تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی

programming-training

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی چیست و چه سایتی برای آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد می تونه مفید باشه؟ در این مقاله از سایت تک تیپ می خوایم راجع به یکی از بهترین سایت های آموزشی کشور صحبت کنیم که کلی آموزش در زمینه برنامه نویسی داره و مثل یه دانشگاه مجازی عالی برنامه نویسی رو از صفر تا صد با معروف ترین اساتید و مهندسان برنامه نویسی ایران به شما آموزش بده.

در زیر برخی از آموزش های برنامه نویسی مربوط به سایت فرادرس را قرار دادم که از اساتید به نام هر رشته برای ساخت آموزش بهره گرفتند. برای اینکه بتونید راحت ترین را برای حرفه شدن در برنامه نویسی رو طی کنید آموزش های فرادر رو دنبال کنید.

آموزش برنامه نویسی به زبان پایتون

زبان پایتون یکی از زبان های برنامه نویسیه که کم کم داره رشد می کنه ، این زبان جزو زبان های ساده بشمار میره ولی به علت ویژگی های منحصر به فردی که داره طرفداران زیادی هم به خودش جذب کرده است.

این زبان شی گرا بوده و در شبکه جهانی وب کاربرد های زیادی داشته و جزو زبان هایی به شمار میره که برای نوشتن هوش مصنوعی و انواع ربات ازش استفاده می شه.

برای اینکه این زبان برنامه نویسی را به صورت کامل یاد بگیرید بهتره از سایت های معتبر و به صورت مجازی آموزش ببینید ، چون هر روز قابلیت های جدیدی براتی این زبان برنامه نویسی ارائه میشه و اگر به اساتید قدیمی رجوع کنید از این پیشرفت جا خواهید ماند.

آموزش php

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی تحت وب ، زبان پی اچ پی می باشد ، این زبان برنامه نویسی جزو زبان های پر کاربرد در سطح وب می باشد و بیشتر سیستم های مدیریت محتوا که بر بستر سرور های لینوکسی میزبانی می شوند از این زبان فراگیر و اپن سورس استفاده می کنند.

آموزش زبان PHP به سادگی پایتون نیست و برای یادگرفتن دقیق آن نیاز به پیش زمینه های الگریتم نویسی دارید تا با درک بهتر بتوانید آن را به خوبی درک کنید.

سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس ، جوملا و وبولیتین ، اپن کارت و … از این زبان استفاده می کنند و به علت اینکه رایگان و منبع باز است طرفداران زیادی دارد.

زبان برنامه نویسی بک اند پی اچ پی برای ساخت سایت های پویا یا به عبارت بهتر داینامیک مورد استفاده قرار گرفت قبل از آن سایت ها به صورت استاتیک ساخته می شد و سمت سرور برنامه ای نوشته نمی شد. و فقط با Html و CSS صفحه ها ایجاد می شد.

همچنین بخوانید  دانلود ویژوال استودیو کم حجم و معرفی ویژگی های این نرم افزار

آموزش زبان برنامه نویسی کاتلین

برنامه نویسی کاتلین

یکی از زبان های جذاب و جدید برای ساخت اپلیکیشن های موبایل زبان کاتلین می باشد. اگر قصد دارید در آینده طراح اپلیکیشن شوید صد در صد پیشنهاد می کنم آموزش کاتلین را به عنوان زبان برنامه نویسی خوش آتیه برای اپلیکیشن در نظر داشته باشید.

این زبان جزو جدید ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که قابلیت های نو و زیادی را در خود جای داده است و برای طراحی اپلیکیشن های موبایل کتابخانه های جذاب و خوبی برای استفاده ارائه داده است.

ساخت اپلیکیشن با زبان کاتلین نیاز به پیش زمینه خاصی ندارد و فقط با کمی دانستن اچ تی ام ال و سی اس اس و آشنایی با بوت استرپ می توانید نرم افزار های موبایل خود را تولید کرده و بدون مشکل به درگاه های بانکی و بازار یا اپ استور متصل نمایید.

زبان برنامه نویسی کاتلین از زبان جاوا نشات گرفته است و جزو مدرن ترین زبان های برنامه نویسی می باشد . این زبان در سال 2012 در ماه ژانویه بهترین زبان ماه را از آن خود نمود.

آموزش برنامه نویسی اندروید فرادرس

زمانی که آموزش برنامه نویسی اندروید رو سرچ می کنید ، اولین سایتی که مشاهده می کنید سایت فرادرس هست ، سایت فرادرس یکی از بهترین آموزش های مقدماتی و پیشرفته برنامه نویسی اندروید را قرار داده که تعدادی از این آموزش ها رایگان بوده و برخی که به صورت حرفه ای و پیشرفته هستند با هزینه کم می تونید دانلود کنید.

آموزش های فرادرس که برای ساخت اپلیکیشن و نرم افزار های موبایل در بستر اندروید هستند به صورت حرفه ای شما را به یک برنامه نویس تبدیل می کند.

آموزش های فرادرس در انواع زبان های برنامه نویسی تحت سیستم عامل اندروید همچون کاتلین ، سی شارپ ، جاوا ، پایتون ، لوا و … آموزش های مبتدی تا پیشرفته از بهترین اساتید ارائه داده که هزینه شرکت در این کلاس های مجازی به نسبت کم می باشد.

بیشتر این آموزش ها پروژه محور هستند و اگر نیاز به ساخت نرم افزار خاصی دارید می توانید مشابه ترین پروژه به نرم افزار مورد نیاز خود را انتخاب نموده و به صورت مرحله به مرحله این اپلیکیشن را به راحتی بسازید.

آموزش برنامه نویسی رایگان

فرادرس یکی از بهترین سایت های آموزش کشور است که برای بیشتر مهارت ها آموزش رایگان قرار داده تا دانشجو ها بتوانند با مشاهده این آموزش ها به صورت ابتدایی با مهارت آشنا شده و اگر خود را مستعد و علاقه مند دیدند بتوانند با شرکت در کلاس های مجازی اساتید برتر آن رشته مهارتشان را پیشرفت داده و خودشان را در این زمینه حرفه ای نماییند.

همچنین بخوانید  آموزش یادگیری عمیق در پایتون — فریمورک ها و الگوریتم های Deep Learning

برنامه نویسی با گوشی

برنامه نویسی با گوشی

یکی از آموزش های که فرادرس برای برنامه نویسی قرار داده ، آموزش برنامه نویسی با گوشی موبایل است که برای کسانی که به سیستم و لپ تاپ دسترسی ندارند بسیار مناسب می باشد.

اگرچه افراد حرفه ای معمولا با سیتم های قوی به برنامه نویسی اندروی می پردازند ، با این حال برخی از افراد علاقه مند به استفاده از گوشی موبایل برای ساخت اپلیکیشن های اندرویدی می باشند.

نوشتن کد در گوشی موبایل کار دشواری می باشد و به علت کوچک بودن صفحه کار کردن با آن را کمی سخت کرده است. اما اگر در حال سفر هستید و به دستگاه های دیگر دسترسی ندارید می توانید با نصب برخی نرم افزار ها همچون ویرایشگر کد ، اپلیکیشن خود را با گوشی اندرویدی خود بسازید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *