تبلیغات

تبلیغات

برای سفر به کیش، این وسایل را حتما با خودتان ببرید

kish1

سفر به جزیره زیبای کیش که به عنوان نگین خلیج‌فارس شناخته می‌شود، می‌تواند برای شما خاطره‌انگیزترین سفر داخلی‌تان باشد. با توجه به اینکه آب و هوای این جزیره با سایر شهرهای ایران تفاوت دارد، بهتر است قبل از سفر به این جزیره جنوبی، وسایل و لباس‌هایی که مناسب شرایط آب و هوایی و فعالیت‌های لازم در این جزیره است را با خودتان ببرید. در این مقاله شما را با برخی از این وسایل ضروری برای سفر به کیش آشنا خواهیم کرد و در پایان به شما یکی از بهترین وب سایت‌ها برای رزرو بهترین هتل‌ها در کیش، مثل هتل پارمیدا کیش معرفی خواهیم کرد.

وسایل مورد نیاز برای سفر به کیش

برای سفر به کیش، چه وسایل شخصی‌ای با خودمان ببریم؟

همانطور که می‌دانید آب و هوای کیش گرم و شرجی است، بنابراین توصیه می‌کنیم خنک‌ترین لباس‌هایتان را با خودتان ببرید. سعی کنید لباس‌هایی را بپوشید که در بافت‌شان نخ و پنبه دارند. پوشیدن لباس‌هایی که نخی نیستند و حالت پلاستیکی دارند، در هوای گرم و شرجی کیش، احتمال عرق سوز شدن بدن‌تان را بالا می‌برند. عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب با اس پی اف بالا، از دیگر ملزومات اجتناب ناپذیر برای سفر به کیش به حساب می‌آیند. اگر برای اقامت در کیش، هتل را انتخاب کرده‌اید، لازم نیست حوله شخصی یا مسواک با خودتان ببرید. خیلی از هتل‌های کیش مثل هتل تعطیلات کیش، این موارد را در اختیارتان قرار می‌دهند. در بیشتر هتل‌ها صابون و شامپوهای کوچک نیز وجود دارد و تنها در صورتی که استفاده از صابون و شامپوی شخصی تان برایتان اهمیت دارد، آن ها را در چمدانتان بگذارید. در صورتیکه داروی خاصی را در مدت زمان اقامتتان در جزیره کیش باید مصرف کنید، حتما آن دارو را به همراه دفترچه بیمه‌تان همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز، برای ساحل جزیره کیش

یکی از مهم‌ترین وسایلی که هنگام تفریحات ساحلی در کیش باید همراه‌تان باشد، بعد از مایو و حوله،‌ داشتن دمپایی مخصوص ساحل است. فراموش نکنید که حتما چند کیسه نایلونی در کیفتان داشته باشید که بعد از اتمام تفریحات، دمپایی‌ها و حوله‌های خیس و ماسه‌ای را در آن قرار دهید. اسپری مخصوص ضد گزش حشرات، برای پیشگیری از گزیدگی‌های احتمالی هم توصیه می‌کنیم که حتما همراه‌تان باشد.

در ساحل کیش، برای جلوگیری از آفتاب سوختگی‌های شدید، حتما از کلاه آفتابی مثل کلاه‌های بزرگ حصیری استفاده کنید. اگر دوست داشتید شنا کنید و به پلاژهای مخصوص رفتید حتما عینک شنا به همراه ببرید چون آب دریای جنوب، شور است و به هیچ وجه نمی توان چشم‌ها را در آن باز نگه داشت.

همچنین بخوانید  گوگل ویس (Google Voice) چیست و چه کاربردی دارد؟

برای رزرو بهترین هتل‌های جزیره کیش، به چه وب سایتی مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید کار رزرواسیون آنلاین بهترین هتل‌های کیش مثل هتل ترنج کیش را با خیالی آسوده به آن بسپارید، وب سایت اسنپ تریپ است. در اسنپ تریپ شما می‌توانید امکانات و خدمات هتل و اتاق‌ها را مشاهده کنید و موقعیت جغرافیایی هتل را روی نقشه ببینید. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب هتل به شما کمک می‌کند نظرهای کاربران دیگر است. خوب است هنگام رزرو هتل های کیش نظرهایی را که مسافران قبلی درباره هتل موردنظرتان نوشته‌اند بخوانید و با اطمینان بیشتری هتل‌تان را رزرو کنید. شما هم بعد از سفر می‌توانید نظرتان را درباره هتلی که در آن اقامت داشتید در سایت ثبت کنید و به مسافران دیگر در انتخاب هتل‌شان کمک کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *