تبلیغات

تبلیغات

چگونه اشتراک اسپاتیفای خود را لغو کنیم؟

Cancel-Your-Spotify-Subscription

اسپاتیفای یکی از محبوب ترین سرویس های استریم است که از هزاران آلبوم و موسیقی تشکیل شده. با این حال، شاید زمانی برسد که بخواهید اشتراکتان را لغو و به سرویس دیگری مهاجرت کنید، یا اینکه متوجه شده اید به اندازه پولی که می دهید، از این سرویس استفاده نمی کنید. به هر دلیلی که قصد لغو اشتراک اسپاتیفای خودتان را داشته باشید، چگونگی آن اینجاست.

بیشتر بدانید:

نحوه عوض کردن رمز اسپاتیفای

لغو اشتراک اسپاتیفای خود

اولین کاری که برای لغو اشتراک اسپاتیفای باید انجام دهید این است که مرورگر کامپیوترتان را باز کنید و به آدرس https://www.spotify.com/us/account/profile بروید و وارد اکانت خود شوید.

سپس به پایین اسکرول کنید و بر روی دکمه “Cancel” کلیک کنید.

لغو اشتراک اسپاتیفای خود

بعد از آن خوهید دید که شما مشترک چه پلنی هستید و تاریخ سررسید صورتحساب بعدی شما چه زمانی است. بر روی دکمه “Change Plan” کلیک کنید.

لغو کردن اشتراک اسپاتیفای

حالا به پایین اسکرول کنید و زیر بخش رایگان اسپاتیفای بر روی دکمه “Cancel Premium” کلیک کنید.

نحوه لغو اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای برای اینکه شما را قانع کند اشتراک پریمیوم خودتان را حفظ کنید، دلایلی را برایتان نمایش خواهد داد. این لیست شامل تمامی فوایدی است که اشتراک پریمیوم دارد. اگر تصمیمتان عوض شده و می خواهید برگردید، بر روی دکمه “Go Back” کلیک کنید. ولی اگر اطمینان حاصل نموده اید که تصمیم بر لغو اشتراکتان دارید، بر روی دکمه “Yes Cancel” کلیک کنید.

آموزش لغو اشتراک اسپاتیفای خود

حال دیگر شما اشتراکتان را لغو نموده اید. تاریخی به شما نشان داده خواهد شد که زمان پایان اشتراکی است که قبلا هزینه اش را پرداخته اید. همچنین فرمی به شما نمایش داده خواهد شد تا دلایل لغو اشتراکتان را از شما بپرسد. بعد از اینکه دلیل لغوتان را مشخص نمودید بر روی دکمه “Submit” کلیک کنید.

پیشنهادی:

نحوه حذف کردن اکانت اسپاتیفای
لغو اشتراک اسپاتیفای خود

این همه ی کاری بود که باید انجام می دادید. شما حالا اشتراک پریمیوم اسپاتیفای تان را لغو کرده اید. شما تا زمانی که اشتراک فعلیتان به پایان برسد، همچنان می توانید از ویژگی های پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنید. پس دلیل خوبی است تا اشتراکتان را درست بعد از پرداخت صورتحسابتان لغو کنید. اینگونه می توانید از ویژگی های پریمیوم برای 30 روز تمام، تا زمانی که اشتراکتان به پایان برسد استفاده کنید.

لغو اشتراک اسپاتیفای خود

اگر قصد دوباره مشترک شدن را دارید، بسیار ساده است. فقط در صفحه کاربری تان به بخش پریمیوم در پایین اسکرول کنید و بر روی دکمه “Renew Premium” کلیک کنید.

همچنین بخوانید  آموزش رمزنگاری حافظه های قابل حمل و پارتیشن ها با استفاه از (Bitlocker)

یا فقط به استفاده از پلن رایگان ادامه دهید، تا زمانی که برای اشتراک جدید آماده باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *