تبلیغات

تبلیغات

ویژگی جدید فایل های امن گوگل اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد

Files-by-Google-secure-folder

گوگل  برای بهبود حریم خصوصی کاربران اپلیکیشن فایل ویژگی جدید را منتشر نموده است. این ویژگی که Safe Folder یا فولدر امن نام دارد، اطلاعات و فایل های شما را همیشه ایمن و قفل شده نگه می دارد.

این شرکت ویژگی جدیدی را در آخرین پست وبلاگش معرفی کرده است. این ویژگی فولدر امن نام دارد و باعث می شود اگر به هر دلیلی فردی موبایل شما را داشته باشد، هرگز نتواند به فایلهایی که در این فولدر ذخیره کرده اید دسترسی پیدا کند.

پیشنهادی:

افزایش امنیت در شبکه وای فای

فولدر امن (Safe Folder) چه کاری می کند ؟

فولدر امن (Safe Folder) چه کاری می کند ؟

با ویژگی فولدر امن جدید، شما می توانید فولدری با رمزگذاری 4 پین-دیجیت ایجاد کنید. این فولدر به محض اینکه از آن خارج شوید قفل می شود. شما از این فولدر می توانید برای ذخیره اسناد، تصاویر، ویدیو ها و فایل های صوتی به صورتی استفاده کنید که تنها شما قادر به دیدن آن ها باشید.

هر زمانی که از این فولدر خارج شوید و دوباره برگردید، اپلیکیشن از شما درخواست رمز می کند. این ویژگی برای افرادی که به صورت متعدد به دیگران برای استفاده از موبایلشان اجازه می دهند بی نظیر است.

بیشتر بدانید:

افزایش امنیت در برابر اکانت گوگل

شما می توانید از این ویژگی برای مخفی کردن فایلهای خصوصی از دوستانتان استفاده کنید. با این حال، برای مثال می تواند برای مخفی کردن فایل ها و فولدر های کاری از فرزندانتان نیز مفید باشد.

حتی اگر معمولا به دیگران برای استفاده از موبایلتان اجازه نمی دهید، لایه اضافه ای از محافظت برای برخی فایل های خاص می تواند مفید باشد. اگر فایل های کاریتان را بر روی سرویس ابری ذخیره می کنید، قفل کردن آنها با لایه ای اضافه می تواند نتیجه بسیار متفاوتی را به ارمغان بیاورد.

چگونه ویژگی فولدر امن جدید را امتحان کنیم

فولدر امن گوگل، همین حالا برای کاربران گوگل در دسترس است. فقط مطمئن شوید برنامه فایل های گوگل خود را از گوگل پلی نصب یا آپدیت کنید.

وقتی اپلیکیشن را آپدیت نمودید، باید آن را اجرا کنید. سپس بر روی مرور ضربه بزنید، به مجموعه ها بروید، بر روی فولدر امن ضربه بزنید، رمز خود را وارد کنید، بر روی بعدی ضربه بزنید، رمز خود را مجددا وارد کنید، بر روی بعدی ضربه بزنید و بر روی فهمیدم ضربه بزنید.

سپس، باید فایل های مد نظرتان را به فولدر امن جدیدتان اضافه کنید، بعد از آن داده های شما قفل شده و ایمن خواهند بود.

همچنین بخوانید  آموزش مخفی کردن فایل درون عکس با سیستم عامل کالی لینوکس

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *