تبلیغات

تبلیغات

گوشی شما چطور زیباتر می‌شود؟

گوشی-شما-چطور-زیباتر-می‌شود

بیایید یکم در مورد گوشی شما حرف بزنیم. همین حالا که این متن رو می‌خونید چند ثانیه به گوشی‌تان نگاه کنید. لبه‌ها، کناره‌های دوربین، پشت گوشی، روی صفحه نمایش و هر جای دیگری که دوست دارید. گوشی‌تان قاب دارد؟ گلس چطور؟ پاپ سوکت؟ کدوم لوازم جانبی گوشی موبایل رو روی گوشی‌تون دارید؟

این‌ها مهم نیست. چیزی که الان اهمیت دارد این است که گوشی‌تان را زیباتر کنید. با چه چیزی شروع کنیم؟ قطعا یک قاب جدید می‌تونه گوشی شما رو از این رو به آن رو کنه. اما چه قابی؟ مطمئنا قاب‌هایی رو از ویترین فروشگاه‌های مختلف دیده‌اید. اما هنوز قاب‌هایی هستن که ندیده‌اید. مطمئن باشید. بیایید چند تا قاب رو با هم ببینیم.

قاب فانتزی

قاب فانتزی

قاب فانتزی یه مدل از قاب جذابه این روزها زیاد می‌بینیدش. این‌ قاب‌ها بیشتر به خاطر طرح و رنگی که دارن شناخته می‌شن و طرفدارای خیلی زیادی دارن. یه طرح ثابت ندارن. بیشتر طرح‌هایی که روی این قاب‌ها می‌بینید بسته به سلیقه افراد مختلف طراحی شدن. قاب گوشی فانتزی برای شیائومی، آیفون، سامسونگ، هواوی و اکثر گوشی‌های موجود در بازار طراحی و عرضه شده‌اند. این قاب‌ها اکثرا یا ژله‌ای هستند و یا قاب سیلیکونی هستن که طرح‌های مختلفی روی آن حک شده‌اند. برخی از این قاب‌ها طرح برجسته دارن و بعضیاشون هم فقط به صورت رنگ روی قاب حک شده‌اند و برجستگی خاصی ندارن.

قاب طرح آبرنگ و طرح سنگ

قاب طرح آبرنگ و طرح سنگ

این دو مدل قاب هم جزو قاب‌های پرطرفدار و خاص هستند. طرح آبرنگ بیشتر یک طرح هنری است و با توجه به بی‌نظمی‌هایی که روی قاب می‌بینید استایلی خاص و ویژه به گوشی شما می‌دن و جذاب‌ترش می‌کنن. این قاب‌ها پاپ سوکت هم‌رنگ خودشان هم دارند. یعنی هم پاپ سوکت آبرنگی دارید و هم قابی خوش رنگ که دوستش دارید. قاب طرح سنگ هم به شکل سنگ‌های مختلفی که می‌شناسیم و معروفن طراحی شدن. این قاب‌ها یا ژله‌ای هستن و یا قاب سیلیکونی ولی طرح‌های جذابی روشون درج شدن. پاپ سوکت هم دارند و این قاب‌ شکلی اصیل و بااحساس به گوشی شما می‌ده.

قاب طرح لویی ویتون استایل آپ

قاب طرح لویی ویتون استایل آپ

این قاب‌ها هم برای برندبازها و برنددوست‌ها یه گزینه ایده‌آله. خیلی خوش‌استایل و خاص هستن و مطمئنا دوستشون خواهید داشت. اگه محصولات برند لویی ویتون رو دوست دارید و استفاده می‌کنید این قاب می‌تونه یک ست کامل به شما بده و شما را خاص‌تر و جذاب‌تر نشون بده. طرح‌های متنوعی هم در سایت استایل آپ وجود دارن که به شدت جذابن و می‌تونید از بین این گزینه‌ها انتخاب کنید. نکته مهم اینکه خود برند لویی ویتون این قاب‌ها رو طراحی نمی‌کنه و صرفا طرح مشابه محصولات لویی ویتون دارن. ارزون هم هستن و می‌تونید با قیمت مناسب خریداری کنید.

همچنین بخوانید  با تنفکر در سکوت به درآمد میلیونی رسیدم

قاب طرح گوزن

قاب طرح گوزن

قاب طرح گوزن همونطوری که از اسمش پیداست روش طرح گوزن داره. طرح خاصی که به شما جذابیت ویژه‌ای می‌ده و استایل درخشانی باهاش می‌سازید. روش طرح گوزن درج شده و این قاب را به یه قاب جذاب و خوش‌ساخت بدل کرده.

همین حالا می‌تونید این قاب‌های جذاب رو از استایل آپ سفارش بدید و در کمترین زمان ممکن تحوی بگیرید. این قاب‌ها استایل دلخواه شما رو به شما هدیه می‌دن و می‌تونید گوشی‌تون رو باب میل خودتون زیباتر کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *