تبلیغات

تبلیغات

بهترین شبکه های اجتماعی که گیمرها استفاده می کنند

Best-Social-Networks-for-Gamers

آیا به دنبال یک شبکه اجتماعی هستید که بتوانید سایر گیمرها را مشاهده کنید؟ نگران نباشید، زیرا در ادامه لیستی از بهترین شبکه های اجتماعی برای گیمرها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

خبر بد این است که اکنون اکثر شبکه های اجتماعی اختصاصی برای گیمرها کمبود دارند. با این حال ، خبر خوب این است که بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارند که می توانید با گیمرهای همفکر گپ بزنید و الگوهای رفتاری را با آنها به اشتراک بگذارید. و این بهترین ها هستند …

1. Discord

Discord

اگر یک گیمر هستید که قبلاً از برنامه دیسکورد استفاده نکرده اید ، برای بهبود بازی های خود وارد شوید، این برنامه فوق العاده یک ابزار چت متنی ، صوتی و تصویری است که همه در یک قسمت پیچیده شده اند و آن را به یک شکل خارق العاده از رسانه های اجتماعی برای گیمرها تبدیل کرده است.

یکی از جنبه های جالب دیسکورد این است که هرکسی می تواند نحوه ساخت سرور دیسکورد را یاد بگیرد. هر سرور می تواند کانال های چت ، ربات و … داشته باشد. کانال های متنی اساساً چت روم هستند ، در حالی که کانال های صوتی یادآور برنامه های قدیمی تر هستند.

و به عنوان یک کاربر دیسکورد می توانید به همان تعداد دلخواه به سرورها وصل شوید، لازم نیست از یک سرور خارج شوید تا بتونید به سرور دیگری متصل شوید.

در حالی که دیسکورد دقیقاً یک شبکه اجتماعی به سبک فیسبوک یا توییتر نیست ، این بهترین راه برای ورود به یک جامعه و ایجاد دوستی جدید است. اکنون ، هر بازی حداقل یک سرور دیسکورد دارد که گیمرها در آن جمع می شوند. این باعث می شود یک راه خارق العاده برای پیدا کردن دیگران که در همان بازی های خود هستند قرار بگیرید.

پیشنهادی:

نحوه اضافه کردن ربات به سرور دیکسورد

بسیاری از سرورهای بزرگتر همچنین از ربات های دیکسورد استفاده می کنند که ویژگی های اجتماعی دیگری را اضافه می کنند. اینها شامل نشان ها ، سطح ، تعبیه موسیقی و فیلم ، نظرسنجی ها ، سیستم های شهرت ، پروفایل های قابل تنظیم ، ارزهای مجازی و موارد دیگر است.

دیسکورد همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است ، بنابراین می توانید از هرجای دیگر در مجامع مورد علاقه خود قرار بگیرید.

2. Steam

استیم شبکه اجتماعی برای گیمرها

احتمالاً شما قبلاً از استیم برای انجام بازی های جدید و مدیریت بازی ها خود استفاده کرده اید ، اما آیا می دانید که این در اصل یک سایت رسانه اجتماعی بازی است؟

همچنین بخوانید  چگونه پسورد دیزنی پلاس (Disney+) را عوض کنیم؟ عوض کردن رمز دیزنی پلاس

هر بازی جداگانه یک مرکز اجتماع دارد که می توانید در مورد اخبار مربوط به بازی ، بحث و گفتگو در مورد بازی ایجاد کنید ، شرکت در چت های گروهی ، به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ها و حتی راهنمای بازی ها شرکت کنید. همه بازی ها از همه این ویژگی ها استفاده نمی کنند ، اما بیشتر آنها این کار را انجام می دهند.

پیشنهادی:

نحوه فعال کردن رمز دو مرحله ای استیم

وقتی در بحث ها یا گروه های چت یا در خود بازی دوستانی پیدا کردید ، می توانید آنها را به عنوان دوست در استیم اضافه کنید و در بازی ها با یکدیگر همگام باشید. همچنین می توانید پروفایل های سفارشی ایجاد کنید ، در مورد پروفایل یکدیگر نظر بگذارید ، گروه های خصوصی یا عمومی ایجاد کنید که در آن اعضای بتوانند موضوعات را ارسال کنند ، در زمان واقعی گپ بزنند و با هم بازی کنند.

استیم کامل است، ویژگی های پیام فوری آن امکان چت متنی و گفتگوی صوتی را فراهم می کند ، و لیست دوستان این امکان را می دهد که دوستانتان در چه بازی هایی بازی می کنند.

3. Twitch

توییچ شبکه اجتماعی برای گیمرها

Twitch چشم انداز بازی را متحول کرده است. این یک سایت پخش ویدیویی است که بستری را در اختیار شما قرار می دهد تا هرکسی بتواند بازی خود را در زمان واقعی پخش کند و به دیگران اجازه می دهد تا در اوقات فراغت آنها را تنظیم و تماشا کنند.

Twitch چیزی نیست جز یک سایت پخش آنلاین. جوامع کامل می توانند در مورد شخصیت ها و سازمان های خاص ، شبیه به آنچه که در یوتیوب دیده ایم صحبت کنند. و از آنجا که هر بازی در حال اجرا است، طرفداران می توانند هنگام تماشای بازی های خود ، با یکدیگر مکالمه کنند.

به این ترتیب ، Twitch بزرگترین سایت بزرگ شبکه های اجتماعی بعدی است. می توانید دوستان را اضافه کنید ، پیام هایی ارسال کنید و بازی ها را تماشا کنید.

شبکه اجتماعی مورد علاقه شما برای بازی چیست؟

هر دو انجمن PlayStation Network یا PSN و Xbox Live یا XBL شایسته ذکر افتخاری هستند.

آنها هر کدام دارای ویژگی های اجتماعی برای گیمرهای کنسول هستند ، مانند یافتن و اضافه کردن دوستان ، ارسال و دریافت پیام و موارد دیگر. با این حال ، آنچنان کاملاً پررنگ نیست که ما آن را یک شبکه اجتماعی واقعی برای گیمرها بدانیم.

این ممکن است روند رو به جلو را تغییر دهد ، اما در حال حاضر ، ما نمی توانیم آنها را بهتر از شبکه های اجتماعی Discord و Twitch توصیه کنیم.

همچنین بخوانید  چگونه کسی را در جیمیل بلاک کنیم؟ نحوه بلاک کردن در جیمیل

قبل از اینکه گوگل تصمیم به غیرفعال کردن YouTube Gaming بگذارد ، یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای گیمرها محسوب می شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *