تبلیغات

تبلیغات

نحوه اضافه کردن توضیحات به عکس ها و فیلم ها در آیفون و آیپد

Add-Captions-to-Photos-and-Videos-on-iPhone-and-iPad

یک کاربر مشتاق آیفون و آیپد ممکن است هزاران عکس در گالری خود داشته باشد. اگر نمی خواهید تصاویر را در آلبوم ها مرتب کنید، می توانید از ویژگی جدید iOS 14 و iPadOS 14 این امکان را می دهد که برای یک عکس یا فیلم در آیفون و آیپد خود توضیحات اضافه کنید.

پس از اضافه کردن توضیحات به یک عکس یا یک ویدیو ، توسط برنامه “Photos” ذخیره می شود و می توانید بعداً کلمات کلیدی را جستجو کنید. در حالی که برنامه “Photos” یک موتور جستجوی خودکار برای عکس ها دارد ، بسیار خاص یا قابل اطمینان نیست. با استفاده از توضیحات ، می توانید عکس هایی را که می دانید بعداً جستجو کنید ، و مشاهده کنید.

برنامه “Photos” به صورت خودکار همان توضیحات را گروه بندی می کند ، بنابراین می توانید از این ویژگی به عنوان یک سیستم برچسب زدن به صورت خودکار استفاده کنید. شما می توانید همان توضحیات را به چندین عکس بدهید تا سریع آنها را در کنار هم پیدا و مشاهده کنید.

پیشنهادی:

نحوه غیرفعال کردن پیشنهادات مخاطبین در آیفون

افزودن توضیحات به عکس و فیلم ها در آیفون و آیپد

برنامه “Photos” را در آیفون یا آیپد خود باز کنید و به عکسی که می خواهید یک عنوان یا توضیح اضافه کنید ، بروید. در مرحله بعد ، برای مشاهده گزینه های اضافی ، روی عکس ضربه بزنید.

افزودن توضیحات به عکس و فیلم ها در آیفون و آیپد

با این کار اطلاعات عکس از جمله مکان عکس گرفته شده نمایش داده می شود. درست در زیر عکس ، روی ناحیه متن خالی با عنوان “Add a Caption” ضربه بزنید.

افزودن عنوان به عکس و فیلم ها در آیفون و آیپد

در اینجا ، عنوان یا توضیحات مربوط به عکس خود را تایپ کنید. سپس بر روی دکمه “Done” در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

نحوه افزودن توضیحات به عکس و فیلم ها در آیفون

می توانید این روند را برای همه عکس ها و فیلم هایی که می خواهید یک عنوان یا توضیح اضافه کنید ، تکرار کنید. همچنین می توانید در هر زمان به اینجا برگردید تا عنوان را ویرایش کنید.

نحوه اضافه کردن توضیحات به عکس و فیلم ها در آیفون و آیپد

برنامه “Photos” اکنون فهرست بندی توضیحات را شروع می کند. برای یافتن یک عکس یا فیلم بر اساس یک عنوان ، به “جستجو” بروید و سپس روی نوار “Search” در بالا ضربه بزنید و کلمه یا عبارت را از یکی از توضیحات خود را تایپ کنید.

نحوه اضافه کردن عنوان به عکس و فیلم ها در آیفون

اکنون به پایین صفحه بروید. بخش “Captions” را در اینجا پیدا خواهید کرد. برای دیدن عکس های مربوط به آن ، یک عنوان را انتخاب کنید.

افزودن توضیحات به عکس در آیفون و آیپد

اگر چندین عکس یا فیلم با همان عنوان وجود دارد ، یک لبه عکس را در لبه سمت راست مشاهده خواهید کرد. برای دیدن همه عکس ها و یا فیلم ها ، روی عنوان کلیک کنید.

آموزش وارد کردن توضیحات به عکس و فیلم ها در آیفون و آیپد

هنگامی که می توانید با استفاده از ایردراپ یا “آیکلود” یک عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید ، برنامه “Photos” به صورت خودکار عنوان را نیز به اشتراک می گذارد. می توانید این کار را از طریق برگه اشتراک گذاری غیرفعال کنید. برای رسیدن به برگه اشتراک ، روی دکمه “Share” ضربه بزنید.

آموزش افزودن توضیحات به عکس در آیفون

دکمه “Options” را از بالا انتخاب کنید.

چگونه به عکس های آیفون و آیپد توضیحات اضافه کنیم؟

در اینجا ، تیک گزینه “Captions” را انتخاب کنید تا اشتراک عکس ها با زیرنویس غیرفعال شود.

توضیحات عکس در آیفن
همچنین بخوانید  اسپیکر گوشی اندروید از کار افتاده است؟ 7 روش حل مشکل خراب شدن صدا

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *