تبلیغات

تبلیغات

هوش مصنوعی در آینده ما چه تاثیری دارد + راهنمای شروع یادگیری علم هوش مصنوعی

Artificial-Intelligence

هوش مصنوعی یکی از مهم ترین اختراعات بشر و یکی از پر اهمیت ترین موضوع‌ها در آینده تکنولوژی می‌باشد ، هوش مصنوعی که به عنوان AI شناخته می‌شود در آینده استفاده های بیشماری خواهد داشت و باعث تسحیل در زندگی روز مره آیندگان خواهد شد. در ادامه با تک تیپ همراه باشید تا از آینده هوش مصنوعی و تاثیر آن بر آینده با خبر شوید.

اکنون در سال 2021 هوش مصنوعی گسترش زیادی یافته و استفاده های زیادی در تمام صنایع داشته است ، از ملموس ترین استفاده های هوش مصنوعی در ساخت ماشین های خود ران همچون ماشین های جذاب شرکت تسلا ، و … می باشد که باعث راحتی رانندگی شده است.

هوش مصنوعی چیست ؟

اگر بخواهیم تعرفی درستی از هوش مصنوعی ارائه کنیم می توان برابر با هوش ماشینی قرار دهیم ، یعنی بر اساس داده هایی که ماشین از طرق مختلف دریافت می‌کند می‌تواند تصمیم گیری کرده و واکنش نشان دهد ، این هوش مصنوعی توسط انسان نوشته شده و اجرا می شود اما تصمیم های بعدی توسط خود هوش مصنوعی گرفته خواهد شد.

هوش ماشینی همان هوشمندی ماشین است که از خالق خود و داده های اطرافش حاصل شده و باعث تصمیم گیری ماشین می‌شود. و پس از نوشتن آن به صورت مستقل از هوش انسان عمل خواهد کرد.

به علت اینکه این اختراع باعث افزایش کارایی شده افراد زیادی اینده شغلی این تخصص را بسیار روشن می بینند و آموزش هوش مصنوعی را در ادامه تخصص های خود در پیش می‌گیرند.

تاثیر هوش مصنوعی بر تکنولوژی

تاثیر هوش مصنوعی

تاکنون هوش مصنوعی تاثیر زیادی بر تکنولوژی داشته است و در تمام صنایع سنگین و سبک مورد استفاده قرار گرفته است و باعث شده نیرو کار را در تولید کاهش دهد. این روند همچنان ادامه داشته و باعث بوجود آمدن خودرو های هوشمند شده که نیاز به راننده ندارند. این هوش به دلیل اینکه خطا های انسانی را بسیار کاهش می دهد آینده انسان را تحت شعاع قرار خواهد داد . لذا کسانی که علاقه دارند در آینده فرد مفیدی برای جامعه خود باشند می‌توانند به مراجعه به سایت فرادرس و مشاهده مجموعه آموزش هوش مصنوعی ، علاوه بر اینکه آینده شغلی خود را تامین کنند یک تخصص حرفه ای که برای آینده کشور بسیار نیاز است را بیاموزند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای تخصص هوش مصنوعی

زبان های برنامه نویسی زیادی هستند که می‌توان با آن ها هوش ماشینی یا هوش مصنوعی تولید کرد ، اما برخی از زبان ها به علت قدرت بالا ، آینده شغلی بیشتری دارند که از جمله از مهترین زبان ها می‌توان به هوش مصنوعی متلب و هوش مصنوعی پایتون اشاره نمود. سایت فرادرس یکی از بهترین مجموعه های آموزشی آنلاین کشور انواع مختلفی از آموزش متلب و آموزش پایتون را قرار داده است که برخی به صورت رایگان و برخی نیز با هزینه کم می توانید تماشا کنید تا با تفاوت های این دو زبان برنامه نویسی در هوش مصنوعی آشنا شوید و بهترین زبان را بر اساسا علاقه و نیاز های خود انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید  قالیشویی مجاز در تهران

این دو زبان برنامه نویسی جزو پر کاربرد ترین زبان ها برای نوشتن هوش مصنوعی می باشد ، زبان متلب بیشتر در هوش مصنوعی ماشین های صنعتی کاربرد داشته و پایتون در اکثر فضا ها مخصوصا فضای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قبل از اینکه یکی از این دو زبان را برای آموزش دیدن هوش مصنوعی انتخاب کنید بهتر است ابتدا آموزش یادگیری ماشین را بگذرانید تا با کلیات هوش ماشینی آشنا شوید تا بتوانید بهترین زبان را برای آموزش دیدن انتخاب نمایید.

هوش مصنوعی با پایتون

هوش مصنوعی با پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یکی از 5 زبان مطرح و پرکاربرد می‌باشد که قابلیت نوشتن برنامه ماشین های هوشمند را دارد ، این زبان یکی از پرقدرت ترین زبان ها برنامه نویسی بوده که اکنون برای نوشتن هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت نوشتن هوش مصنوعی با این زبان با داده کاوی چند برابر شده و می‌توان پیچیده ترین برنامه ها با معادلات و مجهولات مختلف را پیاده نمود.

هوش مصنوعی نوشته شده باید به وسیله الگوریتم بهینه سازی که به منظور رسیدن به هدف اصلی با توجه به نیاز مسئله می‌باشد برسد تا بهترین هوش ماشینی پدید آید ، به همین دلیل پس از آموزش زبان برنامه نویسی پایتون ، بهینه سازی هدف را نیز مورد توجه قرار دهید.

آینده زبان پایتون و هوش مصنوعی آن بسیار روشن است ، این زبان نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر ساده تر بوده و چون شیء گرا می باشد استفاده از آن راحت تر خواهد بود. به همین دلیل افرادی که این زبان را انتخاب می کنند آینده شغلی بهتری خواهند داشت و اگر حرفه ای شوند مطمئنا شرکت های خارجی به دنبال جذب آن ها خواهد آمد.

تاثیر هوش مصنوعی بر آینده شغلی

همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم در آینده این تخصص گسترش زیادی می‌یابد و احتمالا در تمام ربات های اطراف مان مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، کما اینکه اکنون نیز در ماشین های آشپزخانه همچون پلوپز های هوشمند ، لباس شویی ، جاروبرقی های رباتیک ، خودروهای بدون سرنشین ، ربات های زنده یاب و … قابل مشاهده می‌باشد.

همچنین مشاهده اثرات مثبتی که در زندگی ما گذاشته باعث شده استفاده از هوش مصنوعی گسترش بیشتری پیدا کند و در تمامی مسائل زندگی مورد استفاده قرار بگیرد. این مسئله باعث شده کمبود متخصصان این رشته احساس شود . به همین دلیل می توان اشاره کرد این تخصص در آینده جزو شغل های پردآمد و مورد نیاز در کشور ما و جهان باشد.

همچنین بخوانید  چگونه از آموزش آنلاین کسب درآمد نماییم ؟

به همین دلیل اگر علاقه مند به زبان های برنامه نویسی هستید و یا برنامه نویس آماتور و یا حرفه ای هستید ، سعی کنید به سمت اموزش هوش مصنوعی حرکت کنیدو تخصص حرفه ای در نوشتن هوش مصنوعی داشته باشید.

آموزش هوش مصنوعی

آموزش هوش مصنوعی برای کسانی که برنامه نویسی کار کرده باشند چندان سخت نیست و می‌ با مشاهده آموزش های ویدیویی و یا خواندن مقالات معتبر در این زمینه ، به راحتی یاد بگیرند.

اما کسانی که فقط علاقه‌مند هستند و هیچ پیش زمینه ای در این باره ندارند و می‌خواهند به صورت اصولی این تخصص را فرا بگیرند ، بهترین راه کار شرکت در آموزش های معتبر سایت فرادرس است ، این سایت علاوه بر اینکه بهترین اساتید این حوضه را دارد و بهترین آموزش های موجود در ایران را ارائه می‌دهد ، هزینه های بسیار ناچیز و مختصری از دانشجویان خود دریافت می‌کند.

به همین دلیل علاقه‌مندان با یادگیری عمیق بتوانند به سرعت به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شوند و آینده شغلی خود را تامین نمایند.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *