تبلیغات

تبلیغات

کجای گوشی شما درد می‌کند؟

درست-کردن-گوشی-خراب

وقتی یک جای گوشی خراب می‌شه، دیر شارژ می‌شه، صفحه مشکل پیدا می‌کنه یا کلا مشکل نرم‌افزاری پیدا می‌کنه انگار خود ما هم مشکل پیدا کردیم. اعصابمون خرد می‌شه و اصلا نمی‌تونیم درست فکر کنیم. ما به گوشی‌هامون وابسته‌ایم. این‌ روزها گوشی فقط ابزار تفریح و سرگرمی نیست. تقریبا تمام کارهامون رو با این گوشی انجام می‌دیم. وقتی گوشی درست کار نمی‌کنه انگار بخش بزرگی از زندگی خودمون هم کار نمی‌کنه.

ما تو تعمیرات 118 برای این دردهای گوشی راه‌حل‌های مناسب رو پیدا کردیم. مشکل بزرگی که اکثر ماها با اون مواجهیم اینه که نمی‌خوایم گوشی‌مون رو چند روز از خودمون جدا کنیم تا تعمیر شه. یا خیلی وقت‌ها به اون تعمیرکارها اعتماد نداریم. هم بحث پرایوسی و حریم شخصی و عکس‌ها و اطلاعات داخل گوشی مطرحه و هم بحث استفاده از قطعات اورجینال. معلوم نیست این قطعه‌ای که روی گوشی شما نصب می‌کنن چقدر کیفیت داره و تا کی قراره عمر کنه.

تعمیرات 118

برا همین ما تو مرکز تعمیرات 118  سعی کردیم خیال شما رو از هر جهت راحت کنیم. اول اینکه شما گوشی‌تون رو برای ما می‌فرستید و تو کمتر از 6 ساعت تعمیر می‌شه و به دست‌تون می‌رسه. البته اگه تهران باشید. دوم اینکه ما بنای مجموعه رو روی حفظ حریم شخصی قرار دادیم و تمام حقوق و حریم شخصی شما پیش تمام کارکنان مجموعه به عنوان یک اصل اخلاقی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده و خیال شما راحت می‌شه.

در ضمن شما برای تعمیر با قطعات اصل ضمانت‌نامه دریافت می‌کنید. یک ضمانت‌نامه که به شما این اطمینان را می‌ده که گوشی‌تون در وهله اول با قطعات اورجینال تعمیر شده و در وهله‌ی دوم نگران خراب شدن زودهنگام اون هم نیستید. خیال‌تون از هر نظر راحته و بدون دردسر می‌تونید دوباره از گوشی‌تون استفاده کنید. دیگه هیچ جای گوشی‌تون درد نمی‌کنه.

تمام قطعاتی که در این مجموعه استفاده می‌شن اورجینال هستند و تعمیرکاران متخصص بعد از دیدن آموزش‌های تخصصی تعمیر موبایل و همچنین گرفتن مدارک معتبر و همچنین سال‌ها تجربه گوشی شما رو به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌کنن و می‌تونید با خیال راحت ازش استفاده کنید. اگر کوچکترین ایرادی داشته باشه می‌تونید مجددا با پیک یا از طریق پست گوشی رو ارسال کنید تا خدمات تعمیر دوباره و به صورت کاملا رایگان انجام شه. یعنی هیچ جای کار نگران خراب شدن و آسیب دیدن گوشی‌تون نیستید.

نکته مهم بعدی که تقریبا همه ما به شدت بهش اهمیت می‌دیم قیمت و هزینه تعمیرات موبایل و تجهیزات جانبیه. اگه تا حالا موبایل‌تون رو تعمیر کردید می‌دونید که قیمت تعمیر موبایل به شدت زیاد شده. اما ما توی مجموعه‌مون سعی‌ می‌کنیم بهترین قیمت تعمیر بازار رو به شما پیشنهاد بدیم.

همچنین بخوانید  روش های تست لپ تاپ استوک و دست دوم

اگه تهران هستید هزینه ارسال و دریافت گوشی هم رایگان حساب می‌شه براتون. پیک‌ها از طرف تعمیرات 118  برای شما ارسال می‌شن و می‌تونید بدون هزینه اضافی در کمتر از یک روز کاری گوشی‌تون رو صحیح و سالم تحویل بگیرید.

حالا شما تموم اون چیزی که باید رو در مورد مجموعه ما می‌دونید. اگه جایی از گوشی شما درد می‌کنه می‌تونید همین حالا به ما زنگ بزنید با کارشناسان فنی صحبت کنید و گوشی‌تون رو برای تعمیر بفرستید. در ادامه تکنسین‌های متخصص مجموعه روی گوشی شما کار می‌کنن، عیب‌یابی گوشی می‌کنن و هزینه رو به شما می‌گن. اگه هزینه رو قبول کنید گوشی‌ شما دوباره مثل روز اول زنده و سالمش می‌کنن و به شما تحویل میدن. به همین سادگی می‌تونید گوشی‌تون رو تعمیر کنید. حتی لازم نیست تو این شرایط کرونایی از خونه بیرون بیاید. فقط با یک تماس. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *