تبلیغات

تبلیغات

چگونه بررسی کنیم باتری ایرپاد چقدر شارژ داره؟

Check-Your-AirPods-Battery-Level

بزرگترین مشکلی که برای یک جفت ایرپاد بی سیم وجود دارد این است که آنها زمان گوش دادن محدود را با یک بار شارژ ارائه می دهند. ایرپاد پیامی را پخش می کند تا به شما اطلاع دهد که میزان باتری کم است. اما می توانید میزان باتری ایرپاد خود را نیز از طریق یک آیفون ، اپل واچ یا مک متصل، مشاهده کنید.

هنگامی که ایرپاد را از گوش خارج می کنید و داخل کیس قرار می دهید، آنها را در حالت شارژ برای شارژ مجدد قرار دهید. با پنج دقیقه شارژ ایرپاد پرو یک ساعت زمان گوش دادن را ارائه می دهد ، در حالی که پانزده دقیقه شارژ برای ایرپاد استاندارد سه ساعت زمان استفاده را به شما ارائه می دهد.

در ادامه نحوه بررسی میزان باتری برای ایرپاد و کیس شارژ در هر دستگاه متصل آمده است. همچنین در صورتی که میخواهید ایرپاد خود را تمیز کنید، پشنهاد می کنم مقاله نحوه تمیز کرده ایرپاد را مشاهده کنید.

نحوه بررسی باتری ایرپاد در آیفون یا آیپد

اگر از ایرپاد خود استفاده نمی کنید ، ساده ترین راه برای دیدن سطح باتری، باز کردن کیس شارژر ایرپاد در نزدیکی آیفون یا آیپد شما است. یک هشدار در پایین صفحه دستگاه شما نشان داده شده است که میزان باتری در ارپاد و کیس شارژ شما را نشان می دهد.

نحوه بررسی باتری ایرپاد در آیفون یا آیپد

اگر اتفاقی نیفتاد ، مطمئن شوید که آیفون یا آیپد شما به ایرپاد جفت شده باشد و قفل دستگاه باز باشد. متأسفانه ، این تنها زمانی کار می کند که حداقل یکی از ایرپادهای شما در کیس شارژر باشد. هنگامی که ایرپادهای شما جدا هستند با یکی در کیس سارژر و یکی در گوش شما آیفون یا آیپد شما میزان باتری جداگانه برای هر یک از آنها را نشان می دهد.

پیشنهادی:

نحوه آپدیت کردن ایرپاد

نحوه بررسی شارژ باتری ایرپاد در اپل واچ

نحوه بررسی شارژ باتری ایرپاد در اپل واچ

می توانید از اپل واچ خود استفاده کنید تا شارژ باتری ایرپاد خود را از مرکز کنترل بررسی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای باز کردن مرکز کنترل اپل واچ ، انگشت خود را بکشید ، سپس روی آیکون باتری ضربه بزنید.

در صفحه زیر ، اپل واچ شما میزان باتری اپل واچ و ایرپاد متصل خود را به شما نشان می دهد. اگر ایرپاد شما در حالت باز است ، می توانید میزان باتری کیس شارژر ایرپاد خود را نیز از این صفحه مشاهده کنید.

نحوه مشاهده شارژ ایرپاد در مک

ایرپادها از بلوتوث برای جفت شدن با مک استفاده می کنند ، به این معنی که برای بررسی میزان باتری باید منوی بلوتوث را باز کنید. برای انجام این کار ، روی آیکون “بلوتوث” در نوار منو کلیک کنید ، سپس اشاره گر موس را روی ایرپاد خود بکشید تا درصد باتری را مشاهده کنید. اگر این آیکون را نمی بینید ، از [System Preferences] به بخش [Bluetooth] بروید.

نحوه مشاهده شارژ ایرپاد در مک

یک مک همیشه شارژ باتری های جداگانه را برای هر ایرپاد نشان می دهد. با این وجود ، شما باید حداقل یک ایرپاد را به کیس شارژر برگردانید و آن را باز بگذارید تا درصد باتری، کیس شارژر خود را نیز مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  چگونه در پاورپوینت تایم لاین (Timeline) درست کنیم؟ تایم لاین در پاورپوینت

بعضی اوقات ، منوی بلوتوث برای به روزرسانی خواندن باتری مدتی طول می کشد. برای به روزرسانی مجدد ، ایرپادهای خود را جدا کنید ، و دوباره آنها را متصل کنید.

پیشنهادی:

نحوه وصل کردن ایرپاد به گوشی

نحوه بررسی باتری ایرپاد در اندروید یا ویندوز

ایرپاد با دستگاه های اپل به بهترین وجه کار می کند ، اما می توانید با اتصال به بلوتوث از آنها با هر دستگاهی استفاده کنید. متأسفانه وقتی ایرپاد را به تلفن هوشمند اندرویدی وصل می کنید ، برای بررسی سطح باتری باید از برنامه های جانبی استفاده کنید. و هنگامی که به یک ویندوز وصل می شوید ، هیچ راهی برای بررسی سطح باتری وجود ندارد.

نحوه بررسی باتری ایرپاد در اندروید یا ویندوز

برای کاربران اندرویدی ، چندین برنامه جانبی برای بررسی شارژ باتری ایرپاد در اندروید وجود دارد، اما محبوب ترین برنامه AirBattery است. در این برنامه رایگان هنگام باز کردن برنامه ، میزان باتری ایرپاد شما را نشان می دهد. یا می توانید به نسخه Pro را خریداری کنید دهید تا هربار که کیس شارژ ایرپاد خود را باز کردید ، یک اعلان باتری دریافت کنید.

دانلود: برنامه AirBattery برای اندروید

مشاهده شارژ باتری ایرپاد بدون دستگاه متصل

هنگامی که ایرپاد خود را با خود حمل می کنید، معقول است که برای استفاده ، میزان باتری را بررسی کنید. اما بدون داشتن یک دستگاه متصل ، شما باید از چراغ وضعیت در کیس شارژر ایرپاد استفاده کنید تا متوجه شوید که ایرپاد شارژ دارد یا خیر.

درب کیس شارژر ایرپاد خود را باز کنید تا چراغ وضعیت روشن شود. این چراغ در قسمت جلوی کیس ایرپاد شما (یا در کیس قدیمی تر در زیر درب) نشان داده می شود. چراغ میزان باتری ایرپاد شما را نشان می دهد. برعکس ، اگر کیس شارژر ایرپاد شما شارژ نداشته باشد ، میزان نور قرمز نشان می دهد.

مشاهده شارژ باتری ایرپاد بدون دستگاه متصل

چراغ سبز به این معنی است که ایرپادهای شما به طور کامل شارژ شده است یا کیس شارژ شما باتری کافی برای شارژ کامل آنها دارد. چراغ نارنجی به این معناست که کمتر از یک بار شارژ کامل باقی مانده است. رنگ های دیگر ممکن است به معنای ایجاد ایرادی در ایرپاد شما باشد.

البته اگر ایرپاد شما به طور کامل شارژ نشود اما کیس شارژر شما به رنگ سبز نشان داده می شود ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که ایرپاد را در کیس نگه دارید تا آنها را شارژ کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *