تبلیغات

تبلیغات

چگونه Real-Time Protection را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

Turn-Off-Real-Time-Protection-in-Microsoft-Defender-on-Windows-10

به طور پیش فرض ، برنامه آنتی ویروس داخلی ویندوز 10 با نام مایکروسافت دیفندر (Microsoft Defender) رایانه شما را برای تهدیدات در زمان واقعی اسکن می کند. بعضی اوقات ، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید- به طور موقت یا اگر از محلول ضد ویروس خود استفاده می کنید. چگونه است

اگر برنامه آنتی ویروس دیگری را برای ویندوز 10 نصب کنید ، ویندوز دیفندر بخش “real-time protection” را خاموش کرده و از دسترسی خارج می شود. با این حال ، اگر آنتی ویروس دیگری نصب نکرده اید و نمی خواهید انتی ویروس ویندوز دیفندر را غیرفعال کنید با تک تیپ همراه باشید.

هشدار: فقط اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، این کار را غیرفعال کنید. اگر برنامه ضد ویروس دیگری را استفاده نمی کنید ، ممکن است سیستم شما به بدافزار آلوده شود و ویندوز دیفندر (آموزش کامل کار با ویندوز دیفندر) ویروس را پیدا نمی کند.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

ابتدا منوی استارت ویندوز را باز کرده و عبارت “Windows Security” را تایپ کنید. بر روی گزینه “Windows Security” کلیک کنید.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

در بخش “Windows Security” ، بر روی سربرگ “Virus & Threat Protection” در نوار کناری کلیک کنید. سپس گزینه [Manage Settings] را انتخاب کنید.

آموزش خاموش کردن Real-Time Protection

در بخش “Virus & Threat Protection Settings” ، گزینه “Real-Time protection” را پیدا کرده و روی تیک گزینه فعال کلیک کنید تا آن را به حالت خاموش “Off” تغییر دهید.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

اکنون “Real-time protection” خاموش شده است. همچنین Windows Security یک پیام در بالای گزینه نشان خواهد داد و می گوید دستگاه شما اکنون آسیب پذیر است. ویندوز به طور خودکار پس از مدت زمان کوتاه ، “Real-time protection” را دوباره فعال می کند.

غیر فعال کردن Real-Time Protection

پنجره Windows Security را ببندید و تنظیمات باید ذخیره شوند. اگر هنگامی که می خواهید “Real-time protection” را مجدداً فعال کنید ، کافی است به صفحه “Virus & Threat Protection Settings” بروید مجدداً گزینه را به “On” تغییر دهید.

همچنین بخوانید  آیا در وان درایو خود با خطای 0x8004e4c3 مواجه می شوید ؟ نحوه رفع آن در این مقاله آورده شده است

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *