تبلیغات

تبلیغات

چگونه پایتون را آپدیت کنیم؟ و از کجا بفهمیم که باید پایتون را بروز رسانی کنیم؟

How-to-update-Python

اگر می خواهید به آخرین ویژگی ها ، رفع اشکال و امنیت دسترسی داشته باشید ، دانستن نحوه آپدیت کردن پایتون مهم است. بنابراین چگونه می توانیم از نسخه جدید پایتون استفاده کنیم؟ این پست چگونه به شما نشان می دهد.

نحوه آپدیت پایتون

به روزرسانی پایتون آسان است. به راحتی به وب سایت پایتون بروید و سپس آخرین نسخه مترجم پایتون را دانلود کنید.

با این کار یک برنامه نصاب دانلود می شود و هنگامی که آن فایل را اجرا کردید ، مراحل بعدی را دنبال کنید. با دیدن اینکه می خواهید نحوه به روزرسانی پایتون را بدانید ، احتمال اینکه نسخه قدیمی تری در دستگاه خود نصب کرده باشید ، زیاد است. در این حالت ، از شما خواسته می شود که این موارد را به روز کنید.

پیشنهادی:

نحوه مشاهده نسخه پایتون

از چه نسخه ای از پایتون استفاده می کنید؟

جدیدترین نسخه پایتون پایتون 3.8.4 در تاریخ “1 مرداد 1399” است. این نسخه تعداد مشکل نسبت به نسخه های قبلی و برخی به روزرسانی های امنیتی را ارائه می دهد. اکتبر 2020 منتشر شد.

خوب ، برای مدت طولانی ، بحث در جامعه برنامه نویسی مطرح شد که آیا توسعه دهندگان باید پایتون 2 را یاد بگیرند یا پایتون 3. این سردرگمی ناشی از این واقعیت است که ، اگرچه پایتون 3 جدیدتر بود ، اما تعداد زیادی از ماژول ها ، چارچوب ها ، اسناد و مدارک ، و حتی سازمان ها تغییراتی را انجام نداده بودند.

به عنوان مثال ، Google App Engine سرویسی است که به توسعه دهندگان امکان می دهد با استفاده از پایتون و سایر ابزارهایی که در چندین مرکز داده با مدیریت گوگل اجرا می شوند ، برنامه های وب ایجاد کنند. به عنوان مثال سایتی مانند Khanacademy.org از “Google App Engine” استفاده می کنند.

تا دو سال پیش ، Google App Engine فقط از پایتون 2 پشتیبانی می کرد ، بنابراین اگر می خواستید برنامه ای بسازید که روی این سرویس اجرا شود ، باید از پایتون 2 استفاده کنید و نه پایتون 3.

پیشنهادی:

نحوه کامنت کردن دستورات پایتون

این واقعیت که پایتون 2.7 “نقطه پایانی” بود نیز در بسیاری از موارد کمک کرد که ماژول ها به آخرین نسخه پایتون 3 توجه نکرده باشند. اما همه چیز در حال حاضر متفاوت است. پایتون به مراتب کمتر از گذشته قطعه قطعه شده است و پشتیبانی از پایتون 2.7 اکنون به طور رسمی به پایان رسیده است.

این بدان معناست که هر برنامه نویس جدید عاقلانه تر است که با پایتون نسخه 3 شروع کند. علاوه بر این ، توسعه دهندگان در حال حاضر با پایتون 2 نیز کار می کنند ، احتمالاً باید در آینده نزدیک از پایتون 3 استفاده کنند.

همچنین بخوانید  نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام - تگ کردن استوری

دلایل زیادی وجود دارد که پایتون 3 برتر است:

پایتون 3 از پشتیبانی بهتر یونیکد برخوردار است،
پایتون 3 می تواند برای پروژه های بزرگ و پیچیده مفید باشد،
نسخه های جدیدتر پایتون معمولاً سریعتر است،
اکنون حمایت بیشتری از پایتون 3 وجود دارد،
تغییرات نحوی کوچک ، پایتون 3 را برای مبتدیان کمی ساده تر می کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *