اخباراخبار موبایل و تبلت

از تلفن هوشمند Honor X20 5G با پردازنده دیمنسیتی ۹۰۰ رونمایی شد

در ماه‌های گذشته بود که آنر به برند مستقل هوآوی تبدیل می‌شود. در روزهای گذشته شاهد رونمایی اسمارتفون‌های متعددی تحت این برند بودیم و حال نوبت به رونمایی تلفن هوشمند Honor X20 5G میان رده رسید.

این گوشی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی حفره دار FullHD+LCD که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم روی آن تعبیه شده، همراه است. در بخش فنی پردازنده هشت هسته‌ای دیمنسیتی ۹۰۰ با ۸ یا ۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر Magic UI 4.2 به کار گرفته شده و می‌توان انتظار عملکرد مطلوبی داشت.

تلفن هوشمند Honor X20 5G در بخش عقب ماژول دوربین دایره‌ای داشته که سه حسگر ۶۴/۲/۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین پشت عمل می‌کنند و هریک ویژگی خاص خود را دارند. یک فلاش LED هم در کنار سه حسگر دیگر دوربین جای گرفته است. حسگر اثرانگشت در بخش جانبی قرار گرفته و برای بخش زیرین شاهد پورت USB-C، اسپیکر و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم.

در قسمت باتری یک پک ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی قرار گرفت. این یعنی در ۱۵ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ خواهد رسید. Honor X20 5G از شبکه ۵جی برخوردار بوده و بزودی در رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی با قیمت پایه ۲۹۵ دلار و نهایی ۳۸۵ دلار راهی بازار خواهد رسید.

اطلاعات بیشتری موجود نیست تا به آن پرداخت و آنر درصدد عرضه محصول جدید علاوه بر چین در سایر نقاط است.

Honor X20 5G جدید مجهز به چیپست میان رده Dimensity 900 مدیاتک با ۶ یا ۸ گیگابایت رم است و در سه نسخه عرضه می شود: ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم ، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت رم با ۸ گیگابایت رم. این گوشی همچنین با اختصاص حافظه داخلی به RAM مجازی تا ۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی Honor X20 5G

گوشی Honor X20 5G

سایر ویژگی های Honor X20 5G شامل جک ۳.۵ میلی متری ، USB-C ، اسکنر اثر انگشت جانبی و شبکه ارتباطی ۵G است. X20 5G در سه رنگ موجود است و در حال حاضر در وب سایت رسمی این شرکت در چین موجود است.

۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۸۹۹ یوان (۲۹۵-۲۵۰ دلار) ، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۲.۱۹۹ یوان (۳۴۰-۲۹۰ دلار) و ۸ گیگابایت رم و ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۲۴۹۹ یوان (۳۸۵ دلار و ۳۳۰ یورو) قیمت دارند.

همچنین بخوانید  باتری لیتیومی ضد انفجار توسط مهندسان ساخته شد!

علاوه بر سری رده بالای Magic3 با دوربین های چشم نواز و طراحی چشم نواز ، برند Honor گوشی مقرون به صرفه ای با نام Honor X20 5G را نیز معرفی کرد. در ادامه این مقاله ، مشخصات فنی و قیمت Honor X20 5G را معرفی می کنیم.

X20 5G دارای صفحه نمایش LCD 6.67 اینچی ۱۲۰ هرتزی با وضوح FullHD+ با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با شکاف کپسول شکل است.

 

محمد هاشمی

علاقه مند به حوزه تکنولوژی، اخبار روز و گجت های جدید که نویسندگی رو از سال 2015 تو همین زمینه شروع کردم. عاشق تولید محتوای متنی و گفتوگو در مورد تکنولوژی روز هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا