مدیریت اینستاگرام برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام

مدیریت_پیج_اینستاگرام-ایران_مایند

دیگر زمان آن رسیده است که مدیریت پیج اینستاگرام خود را برون سپاری کنید تا بتوانید به تجارت خود و انجام کارهای مورد علاقه خود بیشتر برسید. امروزه اکثر افراد موفق مدیریت پیج خود را به اشخاصی می سپارند که به اصطلاح به آنها ادمین پیج اینستاگرام گفته می شود. ما در ایران مایند با بهره گیری از سال ها تجربه و با افتخار این خدمات را برای شما انجام می دهیم. شما همچنین می توانید خودتان مدیریت اینستاگرام را انجام دهید. در هر دو صورت این مقاله به شما کمک می کند تا با ترفندها و چالش هایی که پیش رو دارید بیشتر آشنا شوید.

نقش اینستاگرام  در رشد کسب و کار

ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند و تقریباً 90 درصد آنها حداقل یک تجارت را دنبال می کنند. این بدان معناست که در سال 2021 ، استفاده از اینستاگرام برای موفقیت در تجارت الزامی است و برای اینکه بتوانید به این موفقیت برسید نیاز به مدیریت پیج اینستاگرام دارید. همه حساب های موفق یک ادمین اینستا دارند.

اگر به خدمات مدیریت پیج اینستاگرام به صورت حرفه ای نیاز دارید، روی لینک زیر کلیک کنید:
مدیریت اینستاگرام

در طول 10 سال گذشته، اینستاگرام از یک برنامه اشتراک گذاری عکس به یک مرکز فعالیت تجاری بزرگ تبدیل شده است. کاربران روزانه حدود 8 دقیقه برای این برنامه وقت صرف می کنند و روزانه 500 میلیون استوری گذاشته می شود.

همچنین تعداد زیادی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام وجود دارند که دنبال کنندگان زیادی دارند. آنها با یک ادمین پیج اینستاگرام خوب کار می کنند. با یک برنامه ریزی مناسب ، شما نیز می توانید به یک برند تأثیرگذار تبدیل شوید.

برای ارتباط با دنبال کنندگان فعلی و در عین حال افزودن افراد جدید ، باید به عنوان یک ادمین اینستا محتواهای مفید و خوبی تولید کنید.اما دانستن این که کدام پست ها برای افزایش مخاطبان بهتر عمل می کند ، کمی دشوار است. در ایران مایند هیچ چیز دشواری برایتان وجود نخواهد داشت و همه اقدامات لازم برای داشتن یک حساب اینستاگرام موفق را انجام می دهید.

 

آیا می خواهید بازاریابی اینستاگرام را یاد بگیرید؟

اخیرا یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کردید و گهگاه خودتان به عنوان ادمین اینستا پست هایی را به اشتراک می گذارید . اما برای داشتن یک کسب و کار واقعی ، این همه ماجرا نیست . با توجه به مشغله های بسیار زیادی که در کسب و کارهای مختلف وجود دارد، شما برای ادمین اینستا بودن واقعاً وقت ندارید و نمی توانید برای توسعه حساب اینستاگرام و بازاریابی کسب و کار خود زمان بگذارید. بدتر از همه این است که با وجود سخت کوشی و زمان صرف شده برای اینکار ، باز هم افزایش فروش یا آگاهی از برند شما به دست نمی آید و به نظر می رسد که محتوای تولید شده توسط شما با فالوورها  ارتباط خوبی برقرار نکرده است. 

همچنین بخوانید  صفر تا صد خرید انگشتر مردانه طلا برای خوش سلیقه‌ها

مدیریت اینستاگرام

با وجود 800 میلیون کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام که یکی از پر مخاطب ترین رسانه های اجتماعی است ، این رسانه دقیقاً جایی است که مشتریان بالقوه شما وقت خود را اکثرا در آنجا سپری می کنند. شما می خواهید به عنوان ادمین پیج اینستاگرام، با آنها تماس بگیرید ، دوست دارید با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید ، اما کسب و کار پر مشغله و تمام وقت اجازه این کار را به شما نمی دهد.
 
یک خبر خوب: با ایران مایند می توانید فروش ، تبلیغ برند و کسب و کار خود را در حالی که به اداره کارهای خود می پردازید،  به حداکثر برسانید و ارتباطی را که دوست دارید به عنوان ادمین اینستا با فالوورها داشته باشید ، عیناً مشاهده نمائید.

مدیریت حساب اینستاگرام شامل چه مواردی است؟

اهداف اصلی یک ادمین پیج اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • استراتژی و اهداف بازاریابی اینستاگرام
  • راه اندازی حساب اولیه
  • تنظیم محتوا
  • کپی رایتینگ
  • مدیریت جامعه هدف
  • گزارش ماهیانه و تجزیه و تحلیل
  • چک ماهیانه
  • فهرست هشتگ های تنظیم شده
  • خدمات اینستاگرام

این سرویس برای شما بسیار مناسب است اگر …

  • در حال انجام کسب و کار خود هستید و آماده اید که مدیریت پیج اینستاگرام خود را برون سپاری کنید تا وقت بیشتری را برای خود و کارتان اختصاص دهید.
  • آماده همکاری با یک متخصص و جدی گرفتن توسعه کسب و کار و افزایش فروش خود در اینستاگرام هستید.
  • اینستاگرام شما را خسته کرده و نمی دانید به عنوان ادمین پیج اینستاگرام چطور باید با آن رفتار کنید.

ترفندهای مدیریت اکانت اینستاگرام

در وهله اول باید پروفایل خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید. این کار به شما ابزارهای رایگان بسیاری را ارائه می دهد.

در مرحله بعد ، شروع به استفاده از این ابزارهای رایگان برای مدیریت پیج اینستاگرام کنید. اطلاعات جمعیتی مخاطبان ، مانند سن یا مکان آنها را بررسی کنید.

تیزرهای محتوایی خود را ارسال کنید و از مردم بخواهید محصولات یا خدمات شما را بخرند. هرگز برای خرید ، مشتریان را تحت فشار قرار ندهید. در این صورت احتمال خرید آنها کمتر است.

پست های خود را به محتواهای تبلیغاتی تبدیل کنید تا به مخاطبانی برسید که ممکن است هنوز شما را ندیده باشند. در مدیریت پیج اینستاگرام ممکن است یک پست تبلیغاتی آنها را جذب کند.

از استوری های اینستاگرام برای ارسال عکس یا فیلم در پشت صحنه استفاده کنید. دنبال کنندگان از استوری هایی که ارتباط شما را با مشتریان تقویت می کند قدردانی خواهند کرد.

همچنین بخوانید  خرید کامپیوتر مناسب و ارزان قیمت

با اینفلوئنسرهایی که دامنه وسیعی در صنعت شما دارند همکاری کنید. فالوورهای آنها به توصیه هایشان اعتماد دارند.

مسابقاتی برای کاربران ترتیب دهید و از آنها بخواهید در رابطه با محصول یا خدمات شما فیلم ها یا تصاویری را ارسال نمایند. سپس آنها ار در صفحه خود به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که از قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنید.

هر هفته به بهترین محتوا جایزه بدهید. عکسی را انتخاب کنید که با برند شما  مطابقت بیشتری داشته باشد.

برای مدیریت پیج اینستاگرام در زمان های مناسب پست بگذارید و از ارسال بیش از حد خودداری کنید. هر روز یک تا دو بار پست بگذارید و ببینید چه زمانی دنبال کنندگان شما بیشتر فعال هستند. برای لایو زنده در برخی از روزها و زمانها برنامه ریزی کنید.

 

آیا آماده رشد کسب و کار خود در اینستاگرام هستید؟

مدیریت اینستاگرام

حتی اگر ساعت ها برای یادگیری تکنیک ها و روش های مدیریت پیج اینستاگرام خود زمان بگذارید، باز هم به یک مشاور قابل اطمینان نیاز دارید تا در این زمینه به شما کمک کند. این کار برای شما به معنای آزادی است. می توانید با خیال راحت ، ساعت ها از موبایل خود دور بمانید و به کارهای شخصی و کاری خود برسید.
مجموعه ایران مایند با سال ها تجربه در زمینه تولید محتوا و تبلیغات فضای مجازی، خدمات مدیریت اینستاگرام را به صورت حرفه ای ارائه میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه مدیریت اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

استخدام ادمین اینستاگرام

تبلیغات

دیدگاه ها

  • رضا اردیبهشت 28, 1401 :: 10:14

    بدون مدیریت پیج اینستاگرام اصولی نمی توان تو این فضا رشد کرد. پس باید کار رو به یک شرکت معتبر سپردش

  • سوگند فروردین 30, 1401 :: 13:32

    واقعا اینستاگرام سکوی پرتای خیلی از شغل ها شده و باعث شده که خیلی ها در فضای مجازی به فروش برسن پس باید کار مدیریت پیج رو به یک گروه کاربلد سپرد.

  • علی اسفند 19, 1400 :: 13:52

    خیلی مفید بودش من تا این اندازه از عملکرد یک ادمین نمی دونستم که می تونه باعث بشه پیج انقدر رشد کنه واقعا مقاله مفیدی بود خوندنش توصیه میشه

  • مریم اسفند 19, 1400 :: 12:56

    مدیریت پیج اینستاگرام واقعا امری تخصصیه خود من هم اوایل فکر میکردم میشه به صورت شخصی ادمین پبج خودم باشه اما با سپردن کار خودم به یک ادمین تخصصی تونستم فروشم را خیلی بیشتر از قبل کنم.

  • سعیده صفی خوتانی بهمن 24, 1400 :: 12:09

    کاملا درسته. الان اینستاگرام قطب اصلی کسب و کار اینترنتی هستش و به نظرم تاثیر خیلی چشم گیری در پیشرفت مشاغل های اینترنتی و غیر اینترنتی داره.

  • roya مهر 19, 1400 :: 18:42

    چه خوب که با این مطالب باعث اطلاع رسانی میشید. من خودم برای پیجم فالوور فیک خریدم. بدون تحقیق و پیش زمینه و پیجم نابود شد. مجبور شدم یه پیج جدیدی بزنم و اصولی کار کنم. این دفعه اما بی گدار به آب نزدم کامل درباره شرکت های مدیریت اینستا تحقیق کردم و بهترینش رو انتخاب کردم. تا به حال نتیجه خوب بوده به شما هم پیشنهادش می کنم.

  • شیدا شهریور 13, 1400 :: 16:28

    الان اینستاگرام جزو پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی در ایران و جهان هست و یک محیط مناسب و فرصت بی‌نظیر برای صاحبان کسب و کارها ، چون این امکان وجود داره که محصولات و خدمات خودشون رو به طیف بسیار وسیعی از افراد معرفی کنن اما افرادی هم هستند که وقت مدیریت پیج اینستاگرام خودشون رو ندارن یا با اصول مدیریت پیج و تولید محتوا، آشنایی ندارند بنابراین افراد نیازمند یک ادمین اینستاگرام هستن تا اهداف و سیاست های پیج شغلی آنها رو در اینستاگرام مدیریت کنه

  • پگاه شهریور 2, 1400 :: 12:54

    فالوکمپ یکی از ابزارهای افزایش فوری فالوور پیج های اینستا هست که افراد در قالب یک ادمین از فالو کمپ بعنوان مرجعی برای خرید فالوور اینستاگرام (ساده ترین روش افزایش فالوور) ، خرید لایک فوری و افزایش بازدید پست و ویو IGTV پیج های تحت مدیریت خودشون استفاده میکنن اما حسن گروه ایران مایند در این هست که تمام فالوورها واقعی هستند که در نهایت منجر به افزایش فروش میشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *