تبلیغات

تبلیغات

چگونه سیم کارت را وارد گوشی های جدید کنیم؟

چگونه سیم کارت را وارد گوشی های جدید کنیم؟

سیم کارت، تراش‌ه­ایی از جنس PVC می‌­باشد که بخشی از آن بر روی برد گوشی موبایل متصل می‌­گردد و در گوشی‌­های مختلف به حالت‌­های استاندارد، میکرو و نانو پشتیبانی می­‌شوند. مکان قرارگیری سیم کارت در گوشی­‌های هوشمند درون گوشی در زیر باتری و یا در دور گوشی در جایگاه اختصاصی سیم کارت می‌­باشد.

اگر مدل گوشی شما بگونه‌­ای است که سیم­کارت درون گوشی جای می­‌گیرد قاب پشت گوشی خود را باز کرده و سیم­کارت را در جایگاه مربوطه قرار دهید و اگر قاب پشت گوشی به شکل پرس شده بود به دور و لبه گوشی دقت نمایید یک اسلات مستطیلی که در کنارش یک سوراخ دایره‌­ای کوچک لحاظ شده قابل مشاهده است.

به کمک یک سوزن مخصوص که به همراه سایر لوازم جانبی گوشی درون جعبه گوشی تازه خریداری شده قرار دارد می‌­توانید با یک فشار کوچک سوزن به درون سوراخ، اسلات را باز کرده و سیم­کارت و حافظه خود را در سینی سیم­کارت قرار دهید. شما می‌­توانید به کمک فروشنده کد فعالسازی را برای سیم­کارت خود در گوشی جدید فعال نمایید.

در ادامه قصد داریم تا درباره قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ و آیفون مطالبی را ارائه نماییم.

قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ

قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ در مدل‌های مختلفی که سامسونگ روانه بازار کرده متفاوت است و شامل درب پشت گوشی، شیشه دوربین و فلش، شاسی داخلی، فریم ال­ سی­ دی و… می‌­باشد. بدلیل استفاده روزانه و همیشگی از گوشی­‌های موبایل از جمله برند سامسونگ که در دست بسیاری از کاربران قابل مشاهده است ممکن است بدلایلی مانند ضربه یا افتادن دچار شکستگی و یا آسیب شوند.

در چنین مواردی دارندگان گوشی بدنبال جایی هستند که مناسب‌­ترین قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ را داشته باشد. قطعات گوشی مانند باتری، برد، تاچ و ال­سی­دی و غیره بر روی قاب و شاسی گوشی متصل می‌­شوند بنابراین جنس قاب و شاسی و اصل بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار می‌­باشد.

از آنجایی که قاب گوشی نقش حفاظت از تجهیزات درونی گوشی را دارد باید در برابر ضربات مقاومت لازم را داشته باشد اما هر چقدر که مقاوم باشد ضدضربه نبوده و بدلایل مختلفی ممکن است خش بیفتد یا بشکند. علت تفاوت قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ جنس قاب و شاسی و مدل گوشی می‌­باشد.

قاب و شاسی آیفون

قاب و شاسی آیفون از جمله قطعات ضروری و کاربردی آن بمانند هر گوشی دیگری می­‌باشد. آسیب‌­دیدگی این قطعه، برکیفیت عملکرد گوشی تأثیر نامطلوبی را می‌­گذارد و باید تعویض گردد. قطعه تعویضی باید اورجینال باشد و از فروشگاه‌ها معتبر خریداری شود همچنین بخاطر این‌که تعویض قاب و شاسی آیفون کار پرریسکی است.

همچنین بخوانید  خرید پروفیل (مقاطع باز، درب و پنجره، قوطی) با مناسب‌ترین قیمت در آهن118

توصیه می‌­شود که از یک تعمیرکار حرفه‌­ای برای انجام این کار کمک گرفته شود. دارندگان گوشی آیفون مسلماً از میزان کیفیت و قیمت این برند مطلع هستند بنابراین در زمان تعویض قطعات معیوب مانند قاب و شاسی، قیمت بالاتر آن را نسبت با قطعات مشابه در برندهای دیگر در نظر دارند. بعنوان مثال قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ در مقایسه با برند آیفون بسیار پایین­‌تر می­‌باشد.

از جمله عوامل اثرگذار در قیمت این قطعه می­‌توان به مدل گوشی، اورجینال یا تقلبی بودن این محصول، نحوه خرید به صورت تکی یا عمده، خرید از مرجع اصلی یا با وسطه و… اشاره کرد. نکته‌­ای که باید متذکر شویم و احتمالاً شما بارها آن را شنیده‌­اید این است که نباید بخاطر پرداخت قیمت کمتر از اجناس تقلبی خریداری نمود زیرا صدمات جبران‌­ناپذیری را به گوشی اپل وارد می­‌کند مانند کاهش عمر موبایل، ضعیف شدن میزان آنتن‌­دهی، کم شدن قدرت وای‌ ­فای و…

قاب و شاسی آیفون

بهترین قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ و آیفون در بابافون

تمامی گوشی‌­های موبایل با هر برندی در صورتی که قاب و شاسی آن دچار شکستگی یا آسیب‌­دیدگی گردد باید با یک قطعه نو و اورجینال تعویض گردد که تعویض آن هم برعهده تعمیرکار کاربلد می­‌باشد. علاوه بر آن اعتماد بر هر مرکز برای خرید قطعات و یا سپردن گوشی­‌های هوشمند مانند آیفون، سامسونگ، هواووی و… برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب بسیار اشتباه می‌­باشد.

از این رو همواره به یک فروشگاه معتبر و نام آشنا که اصل بودن کالاهای خود را تضمین می­‌کند اعتماد کنید. از جمله این فروشگاه‌­ها، بابافون به آدرس اینترنتی https://babaphone.ir می­‌باشد که با کاربران با طیف گسترده‌­ای از کالاهای متنوع اصل و باکیفیت در زمینه لوازم جانبی موبایل و قطعات یدکی آن و محصولات دیگر مواجه هستند. قیمت خرید قاب و شاسی سامسونگ و آیفون و دیگر برندها علاوه بر این که مناسب می‌­باشد قبل از ارسال توسط کارشناسان تست می‌­گردد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *