تبلیغات

تبلیغات

نحوه فشرده سازی (کم حجم) عکس های پاورپوینت در ویندوز و مک

Compress-Images-in-Microsoft-PowerPoint

فشرده سازی تصاویر در ارائه پاورپوینت شما می تواند به کاهش حجم کلی ارائه و کمک به صرفه جویی در فضای هارد در دستگاه شما کمک کند. در ادامه نحوه فشرده سازی تصاویر در مایکروسافت پاورپوینت آورده شده است. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای نسخه های نصب شدن در سیستم دسترسی است و برای آفیس نسخه وب در دسترس نیست.

بیشتر بدانید:

نحوه ساخت تایم لاین در پاورپوینت

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در ویندوز

برای کم کردن حجم عکس های پاورپوینت، ابتدا ارائه پاورپوینت که شامل تصاویری است که می خواهید فشرده سازی کنید ، باز کنید و سپس عکسی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب ، به طور خودکار در سربرگ “Picture Format” قرار خواهید گرفت. در اینجا ، روی گزینه “Compress Pictures” در گروه “Adjust” کلیک کنید.

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در ویندوز

پنجره “Compress Pictures” ظاهر می شود. در گروه “Compression Options” ، می توانید انتخاب کنید که آیا فشرده سازی فقط به تصویر انتخاب شده اعمال می شود یا خیر. اگر تیک این گزینه را علامت بزنید، پاورپوینت تمام تصاویر موجود در ارائه را فشرده می کند ، که بر هرگونه تغییراتی که ممکن است در آن تصاویر ایجاد کرده باشید ، غلبه می کند.

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در ویندوز

در گروه “Resolution” ، رزولوشن مورد نظر را انتخاب کنید. پس از آماده شدن ، روی گزینه “OK” کلیک کنید.

اکنون تصویر یا تصاویر فشرده می شوند.

پیشنهادی:

نحوه فشرده سازی عکس های مایکروسافت ورد

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در مک

برای کاهش حجم عکس های پاورپوینت، ارائه پاورپوینت که شامل تصاویری است که می خواهید فشرده سازی کنید ، باز کنید و سپس عکسی را انتخاب کنید. پس از انتخاب ، روی گزینه “Compress Pictures” در سربرگ “Picture Format” کلیک کنید.

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در مک

پنجره “Compress Pictures” ظاهر می شود. کیفیت تصویری را که می خواهید از آن استفاده کنید ، انتخاب کنید ، سپس می توانید فشرده سازی را در تمام تصاویر موجود در نمایش یا فقط تصویر انتخاب شده اعمال کنید. همچنین اگر می خواهید مناطق برش داده شده تصاویر را پاک کنید ، کادر کنار آن گزینه را علامت بزنید.

وقتی آماده شد ، روی گزینه “OK” کلیک کنید.

فشرده سازی تصاویر پاورپوینت در مک

اکنون تصویر یا تصاویر فشرده می شوند.

همچنین بخوانید  چگونه اکانت توییتر خود را غیرفعال کنیم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *