تبلیغات

تبلیغات

آشنایی با 5 مورد از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص موبایل

BEST MOBILE action GAME

در میان تمامی سبک های بازی های موبایل، سبک FPS (تیراندازی اول شخص) یکی از مهیج ترین و ایده آل ترین سبک در میان کاربران است که استقبال بسیار زیادی از آن می شود.

از این رو از پرطرفدار ترین بازی های موجود در این سبک که توسط کمپانی های بازی سازی تا به امروز ساخته شده اند می توان به بازی های قدرتمندی همچون Halo، Call of Duty ، Battlefield ، Destiny اشاره نمود که هرکدام از آن ها داستان و روایتی مجزا را دنبال می کنند و علاقه مندان بسیار زیادی دارند.

در این قسمت با تک تیپ همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص 5 مورد از برترین بازی های تیراندازی اول شخص موبایل به دست آورید.

آشنایی با 5 مورد از برترین بازی‌های تیراندازی اول شخص موبایل

در میان تمامی سبک هایی که تا به امروز برای بازی های اندرویدی منتشر شده است، سبک اول شخص شوتر در دسته پرطرفدار ترین و مناسب ترین سبک قرار می گیرد که علاقه مندان مخصوص و منحصر به فرد خود را دارد. از این رو بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید تا با بهترین بازی های دسته تیراندازی اول شخص آشنا شوید.

1-آشنایی با Call of Duty: Mobile

1-آشنایی با Call of Duty: Mobile

در لیست اول پرطرفدار ترین بازی های موبایلی می توان به Call of Duty: Mobile (کالاف دیوتی) اشاره نمود. این بازی یکی از مهیچ ترین و سرگرم کننده ترین بازی های نسخه موبایل بوده که تا به امروز بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر گرافیک بسیار بالای آن در کنار مراحل جذاب، سلاح های متفاوت و… از مهم ترین ویژگی های کلیدی و ایده آل این بازی بوده که این موضوع خود باعث افزایش علاقه مندی کاربران و گیمر ها به آن شده است.

در این بازی شما می توانید انواع سلاح ها و تفنگ های جنگی را در تنوع بالا و همچنین با شکل و شمایلی بسیار جذاب مشاهده کنید و با استفاده از آن ها به جنگ با رقبای خود بپردازید. اگر از عاشقان بازی های موبایلی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از بازی Call of Duty: Mobile استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های هیجان انگیز این بازی می توان به بخشی تخت عنوان CP کالاف دیوتی اشاره نمود که در این بخش به راحتی می توانید برای شخصیت های خود، اسلحه و لباس تهیه کنید.

2-آشنایی با بازی Critical Ops

2-آشنایی با بازی Critical Ops

اگر بخواهیم از جدید ترین بازی های سبک تیراندازی اول شخص برای موبایل رونمایی کنیم بدون شک، بازی مهیج و پرطرفدار Critical Ops یکی از آن ها است که در حال حاضر با نسخه بتا به فعالیت خود ادامه می دهد اما در سوی دیگر و در آینده ای نزدیک بدون شک شاهد رونمایی از نسخه کامل آن هستیم.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین برنامه ویرایشگر فیلم اندروید:

در این بازی شما به عنوان یک گارد پلیس با استفاده از دوستان و همکاران خود به جنگ و نبرد با تروریست ها می پردازید و آن ها را یکی پس از دیگری از پای در می آورید. در این نسخه به خوبی می توان شاهد گرافیک بالای HD بود که بر جذابیت های ظاهری این اثر می افزاید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این بازی می توان به وجود اسلحه های متفاوتی اشاره نمود که استفاده از آن ها بدون شک بر جذابیت بازی می افزاید.

3- آشنایی با بازی Dead Effect 2

3- آشنایی با بازی Dead Effect 2

از دیگر بازی های سبک تیراندازی اول شخص برای موبایل می توان به Dead Effect 2 اشاره نمود. در این بازی شما چند شخصیت را رو به روی خود دارید که از میان 3 تن از آن ها می توانید 1 شخصیت را انتخاب نموده و با استفاده از آن بازی مهیج خود را شروع کنید.

این بازی داستانی بسیار مهیج و راز آلود دارد و در دسته بازی های ترسناک اول شخص قرار می گیرد. شما در بازی Dead Effect 2 می توانید کاراکتر و شخصیت خودتان را آموزش دهید و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید به جنگ با سایر شخصیت های دیگر موجود در این بازی بپردازید.

جالب است بدانید که جنگ در بازی Dead Effect 2 در درون یک سفینه فضایی اتفاق می افتد و شما باید با موجودات عجیب و غریب و در برخی از موارد با مردگان زنده شده به مبارزه بپردازید که این موضوع در کنار موسیقی ترسناک این بازی می تواند اوج هیجان را به شما هدیه دهد.

4-آشنایی با بازی محبوب Hitman Sniper

4-آشنایی با بازی محبوب Hitman Sniper

نمی شود از علاقه مندان به بازی های موبایل و به خصوص در سبک تیر اندازی باشید و نام بازی Hitman Sniper را به گوش نشنیده باشید. بازی Hitman Sniper یکی از ایده آل ترین و جذاب ترین بازی های موبایلی است که در گرافیک بسیار بالا و همچنین مناسبی در اختیار شما قرار گرفته است.

در این بازی شما به عنوان مامور 47، وظیفه دارید تا شخصیت هایی که به شما معرفی می شود را با تفنگ مخصوص خود از پای در بیاورید. در این بازی شما بر روی ساختمان های بلند جای گیری می کنید و با شلیکی دقیق، هدف خود را از بین می برید.

این بازی در محیط های متنوع ای انجام می شود که این موضوع در نهایت باعث افزایش میزان علاقه و همچنین جذابیت در بازی Hitman Sniper خواهد شد.

همچنین بخوانید  ارسال بار به ترکیه با کمترین هزینه و بهترین خدمات

5-بازی محبوب و پرطرفدار Infinity Ops

5-بازی محبوب و پرطرفدار Infinity Ops

از دیگر بازی های محبوب نسخه موبایلی در سبک تیراندازی اول شخص به تازگی روانه بازار شده است، می توان به بازی Infinity Ops اشاره نمود. این بازی نشان دهنده جنگ میان سیارات و در آینده ای بسیار دور را به تصویر می کشد که شما با استفاده از سلاح های متفاوت به جنگ با دشمنان خود می پردازید.

بازی Infinity Ops در دسته بازی های علمی- تخیلی قرار دارد که شما می توانید با ساخت تیم دل به خواه خود و رهبری آن ها جنگی تمام عیار را شروع کنید. از یاد نبرید که گرافیک این بازی بسیار جذاب و دیدنی است و با مراحل منحصر به فردی که در این بازی قرار گرفته است، می تواند جذابیت های خیره کننده ای را به شما در حین بازی ارائه کند.

سخن آخر…

این بود نگاهی به 5 مورد از برترین بازی های تیراندازی اول شخص موبایل! امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت کافی ای را برده باشید. چنانچه تجربه بازی در نسخه موبایل را دارید لطفاً برای ما در بخش نظرات یادداشت کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *