تبلیغات

تبلیغات

نحوه شخصی سازی به روزرسانی های خودکار در آیفون و آیپد

Customize-Automatic-Updates-on-iPhone

ویژگی “به روزرسانی خودکار” آپدیت های پس زمینه را به آیفون و آیپد آورده است و باعث می شود همیشه به روز باشید. حال اگر از iOS 13.6 و iPadOS 13.6 بالاتر استفاده می کنید، می توانید نحوه دانلود و نصب به روزرسانی های خودکار را سفارشی کنید.

پیش از این ، اپل یک گزینه جدید به روزرسانی خودکار را ارائه می داد (که به طور پیش فرض فعال نیست). در صورت انتخاب ، آیفون یا آیپد شما آخرین بروزرسانی را در پس زمینه دانلود می کند و از به شارژ وصل باشد نصب می کند.

بیشتر بدانید:

بررسی ویژگی های ios14

اما اگر می خواهید به روزرسانی ها را دانلود کنید ، اما نمی خواهید آنها را فوراً نصب کنید، مجبورید تقریباً روزانه اعلان ها را برای به روزرسانی ها رد کنید. و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، این موضوع بسیار آزار دهنده شد.

اپل این ویژگی را به دو بخش مختلف تقسیم کرده است. اکنون دانلود کند و ذخیره به روزرسانی برای بعداً.

  • تنظیمات را در آیفون یا آیپد خود باز کنید و سپس به بخش [General] بروید.
  • در اینجا گزینه [Software Update] را انتخاب کنید.
  • اکنون ، روی گزینه [Customize Automatic Updates] ضربه بزنید.
  • ابتدا بر روی گزینه [Download iOS/iPadOS Updates] ضربه بزنید.
سفارشی کردن آپدیت خودکار آیفون و آیپد

پس از انجام این کار ، گزینه جدیدی به نام [Install iOS/iPadOS Updates] ظاهر می شود. اگر می خواهید به طور خودکار به روز رسانی های iOS یا iPadOS را یک شبه نصب کنید ، این ویژگی را فعال کنید.

سفارشی کردن آپدیت خودکار آیفون و آیپد

حتی اگر ویژگی [Install iOS/iPadOS Updates] را فعال کنید ، قبل از نصب به روزرسانی ها در شب ، دقیقاً اعلانی دریافت خواهید کرد که آیا آپدیت شود یا خیر (دقیقاً مانند قبل از iOS 13.6).

اکنون ، شما می توانید جدیدترین سیستم را در سریع ترین زمان ممکن داشته باشید. به روزرسانی های جدید iOS و iPadOS همیشه دانلود می شود و آماده نصب می شوند. فقط می توانید به بخش [Software Update] بروید و هر زمان که آماده هستید (بدون انتظار برای دانلود در ابتدا آنها) آنها را نصب کنید.


اگر نمی خواهید بروزرسانی های خودکار را فعال کنید ، می توانید هر زمان که بخواهید ، برای آپدیت کردن آیفون و آیپد خود اقدام کنید.

همچنین بخوانید  چگونه گوگل اسیستنت ( Google Assistant ) را غیرفعال کنیم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *