تبلیغات

تبلیغات

چگونه یک آهنگ را پیدا کنیم؟ 4 سایت برای پیدا کردن آنلاین آهنگ

Music-Finding-Apps

دنبال یه آهنگ میگردم می خوام به سرعت این آهنگ رو پیدا کنم. اگر سوال شما این است و فقط ملودی و موسیقی این آهنگ را به خاطر دارید و می توانید موسیقی آن را اجرا کنید بهترین راه استفاده از سایت گوگل است که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

فهمیدن نام آهنگ هنگامی که نمی توانید متن را بخاطر بسپارید ، می تواند ناامید کننده باشد. میخواهید بفهمید چه کسی اهنگ را خوانده است ، تا بتوانید اهنگ را دانلود کنید ؟ نگرا نباشد در ادامه چهار تا از بهترین سایت پیدا کردن اهنگ به صورت آنلاین معرفی کرده ایم .

خوشبختانه ، برنامه ها و وب سایت هایی وجود دارند که می توانند به شما در پیدا کردن آهنگ با اشعار جزئی ، یادداشت ها کمک کنند. حتی وب سایت هایی هم وجود دارند که می توانند با پخش بخشی از آهنگ ، آهنگ اصلی را پیدا کنند . در اینجا نحوه استفاده از سایت های آنلاین برای پیدا کردن آهنگ آورده شده است .

✈️💥مقایسه قیمت تور مسافرتی بین همه آژانس های ایران، اول مقایسه کن بعد تور بخر✈️💥

سایت جستجوی آهنگ با صدا انلاین

یکی از بهترین سایت جستجوی آهنگ با صدا انلاین که بتوانید تمامی آهنگ های خود را با صدا در آن جستوجو کنید shazam می باشد ، اپلیکیشن shazam یکی از بهترین و معتبر ترین نرم افزار های موجود برای تشخیص آهنگ با صدا می باشد. با این لاپلیکیشن را ابتدا از گوگل پلی دانلود نموده سپس با زدن ملودی یا پخش آهنگ تمام مشخصات آن را پیدا کنید.

بیشتر بدانید :

آموزش دانلود اهنگ از Sound Cloud

تکنولوژی تشخیص کلمه در صدا

تکنولوژی تشخیص کلمه در صدا

قبل از لیست کردن سایت پیدا کردن آهنگ ، ما همچنین می خواستیم توضیح سریع در مورد فناوری تشخیص صدا و اینکه چگونه می تواند به شما در پیدا کردن آنلاین آهنگ خود کمک کند ، توضیحاتی ارائه دهیم.

گاهی اوقات ، هنگامی که ما در مورد یادگیری ماشین صحبت می کنیم ، تصویری از خدمه کشتی های دریایی که به دنبال کمک هوش مصنوعی کشتی هستند به ذهن می رسد. اما نکته دیوانه کننده درباره این فناوری این است که بخشی از آن دیگر در مورد داستان های علمی نیست.

به رسمیت شناختن صدا به طور فزاینده ای در برنامه ها و وب سایت هایی که امروز از آنها استفاده می کنیم ، از جمله برنامه هایی که به شما امکان می دهند آهنگی را برای یافتن آنها ببخشید ، می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، اکنون بیایید در مورد برنامه و سایت های آنلاین پیدا کردن آهنگ صحبت کنیم.

همچنین بخوانید  آموزش کامل و تصویری رفع مشکلات صدا ویندوز 10

1- سایت Midomi برای پیدا کردن آهنگ به صورت آنلاین

1- سایت Midomi برای پیدا کردن آهنگ به صورت آنلاین

Midomi دقیقاً یک وب سایت منحصر به فرد نیست. Midomi مانند هر فروشنده آنلاین دیگری که می توانید در آن جستجو و خرید موسیقی کنید ، به شما امکان می دهد ژانرها ، گروههای موسیقی و هنرمندانفردی را جستجو کنید.

همچنین می توانید موزیک ویدئو تماشا کنید ، به کلیپ های آهنگ گوش دهید یا به انجمن Midomi بپیوندید تا موسیقی خود را ضبط کنید. با این حال ، آنچه Midomi را بسیار مفید می کند ، این جعبه کوچک در بالای صفحه اصلی است که می گوید “کلیک کنید و آهنگ را پخش کنید”.

آیا واقعاً می توانید با گوش دادن به آهنگ ، آهنگی را پیدا کنید؟ ما دقت این برنامه آنلاین را تست کردیم و بی نظیر بود.

  • این تست شامل ده ثانیه آهنگ بود ، بدون هیچ حرفی.
  • پس از اتمام ، ما برای جستجوی نتایج روی میکروفون قرمز کلیک کردیم.
  • و با خواندن آهنگ ، درست تشخیص داد .

به همین ترتیب ، توانایی Midomi در پیدا کردن آهنگ به صورت آنلاین بسیار چشمگیر بود.

برای اطمینان از اینکه این سایت شانسی نیست ، دوباره با لحنی متفاوت ده ثانیه سعی کردیم موزیک بخوانیم ، پس از تکان دادن ، برنامه ضبط ما را پردازش کرده و نتایج دقیقی را ارائه می دهد.

برای استفاده از Midomi باید از فیلتر شکن فعال حال حاظر استفاده کنید .

2- سایت Musipedia برای جستجو آهنگ با متن

2- سایت Musipedia برای جستجو آهنگ با متن

اگر یک نوازنده ماهر هستید ، احتمالاً بیشتر نت های یک آهنگ خاص را می شناسید. حتی ممکن است ترجیح دهید از یادداشت ها استفاده کنید تا لحن را پیدا کنید نه اینکه در کنار هم صحبت کنید. اگر این مورد شما را توصیف کند ، پس از آن ممکن است موسیقی متن مناسب باشد.

موسیقی متن به شما امکان می دهد تا با چندین جستجوی مرتبط با متن آهنگ ارتباط برقرار کنید. این شامل:

  • جستجو با کلمه ، این کار با متن ها انجام می شود.
  • جستجوی کانتور ، اینها الگوهای کلی متن یک آهنگ هستند.
  • جستجوی ریتم ، می توانید آهنگ خود را با ریتم پیدا کنید.

هنگامی که از هر یک از این ویژگی ها استفاده می کنید ، Musipedia داده ها را به یک خط “کانتور توجه” تبدیل می کند. وب سایت سپس این خط را از طریق پایگاه داده خود اجرا می کند و به دنبال نتیجه می گردد .

پس از یافتن نتیجه ها ، لیستی از آهنگ ها را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد، هر نتیجه شامل بخشی از الگوی موسیقی است که با لحنی که اجرا کردید مطابقت دارد.

همچنین بخوانید  چگونه برنامه های 32 بیتی که در IOS 11 پشتیبانی (اجرا) نمی شوند را پیدا کنیم؟

با این حال در هنگام بررسی از این وب سایت ما همچنین شاهد برخی مشکلات جانبی آن بودیم.

  • موسیقی متن بسیار کند است .
  • گزارش هایی در مورد کاربران این سایت منتشر شده است که نشان می دهد وب سایت نتایج خوبی را به دست نمی آورد .
  • در حالی که Musipedia گزینه ای برای یافتن آهنگ ها را با صدا زدن فراهم می کند ، این ویژگی هنوز به بهبود احتیاج دارد .

3- سایت Identify Songs Online برای پیدا کردن آهنگ

در این سایت به راحتی هر آهنگی که پخش کنید بعد از گذشت ده ثانیه برای شما اطلاعات خواننده و نام آهنگ را پیدا کرده و نمایش خواهد داد .

در بررسی های مختلفی که تیم تک تپ انجام داده است ، این سایت به خوبی عمل کرده است و نتایج درستی را ارائه می دهد و به راحتی می توانید به صورت آنلاین آهنگ ها را پیدا کنید .

پیشنهادی :

چگونه فیلم های یوتیوب را به اهنگ تبدیل کنیم ؟

4- برنامه شازام برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر

4- برنامه شازام برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر

سرانجام ، ما در کنار سایت های آنلاین پیدا کردن آهنگ ، برنامه Shazam را هم برای پیدا کردن آهنگ معرفی خواهیم کرد.

Shazam یکی از بهترین پایگاه داده های موسیقی را در اختیار دارد . با چند کلیک ، به شما کمک می کند یک آهنگ را در چند ثانیه یا با گوش دادن به بخش از موسیقی یا با وارد کردن متنی از اهنگ ، پیدا کنید.

اگر یک جمله جزئی به خطر دارید ، در این حالت ، می تواند بلافاصله تمام آهنگ های موجود در آن کلمه یا آن جمله را جمع کند ، تا زمانی که آن را در کادر جستجو تایپ کنید.

اگر بر روی صفحه آهنگ در وب سایت کلیک کنید ، اطلاعات زیر را دریافت خواهید کرد:

  • اطلاعات خواننده و نام آهنگ.
  • متن کامل آهنگ.
  • یک ویدیوی قرار داده شده در یوتیوب از آن آهنگ ، تا بتوانید موزیک ویدئو آن را تماشا کنید .

اگر برنامه را در تلفن خود دارید ، می توانید هنگام گوش دادن به یک فیلم یا نمایش تلویزیونی ، آن را روشن کنید. و نام خواندده و نام آهنگ را برای شما نمایش دهد.

دانلود : اندورید | iOS

سایت جستجوی آهنگ با صدا انلاین , سایت شناسایی آهنگ آنلاین , جستجوگر اهنگ انلاین , سایت پیدا کردن اهنگ  , سایت جستجوی آهنگ با صدا  , سایت پیدا کننده اهنگ , تشخیص آهنگ آنلاین  , جستجوی آهنگ با صدا انلاین , سایت پیدا کردن اهنگ با صدا , پیدا کردن اهنگ انلاین , سایت پیدا کردن آهنگ از روی صدا , شناسایی آهنگ آنلاین , سایت پیدا کردن آهنگ  , سایت تشخیص آهنگ آنلاین , سایت تشخیص اهنگ , سایت تشخیص آهنگ , تشخیص موسیقی آنلاین , پیدا کردن اهنگ با صدا انلاین , پیدا کردن آهنگ آنلاین , پیدا کردن انلاین اهنگ , تشخیص موزیک آنلاین , سایت پیدا کردن موزیک , سایت اهنگ پیدا کن , چگونه یک آهنگ را پیدا کنیم , جستجوی انلاین اهنگ , جستجوی انلاین موزیک , برنامه تشخیص آهنگ آنلاین , تشخیص آهنگ از روی صدا آنلاین , تشخیص اهنگ انلاین , سایت تشخیص اهنگ با ویس , پیدا کردن آنلاین آهنگ , جستجوی اهنگ انلاین , پیدا کردن موزیک , پیدا کردن یک آهنگ , جستجو اهنگ انلاین , تشخیص آنلاین آهنگ , پیدا کردن موزیک با صدا انلاین , نحوه پیدا کردن آهنگ از روی صدا , سایت شناسایی آهنگ , اهنگ پیدا کن انلاین , پیداکردن موزیک
جستجوی آنلاین موزیک , چطور یک آهنگ را پیدا کنیم , سایت تشخیص موزیک , چگونه یک اهنگ را با ویس پیدا کنیم , اموزش پیدا کردن اهنگ , سایت جستجوی آهنگ , پیدا کردن موزیک با صدا , پیدا کردن نام آهنگ , چگونه اهنگ خارجی را پیدا کنیم , پیدا کردن آهنگ خارجی از روی صدا , تشخیص اهنگ با ویس , پیدا کردن موسیقی , نحوه پیدا کردن اهنگ با صدا , پیداکردن اهنگ , چگونه یک اهنگ را پیدا کنیم , یافتن آهنگ , چطور یک اهنگ را پیدا کنیم , سایتی که اهنگ پیدا میکنه , چگونه یک موزیک را پیدا کنیم , روش پیدا کردن اهنگ
پیدا کردن اهنگ , تشخیص اهنگ با ویس انلاین , پیدا کردن آهنگ از روی صدا , چگونه آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنیم , چگونه اهنگ را با صدا پیدا کنیم , پیدا کردن اسم آهنگ , چگونه یک اهنگ را از روی صدا پیدا کنیم , پیدا کردن یک اهنگ , پیدا کردن موزیک از روی صدا , پیداکردن آهنگ , پیدا کردن اهنگ با صدا , یافتن اهنگ , چگونه یک موسیقی را پیدا کنیم , چگونه با صدا اهنگ را پیدا کنیم , نحوه پیدا کردن اهنگ , چگونه آهنگ پیدا کنیم , پیداکردن موسیقی , چگونه آهنگ مورد نظر را پیدا کنیم

همچنین بخوانید  چگونه سرعت فن سیستم را کنترل کنیم ؟آموزش کنترل سرعت فن در کامپیوتر

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Rainbow Glimmer بهمن 13, 1399 :: 18:15

    من نتونستم از هیچکدومشون استفاده کنم
    دنبال یه آهنگ نسبتا قدیمی از یه خواننده ی خانم هستم
    درست متن آهنگش رو حفظ نیستم، ولی آهنگش رو دارم
    اسم آهنگ رو وقتی بچه بودم، dobness سیو کردم ولی این اسم واقعی آهنگ نیست! هر تیکه ای از متن آهنگ رو که درست متوجه شدم، تو گوگل سرچ کردم اما جواب نداد
    یه نرم افزار داشتم که وقتی آهنگی پلی میکردی، اسم و مشخصات کاملش رو می‌گفت اما متاسفانه اونم دیگه کار نمیکنه حتی با فیلترشکن.
    خداوکیلی به هر دری زدم اما دیگه واقعا نمی‌دونم باید چیکار کنم تا آهنگی رو که دنبالشم پیدا کنم

    • تک تیپ بهمن 13, 1399 :: 21:34

      اگه ملودیش رو بتونی تقریبا مشابهش اجرا کنی می تونی با search a song گوگل پیداش کنی ، البته اگر آهنگ تو سایت ها موجود باشه

    • سالی مهر 10, 1400 :: 15:46

      Rainbow Glimmer آیفون یه برنامه به اسم °سیری°.قبل از پخش آهنگ آپ سیری رو باز کن و بگو °سیری وادیز دیس میوزِک° و بعد اون قطعه آهنگ رو پلی کن به احتمال ۹۰ درصد پیداش میکنه.موفق باشی.

  • نمسیس آذر 8, 1399 :: 23:04

    ممنون بابت آموزش

  • عرفان شیرانی خرداد 9, 1399 :: 10:31

    عالی بود ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *