تبلیغات

تبلیغات

چگونه از اضافه شدن به گروه های تلگرام جلوگیری کنیم؟

prevent-random-people-adding-telegram-mrnoob

نحوه جلوگیری از ادد شدن به گروه های تلگرام برای برخی ممکن است بی اهمیت به نظر برسد. اما اگر به صورت تصادفی عضو 100 گروه در یک روز شوید این مشکل برایتان آزار دهنده خواهد بود.

در این راهنما ، ما نحوه جلوگیری از اضافه شدن افراد تصادفی به گروه های تصادفی را به اشتراک می گذاریم ، اما ابتدا به این موضوع بپردازیم. در ادامه با تک تیپ همراه باشید.

بیایید مستقیماً به مشکل اصلی بپردازیم ، تلگرام عالی است اما یکی از مهمترین مسائلی که هنگام استفاده از برنامه با آن روبرو خواهیم شد این است که افراد من را به گروه های تصادفی اضافه می کنند. و بدون اجازه من به 100 گروه اضافه شدم و حذف آنها یکی یکی نیز زمان بر و آزار دهنده خواهد بود.

و بدترین بخش این است که اکثر این گروه ها برای کلاهبرداری از مردم اشاره دارند اگر تعداد خاصی افراد وارد گروه کنید مقدار زیادی پول دریافت می کنید. برخی هم لینک های مخربی به اشتراک می گذارند که به ویروس آغشته هستند و اگر روی آن کلیک کنید گوشی یا سیستم شما ویروسی خواهد شد.

از افزودن افراد تصادفی به گروه های تلگرام جلوگیری کنید

در ادامه به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم که بتوانید از اضافه شدن به گروه های تلگرام جلوگیری کنید و بدون مشکل از این برنامه کاربردی استفاده نمایید.

  1. برنامه تلگرام را در دستگاه Android یا iOS خود باز کنید.
  2. حالا روی منوی همبرگر در سمت چپ بالای دستگاه اندرویدی خود ضربه بزنید و تنظیمات یا Setting را انتخاب کنید. در دستگاه iOS خود روی دکمه تنظیمات/Setting در سمت راست پایین صفحه اصلی ضربه بزنید.

  3. در داخل تنظیمات ، حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید. بر روی privacy and security ضربه بزنیدجلوگیری از ادد شدن به گروه

  4. اکنون بر روی Groups ضربه بزنید و تنظیمات(Who can add me to group chats?) “چه کسی می تواند مرا به گپ های گروهی اضافه کند؟” را مشاهده خواهید کرد. با دو گزینه: Everybody و My Contacts.
  5. My Contacts را انتخاب کنید
    جلوگیری از ادد شدن به گروه
  6. همچنین می توانید چند مورد ممنوعیت اضافه کنید ، مانند ممنوعیت افزودن یک مخاطب خاص به گروه ها. از طرف دیگر ، ممکن است همیشه مخاطبین (مورد اعتماد) را فعال کنید تا شما را به گروه ها اضافه کنند. این مورد در بخشی با عنوان “استثنائات” گنجانده شده است.
  7. پس از اتمام این کار ، می توانید به طور کلی از این مشکل رها شوید.

اگر هم مخاطبین شما این کار را با شما می کنند ، آن مخاطبان را نیز از قسمت exclusions ممنوع کنید.

همچنین بخوانید  کلید های میانبر در تلگرام دسکتاپ

جلوگیری از افزوده شدن به گروه تلگرامی

در بالا به صورت کامل روش های پیشگیری از افزوده شدن به گروه های تصادفی را توضیح دادیم تا بدون مشکل بتوانید از این برنامه چت آنلاین بهره ببرید. با این حال ممکن است بعد از انجام تنظیمات نیز این روند ادامه پیدا کند ، برای اینکه از آن جلوگیری کنید باید کسانی که شما را به گروه های تصادفی دعوت می کنند شناسایی نمایید و در قسمت استثناعات آن فرد را ممنوع کنید.

برای اینکار گروهی که دعوت شدید را مشاهده نموده و در قسمت چت ها ببینید چه کسی شما را به این گروه دعوت نموده است و سپس به تنظیمات رفته و در آنجا اجازه دعوت کردن آن فرد به گروه را بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *