تبلیغات

تبلیغات

معرفی سایت تخصصی فراسیب

معرفی-سایت-تخصصی-فراسیب

افرادی که حداقل یک دستگاه اپلی دارند، به فراسیب نیاز خواهند داشت! سیستم عامل خاص اپل یعنی iOS دارای پیچیدگی‌های خاصی است که معمولاً افرادی که برای اولین بار می‌خواهند از آن استفاده کنند با آن آشنا نیستد. استفاده از امکانات خاص گوشی‌های اپل مستلزم داشتن امکاناتی است که فراسیب به عنوان مرجع فارسی اپل در ایران، آن را در اختیار شما کاربران اپلی قرار می‌دهد.

بنابراین با وجود فراسیب جای نگرانی برای کاربران اپلی در هیچ زمینه‌ای وجود نخواهد داشت؛ چراکه بسیاری از خدمات گوشی‌های موبایل اپل امروزه به صورت غیرحضوری قابل حل می‌باشد. به همین خاطر اگر شما هم یکی از کاربران این گجت پر طرفدار هستید، آشنایی با فراسیب برای شما ضروری خواهد بود.

فراسیب، محبوب‌ترین وبسایت کاربران اپلی

فراسیب، محبوب‌ترین وبسایت کاربران اپلی

اگر شما یکی از محصولات اپل، مانند آیفون، اپل واچ، آیپد و… هستید، فراسیب به کار شما خواهد آمد. فراسیب وبسایتی جامع و کامل است که خدمات مختص سیستم عامل اپل را به کاربران ارائه می‌نماید. این وبسایت که از سال 98 شروع به کار کرده و در نرم‌افزارهای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام حضور داشته است، بهترین مرجع در روزهای سخت تحریمی ایران است.

در حال حاضر ایران بر اساس تحریم‌های کشورهایی مثل آمریکا هیچ‌گونه خدمات حضوری برای گوشی‌ها و سیستم عامل‌های اپل ندارد؛ به همین جهت وبسایتی مثل فراسیب ضروری‌ترین نیاز کاربران اپلی است. این وبسایت دارای دارای سه بخش جذاب بوده که هر یک کاربردهای خاص و ضروری‌ای دارد.

جدیدترین اخبار اپل را در مجله‌ی خبری فراسیب دنبال کنید!

اولین و مهم‌ترین بخش این وبسایت حرفه‌ای مجله‌ی خبری آن است، وظیفه‌ی خطیر مجله‌ی خبری فراسیب انتشار به روزترین اخبار اپلی و معرفی محصولات مجازی و فیزیکی برند اپل می‌باشد. امکان مشاهده‌ی بازی‌ها و اپلیکشن‌های مرتبط با آی دیوایس‌ها از دیگر امکانات مجله‌ی خبری فراسیب است.

جالب‌تر اینکه امکان نقد و بررسی اپلیکشن‌های مختلف و مشاهده نظرات کاربران نیز در این بخش از وبسایت جامع فراسیب وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی، پرمخاطب‌ترین بخش وبسایت فراسیب

فروشگاه اینترنتی، پرمخاطب‌ترین بخش وبسایت فراسیب

فروشگاه‌ها همواره مورد توجه افراد هستند، بنابراین بدیهی است که بخش فروشگاهی وبسایت فراسیب از دیگر بخش‌ها پربازدیدتر باشد. فروشگاه اینترنتی فراسیب تمامی نیازهای کاربران خود را در دو بخش تامین کرده و به فروش می‌رساند.

  • بخش تجهیزات فیزیکی: در این بخش تمامی تجهیزات مخصوص اپل اعم از کابل شارژر، هندزفری، مبدل و…به صورت اصل به کاربران ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق خرید اینترنتی تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند.
  • بخش تجهیزات مجازی: با قاطعیت می‌توان گفت اهمیت تجهیزات مجازی برای کاربران سیستم عامل iOS بیشتر از بخش اول است؛ چراکه گوشی‌های اپل بدون این تجهیزات مصرف خاصی نداشته و در واقع دارای جذابیت ویژه‌ای نمی‌باشد. می‌‍پرسید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید.
همچنین بخوانید  آواز خوش میلیاردر شدن من در شهر پیچید

آشنایی با محصولات مجازی فروشگاه اینترنتی فراسیب

به طور کلی همه‌ی محصولات مجازی فروشگاه اینترنتی فراسیب حائز اهمیت هستند، به همین جهت فراسیب به ازای هر خرید برای کاربران امتیازاتی ویژه قرار داده است.

به طور مثال مشخصات دو نمونه از ضروری‌ترین محصولات ارائه شده در فروشگاه فراسیب به شرح زیر می‌باشد:

خرید اشتراک اپل موزیک

اپل موزیک در واقع نوعی اشتراک استریم است که با خرید آن به بیش از ۶۰ میلیون موسیقی دسترسی پیدا می‌کنید که به صورت روزانه افزایش نیز خواهد یافت.

اپل موزیک که از آرشیو پرقدرتی بهره‌مند است، زمان استفاده‌ی کاربران را افزایش می‌دهد به همین جهت می‌توان اپل موزیک را یکی از پرمخاطب‌ترین استریم‌های موسیقی اپل دانست. فراسیب به عنوان یک وبسایت جامع و کامل امکان خرید اشتراک اپل موزیک را با ارائه امتیازات ویژه به کاربران در ویترین خود ارائه می‌کند.

خرید اشتراک اپل موزیک

خرید اشتراک ساندکلود

اشتراک ساندکلود را می‌توان از محبوب‌ترین‌ها نزد کاربران اپل دانست؛ چراکه با خرید ساند کلود می‌توان بدون هیچ محدودیتی به مجموعه‌ی کامل موسیقی‌های ایرانی یا خارجی دست پیدا کرد. این محصول که در سال 2007 معرفی شده است تاکنون مخاطبان خود را حفظ کرده و امکاناتی نظیر ساخت پلی لیست و دانلود آهنگ را به کاربران خود می‌دهد. با خرید اکانت ساندکلود از فراسیب صاحب دو امتیاز ویژه خواهید بود.

 از آنجا که گوش دادن به موسیقی از جذاب‌ترین و لذت بخش‌ترین تفریحات این روزهای پیر و جوان است، داشتن این دو اشتراک برای همه‌ی اپلی‌ها الزامی است که البته پیشنهاد می‌کنیم تنها از فراسیب خرید کنید.

اهمیت خرید محصولات از فراسیب در آن است که اولاً محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود، ثانیاً با هر خرید صاحب امتیازی می‌شوید که وقتی زیاد شود می‌تواند موجب خرید یکی از سرویس‌های مورد علاقه شما در فروشگاه اینترنتی فراسیب شود. ثالثاً قیمت محصولات در فراسیب بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده بنابراین طرفداران بسیاری را به خود جذب می‌کند

توسعه دهندگان فراسیب، بخشی که کمتر دیده می‌شود!

سومین بخش از وبسایت فراسیب بخش توسعه دهندگان است که آن را به نوعی کامل کننده وبسایت نیز هست. در این بخش که برنامه نویسان اپل پلتفرم‌ها و اپلیکیشن های مختلف را منتشر می‌کنند خدمات این مجله‌ی کارآمد کاملاً به رخ کشیده می‌شود.

این بخش که از سختی‌های خاصی نیز برخوردار است به طور معمول کمتر دیده شده و مورد محبوبیت قرار می‌گیرد. اما می‌بایست بدانید زحمت بیشتر بخش‌های فراسیب بر عهده‌ی بخش توسعه دهندگان است.

توسعه دهندگان فراسیب، بخشی که کمتر دیده می‌شود!

فراسیب را از اپل جدا نکنید!

همچنین بخوانید  شرایط کار در کارخانه‌های تهران با جای خواب

از آنجا که کاربران برای استفاده از خدمات فراسیب حتما نباید به عضویت آن در بیایند، فراسیب از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از طرفی فراسیب با ارائه محصولات اورجینال و خدمات مقرون به صرفه همواره مورد توجه کاربران بسیاری واقع شده و به نوعی تنها منبع جامع و کامل اپل دوستان می‌باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم فراسیب و اپل را از یکدیگر جدا نکنید؛ اگر می‌خواهید از دنیای گسترده سیستم عامل اپل لذت ببرید فراسیب را انتخاب کنید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *