تبلیغات

تبلیغات

پروفایل متحرک تلگرام : چگونه در پروفایل تلگرام ویدئو یا گیف بزاریم؟

video-profile-in-telegram

تلگرام یک بروزرسانی جدید را اعلام کرده است که به شما امکان می دهد فیلم ها را در کنار عکس های پروفایل خود پروفایل خود اضافه کنید. آخرین بروزرسانی پیام رسان تلگرام همچنین محدودیت ذخیره را برای ارسال فایل های رسانه ای از 1.5 گیگابایت موجود به 2 گیگابایت افزایش داده است.

این نرم افزار همچنین یک پخش کننده موسیقی مجدداً طراحی شده مخصوص کاربران اندروید را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، کاربران تلگرام در دسکتاپ این امکان را دارند که به طور همزمان سه حساب کاربری خود را وارد کنند.

پیشنهادی:

نحوه لینک دار کردن متن تلگرام

اضافه کردن پروفایل متحرک تلگرام

اکنون می توانید یک ویدیو را در پرفایل تلگرام خود بارگذاری کنید، و هر قاب را که دوست دارید برای تصویر پروفایل استاتیک خود انتخاب کنید.

ابتدا تلگرام خود را از طریق فروشگاه پلی آپدیت کنید. سپس برنامه تلگرام را باز کنید.

از منوی سمت چت تلگرام، به بخش [تنظیمات یا Setting] مراجعه کنید.

اضافه کردن پروفایل متحرک تلگرام

در بخش تنظیمات تلگرام، بر روی آیکون دوربین کلیک کنید تا پنجره ای حاوی عکس های خود را مشاهده کنید، سپس ویدئو مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنید.

اضافه کردن پروفایل متحرک تلگرام

بعد از انتخاب ویدئو موردنظر، شما می توانید حداکثر 7 ثانیه از ویدئو رو انتخاب کنید. بعد از انتخاب زمان ویدئو بر روی آیکون تایید کلیک کنید و صبر کنید پروفایل ویدئویی شما ذخیره شود.

اضافه کردن پروفایل متحرک تلگرام

اکنون پروفایل شما دارای یک ویدئو هست، و کاربران با دیدن پروفایل شما شگفت زده خواهند شد. در صورتی که سوال یا نظری در رابطه با پروفایل متحرک تلگرام داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پروفایل متحرک تلگرام , پروفایل متحرک برای تلگرام , چگونه پروفایل متحرک برای تلگرام بگذاریم , پروفایل متحرک در تلگرام , چگونه در تلگرام پروفایل متحرک بگذاریم , عکس پروفایل متحرک تلگرام , عکس متحرک برای پروفایل تلگرام , چگونه پروفایل متحرک در تلگرام بگذاریم , چگونه عکس متحرک برای پروفایل تلگرام بگذاریم , گیف برای پروفایل تلگرام , چگونه پروفایل تلگرام را متحرک کنیم , دانلود پروفایل متحرک برای تلگرام , تصویر متحرک برای پروفایل تلگرام , گذاشتن گیف در پروفایل تلگرام , پروفایل تلگرام متحرک , چگونه در پروفایل تلگرام گیف بگذاریم , تصاویر متحرک برای پروفایل تلگرام , عکس متحرک پروفایل تلگرام , پروف متحرک تلگرام , پروفایل گیف تلگرام , فیلم متحرک برای پروفایل , گیف پروفایل تلگرام , پروفایل های متحرک برای تلگرام

همچنین بخوانید  چگونه گوگل اسیستنت ( Google Assistant ) را غیرفعال کنیم ؟

تبلیغات

دیدگاه ها

  • آیناز آذر 12, 1399 :: 23:59

    برا تلگرام ویندوز نمیشه چرا=(
    آپدیت هم کردم حتی:/

  • ماه ساه شهریور 23, 1399 :: 13:01

    سلام
    تو تلگرام نسخۀ ویندوز چه‌طور میشه این کارو کرد؟

    • رسول توکلی شهریور 23, 1399 :: 13:30

      سلام باید آپدیت کنید تلگرام رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *