تبلیغات

تبلیغات

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال 2021

ladger2

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی به دنیای ارز های رمز نگاری شده پا گذاشته اید و اطلاعات جامعی درباره کیف پول های ارز دیجیتال ندارید، شاید مطالعه این مطلب بتواند اطلاعات جامعی درباره کیف پول های دیجیتال در اختیار شما قرار بدهد.

وقتی که ارز دیجیتال را خریداری کردید ممکن است آن را در یک سایت صرافی ارز دیجیتال ذخیره کنید این روش برای نگه داری مقداری کمی ارز دیجیتال مناسب است اما بهتر است تا جای ممکن برای نگه داری ارز های دیجیتال خود یک کیف پول اختصاصی داشته باشید اما چرا؟

به این دلیل که کیف پول های ارزهای رمز نگاری شده دارای کلید های خصوصی هستند که تنها خود شما به آنها دسترسی دارید و این امر به حفظ امنیت دارایی شما کمک شایانی می کند.

وقتی که رمز ارزهای خود را در یک سایت شخص ثالت نگهداری کنید، ممکن است در برابر هکرها و حفره های امنیتی آسیب پذیر باشند بنابراین مطمئن ترین روش برای نگهداری از ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول های آفلاین است.

 

بهترین کیف پول بیت کوین در سال 2021

  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

یکی از بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است که بیش از 1500 ارز رمز نگاری شده را پشتیبانی می کند. یک نوع کیف پول سرد است که از امنیت بالایی بر خوردار بوده و با موبایل و دسکتاب سازگار است.

این کیف پول در سال 2019  توسط یک شرکت فرانسوی و به صورت یک کیف پول سخت افزاری وارد بازار شده است.

یکی از ویژگی های بارز این کیف پول سخت افزاری ، شباهت بسیار زیاد آن به فلش مموری است که این امر آن را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای پنهان کردن ماهیت اصلی دستگاه تبدیل می کند.

بدنه این کیف پول از یک پوشش فولادی نازک تشکیل شده است که باعث متمایز و محکم بودن آن نسبت به سایر کیف پول ها شده است.

  • ترزور مدل تی (Trezor Model T)

یکی از ساده ترین کیف پول های سخت افزاری است که بیشتر برای استفاده آن دسته از افرادی که مبتدی هستند توصیه می شود که این افراد می توانند با اطمینان خاطر مقادیر زیادی بیت کوین خریداری کرده و در آن ذخیره نمایند. راه اندازی این کیف پول سخت افزاری بسیار آسان است و در کل 10 الی 15 دقیقه زمان می برد تا افراد تمام فرایندهای مورد نیاز خود را برای راه اندازی این کیف پول انجام دهند.

همچنین بخوانید  چرا قیمت تتر همواره ثابت است ؟

کیف پول ترزور مدل تی، یک کیف پول منبع باز است، بدین معنی که کدهای در حال اجرای آن می تواند توسط توسعه دهندگان آن به طور مرتب بررسی گردد و این امر باعث می شود تا هر نوع خطایی که توسط جامعه برنامه نویسان ارزهای رمز نگاری شده پیدا شده به سرعت برطرف شود.

کیف پول های بیت کوین

  • لجر نانو اس (Ledger Nano S)

با توجه به این که مدت مدیدی از زمان عرضه اولین نسخه کیف پول سخت افزاری نانو اس می گذرد با این حال یکی از پر فروش ترین کیف پول های سخت افزاری ازهای دیجیتال است.

ظاهر کیف پول لجر نانو اس شباهت زیادی به فلش مموری دارد و همانند بسیاری از لوازم الکترونیکی با گذشت زمان قیمت مدل قبلی کاهش می یابد این امر شامل کیف پول لجر نانو اس نیز می شود بدین معنی که برای خرید لجر پول کم تری نسبت به مشابه های آن باید پرداخت کنید.

این کیف پول از لحاظ امنیتی نسبت به بسیاری از کیف پول های سخت افزاری از امنیت بالایی برخوردار است به طوریکه که افراد برای دسترسی به دارایی های موجود در کیف باید دسترسی مستقیم به کیف پول داشته باشند.

یکی از نخستین لایه های امنیتی لجر نانو اس می توان به استفاده از یک رمز 8 رقمی اشاره کرد بطوریکه اگر کیف پول شما به صورت اتفاقی گم شد هیچ کس دیگری قادر به دسترسی به دارایی های شما نخواهد بود.

همچنین لجر نانو اس از یک لایه امنیتی دوم نیز برخوردار است که از یک عبارت 24 کلمه ای به عنوان عبارت بازیابی استفاده می کند، اگر این کیف پول به هر دلیل از کار افتاد می توانید با استفاده از این عبارت 24 کلمه ای دارایی های خود را بازیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کیف پول الکتروم Electrum

  • کیف پول الکتروم (Electrum)

این کیف پول متن باز در سال 2011 توسعه داده شده است و برای افزایش امنیت به طور مرتب به روز رسانی می شود و در میان کاربران خود از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار است.

برای استفاده از این کیف پول باید مقداری دانش فنی درباره بیت کوین داشته باشید و اگر به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اید کیف پول الکتروم به دلیل پیچیده بودن رابط کاربری به شما توصیه نمی شود.

الکتروم در دو نسخه اندروید و دسکتاپ به بازار عرضه شده است که نسخه دسکتاپ آن از امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه موبایلی برخوردار است همچنین نسخه دسکتاپی الکتروم برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس توسعه داده شده است.

  • کیف پول تراست والت (Trust Wallet)
همچنین بخوانید  سازنده بلوک زن اصفهان

اگر به دنبال یک کیف پول رایگان هستید بدون اغراق کیف پول تراست والت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست که تنها برای نسخه های موبایلی اندروید و IOS توسعه داده شده است.

تراست والت متعلق به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، یعنی صرافی بایننس است. در این کیف پول کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه کاربر ذخیره می شود به طوریکه که هیچ فرد یا نهادی مانند خود صرافی بایننس نیز به آن دسترسی ندارند.

از ویژگی های این کیف پول می توان به امنیت مناسب و رابط کاربری آسان آن اشاره کرد که از هزاران کوین و توکن پشتیبانی می کند اما در نظر داشته باشید که بهترین و امن ترین کیف پول های در بازار کیف پول های سخت افزاری هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *