تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین قفل هوشمند درب از نگاه متخصصان

touchscreen-smart-lock

دیگر زمان رهایی از کلیدهای مکانیکی پردردسر فرا رسیده است. گم کردن کلید، به همراه نداشتن کلید و دیگر موارد با ظهور نسل جدید قفل درب به پایان رسیده است. انتخاب قفل درب ورودی مناسب یکی از اصلی‌ترین ارکان امنیت خانه و خانواده و جلوگیری از ورود متجاوزان و سارقان محسوب می‌شود.

سیستم‌های امنیتی متنوعی همچون دوربین، درب ضد سرقت، آلارم هشدار ورود افراد و هوشمند سازی ساختمان در حال حاضر به منظور جلوگیری از سرقت برای رسیدن به سطح امنیت بالاتر در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. اما می‌توان گفت وجود قفل درب مناسب مهم‌ترین بخش برای حفظ امنیت و آسایش افراد می‌باشد.

قفل‌ها از زمان‌های قدیم باعث حفظ مال و جان افراد بوده است، در همین راستا تولیدکنندگان قفل در سرتاسر جهان به فکر طراحی و تولید قفل‌های هوشمند با قابلیت‌های بیشتر و ضریب ایمنی بالاتر بوده‌اند. امروزه با وجود قفل‌های هوشمند در بازار مهم‌ترین بخش ایمنی ورودی ساختمان‌ها بهبود بخشیده است.

قفل هوشمند درب چیست؟

قفل هوشمند وسیله‌ای‌ست که دسترسی و کنترل درب را از راه دور و توسط Wifi یا بلوتوث امکان‌پذیر می‌نماید. در قفل هوشمند کاربران با استفاده از سیگنال‌های ارسالی از طریق برنامه گوشی، تبلت یا هر گجت هوشمند دیگری، قفل درب ورودی ساختمان را باز یا بسته می‌نمایند.

علاوه بر امنیت و آسایشی که این نوع قفل‌ها برای کاربران فراهم می‌نماید، در هر زمان یا هر مکانی دسترسی به درب منزل برای شما مهیا شده است. همچنین با تلفن همراه خود به راحتی می‌توانید دسترسی افراد به ساختمان را نیز کنترل نمایید.

کاداس، بهترین قفل دیجیتال در بازار جهان

کمپانی Kaadas یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولید کننده قفل دیجیتال در بازار جهان می‌باشد. این شرکت با دارا بودن بزرگترین کارخانجات و تاسیسات در کشورهای مختلف توانسته نیاز کاربران را در سرتاسر جهان فراهم نماید. ایران نیز با دارا بودن نمایندگی رسمی و انحصاری فروش محصولات این کمپانی توانسته نیاز کاربران را فراهم نماید. با شناخت بیشتر کاداس انتخاب دیگر برندها از لحاظ کیفیت و زیبایی در کنار هم، برای مشتریان سخت و دشوار خواهد شد. بی شک قفل دیجیتال کاداس یکی از بهترین برندهای قفل دیجیتال در بازار ایران و جهان می‌باشد.

قفل در اثر انگشت کاداس

چرا کاداس به عنوان بهترین برند قفل دیجیتال شناخته شده است؟

امنیت بالای قفل کاداس

قفل‌های کاداس دارای روش‌های متنوع بازگشایی درب اعم از تلفن همراه، اثر انگشت، کارت هوشمند، رمز عبور و تشخیص چهره می‌باشد، که با فعال نمودن ورودی دوبل بر روی قفل، دسترسی به ساختمان با ۲ روش احراز هویت امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین قفل دیجیتال کاداس از امنیت بالاتری نسبت به دیگر قفل‌ها برخوردار است.

همچنین بخوانید  مهم‌ترین تفاوت دوچرخه‌ 27.5 با دوچرخه 29 چیست؟

شیک و کاربردی

ظاهر زیبای قفل‌های هوشمند کاداس باعث جلب توجه طراحان دکوراسیون شده است. کاداس با بهره‌گیری از طراحان مطرحی همچون طراح ارشد کمپانی لامبورگینی دست به طراحی قفل‌هایی با ظاهر زیبا و شیک نموده است، که این قفل‌ها علاوه بر زیبایی با روش‌های متنوع دسترسی و انواع سیستم‌های ضد سرقت، امنیت بالایی را برای ساختمان فراهم می‌نماید.

یال، بهترین قفل هوشمند سازگار با خانه هوشمند

سازگاری قفل‌های هوشمند یال با انواع سیستم‌های هوشمندسازی ساختمان، آن را به بهترین گزینه انتخابی در خانه‌های هوشمند تبدیل نموده است. تنوع موجود در روش‌های دسترسی، ظاهری ساده و کاربردی، کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساخت بدنه و … از مهم‌ترین دلایلی‌ست که قفل هوشمند یال به بهترین انتخاب برای ایمنی بیشتر درب تبدیل شده است.

قفل دیجیتال یال

سامسونگ، ارتقا امنیت منازل، اداره‌جات و مراکز تجاری

سامسونگ برند نام آشنای کره‌ای، تولید محصولات قفل هوشمند خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود. بعد از آن شرکت سامسونگ به دنبال راه‌حل‌های مفید و ایمن برای بهبود سطح زندگی خانواده‌ها بوده است. امروزه با فناوری‌های پیشرفته و استفاده از سیستم‌های متنوع همچون سیستم تشخیص حمله، آلارم آتش سوزی و سیستم باز کننده ضد هراس امنیت بیشتری را برای قفل درب در نظر گرفته است.

یوکا، بهترین قفل دیجیتال بدون خطا

اگر در تلاش برای تعویض قفل‌های سنتی خود با یک قفل مدرن و امن می‌باشید، قطعا یوکا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. به دلیل بی نقض بودن و نداشتن خطا در سیستم‌های تشخیص هویت قفل‌های یوکا جزو بهترین‌های قفل دیجیتال شناخته شده است. علاوه بر اینکه یوکا بصورت تخصصی و حرفه‌ای به طراحی و تولید انواع قفل دیجیتالی هوشمند پرداخته است، گارانتی‌های ارائه شده از طرف شرکت‌های توزیع کننده این محصولات زبان زد عام و خاص می‌باشد.

حال شما بعد از شناخت ۴ برند برتر قفل دیجیتال کدام را برای افزایش امنیت و راحتی انتخاب می‌کنید؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *