تبلیغات

تبلیغات

خرید ترون فرصت از بین رفته برای سرمایه گذاری در بیت کوین را زنده می‌کند!

buy-tron

خرید ترون بهترین اقدام برای جبران فرصت از دست رفته در سرمایه گذاری روی بیت کوین است! ارز دیجیتال ترون – Tron یا TRX با سرعتی بالا در حال رشد است.

اگر پنج سال قبل همه سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کرده بودید، امروز در زمره ثروتمندان قرار داشتید! سال 2015، زمانی که ارزش هر بیت کوین بین 110 الی 400 دلار در نوسان بود، بیشتر مردم سراسر دنیا ارزهای دیجیتال را چندان جدی نگرفته و بسیاری حتی آن‌ها را بدون پشتوانه و بدون آینده خطاب می‌کردند.

در سال 2020 شاهد عقیده کاملا متفاوت بزرگترین اقتصاددان‌ها و بزرگان دنیای فناوری درباره رمز ارزها و قیمت 12 هزار دلاری BitCoin هستیم! یکی از ارزهای دیجیتال بسیار موفق که آینده بسیار روشن آن قابل پیش‌بینی و سرمایه گذاری در آن مطمئن است، ترون با نماد اختصاری TRX محسوب می‌شود.

به نظر فرصت بی‌نظیر سرمایه‌ گذاری در بیت کوین از بین رفته و دیگر قادر به کسب سودی سرشار از محل ترید ارزهای دیجیتال نیستید، اما نگاهی به سرعت پیشرفت بسیار بالای ترون و حجم بالای خرید و فروش این رمز ارز نشان می‌دهد دنیای اقتصاد، فرصت جدیدی برای پیشرفت رو به رویتان قرار داده است؛ خرید ترون به قیمت تنها 580 تومان (0.02472 دلار) به ازای هر واحد، برای هر فردی به سادگی امکان‌پذیر است.

به همین دلیل بدون نیاز به داشتن سرمایه‌ای هنگفت می‌توانید خرید و فروش این ارز دیجیتال را شروع کنید. فراموش نکنید هر واحد بیت کوین چند سال قبل فقط 110 دلار قیمت داشت، اما اکنون به بالای 11 هزار دلار رسیده است (صد برابر افزایش).

خرید ترون راهکاری ارزان، سودآور و آینده‌دار در ترید ارزهای دیجیتال

خرید ترون راهکاری ارزان، سودآور و آینده‌دار در ترید ارزهای دیجیتال

با وجود نزدیک به پنج هزار ارز دیجیتال در دنیای اقتصاد و فناوری، از ترون به عنوان یکی از جاه‌ طلبانه‌ترین پروژه‌های مبتنی بر فناوری بلاک چین یاد می‌کنند. Tron نه تنها یک ارز دیجیتال، بلکه پلتفرمی متشکل از سرویس‌ها و قابلیت‌های فراوان است و می‌توان کاربردها و اهداف متعددی برایش در نظر گرفت. توسعه‌دهنده این پلتفرم، هدف اصلی را ساخت یک اینترنت واقعا غیر متمرکز بیان کرده است.

ترون علاوه بر مقیاس‌پذیری بالا و داشتن توان اجرایی بی‌نظیر، می‌تواند برنامه‌های غیر متمرکز یا همان دی‌اپ‌ها (Dapp) را نیز اجرا کند. آن‌ها روی بلاک چین و با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا شده و پس از اجرا، بدون اتکا به واسطه‌ها و با احتمال از کار افتادن پایین، به حیات خود ادامه خواهند داد.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم آن که چالش برانگیزترین مسئله کنونی شبکه بیت کوین یعنی محدودیت در پردازش تراکنش‌ها را برطرف کرده است، ظرفیت بالای سقف تراکنش‌ها در هر ثانیه محسوب می‌شود؛ شبکه بیت کوین و اتریوم در هر ثانیه به ترتیب 7 و 15 تراکنش را پردازش می‌کنند، اما این رقم برای ترون برابر 2 هزار است!

همچنین بخوانید  اقامتی پرهیجان و دلنشین با رزرو هتل تارا مشهد

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های ترون به شمار می‌روند. نگاهی به نمودار رشد قیمت خرید ارز دیجیتال نام برده نشان می‌دهد اولین سرمایه‌گذاران در آن، سود هنگفتی به دست آوردند؛ سپتامبر سال 2017 ترون با قیمت 0.002 دلار معرفی و توسط صرافی‌ها عرضه شد، اما چهار ماه بعد، قیمت آن با حدود 14 برابر افزایش به 0.028 دلار رسید!

در حال حاضر از بین پنج هزار ارز دیجیتال موجود، از نظر میزان خرید و فروش ترون در رتبه نهم قرار دارد! این موضوع بدون دلیل نیست. سرمایه گذاران به آینده بسیار روشن این ارز دیجیتال پی برده و به جای خرید اتریوم ، بیت کوین یا ریپل بخشی از سرمایه‌شان را به خرید ترون اختصاص داده‌اند.

از کجا ارز دیجیتال Tron را خریداری کنیم؟

اولین قدم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال یافتن یک صرافی معتبر است. از آنجایی که به خاطر تحریم‌ها علیه ایران، خرید از وب سایت‌های خارجی امکان‌پذیر نیست، پیشنهاد ما استفاده از خدمات معدود صرافی‌های ارز دیجیتال مجاز و معتبر داخلی است. یکی از صرافی‌های معتبر در این حوزه بیت 24 محسوب می‌شود.

از کجا ارز دیجیتال Tron را خریداری کنیم؟

کاربران زیادی هر روز در این وب سایت به خرید و فروش انواع رمز ارز پرداخته و برای دریافت انواع خدمات در زمینه ارزهای الکترونیکی، تماما متکی به سرویس‌های بیت 24 هستند. به عنوان گوشه‌ای از خدمات این وب سایت باید به قابلیت فروش سریع و دریافت آنی وجه، خرید مطمئن، مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و دریافت دیگر اطلاعات لازم به منظور آگاهی از بهترین زمان خرید و فروش هر ارز اشاره کرد.

منبع: زومیت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *