تبلیغات

تبلیغات

چگونه برای استفاده از سیستم در ویندوز 10 محدودیت بزاریم؟

Limit-Screen-Time-on-Windows

هم بچه ها و هم بزرگسالان به استراحت بعد از خیره شدن به صفحه نمایش سیستم نیاز دارند. خوشبختانه ، Microsoft Family Groups در ویندوز 10 به شما امکان می دهد برای همه افراد خانواده برنامه سالم تری تنظیم کنید ، تا در زمان محدودی بتوانند از سیستم کار کنند.

Microsoft Family Groups به شما امکان می دهد همه افراد خانواده خود را که دارای یک حساب کاربری رایگان مایکروسافت هستند را مدیریت کنید. در وب سایت Microsoft Family Groups می توانید به تعدادی از تنظیمات آسان برای استفاده دسترسی داشته باشید و زمان استفاده از سیستم را برای خود یا فرزندان خود محدود کنید.

بیشتر بدانید:

چگونه در ایکس باکس وان برای بازی کردن محدودیت بزاریم؟

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

برای شروع ، می توانید یک گروه خانوادگی را مستقیماً در ویندوز 10 یا وب سایت بسازید. بعد از اینکه همه را به گروه خانوادگی خود دعوت کردید ، یکی از اعضای خانواده خود را که میخواهید در صفحه اصلی حساب Microsoft Family خود محدود کنید. برای باز کردن صفحه مدیریت استفاده از سیستم روی گزینه [Screen Time] کلیک کنید

تمام محدودیت های استفاده از سیستم برای حساب های جدید غیرفعال است ، بنابراین گزینه [ Windows 10 ] را انتخاب کنید تا برنامه زمان صفحه نمایش باز شود.

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

در تقویم هفتگی ، برای ویرایش آن روی برنامه هر روز کلیک کنید.

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

در فهرست برنامه روزانه ، می توانید یک یا چند دوره زمانی ایجاد کنید که در طی آن زمان صفحه نمایش با استفاده از منوهای کشویی [ از ، From ] و [ به ، To] مجاز است. پس از اتمام کار ، روی گزینه [ Save ] کلیک کنید و سپس مراحل مربوط به هر روز از هفته را که می خواهید ویرایش کنید ، تکرار کنید.

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

همچنین می توانید از منوی کشویی در زیر [Time Limit] استفاده کنید تا کل مدت زمانی که یک حساب می تواند در ویندوز 10 بگذراند را محدود کنید.

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

همچنین می توانید گزینه [Blocked] را انتخاب کنید تا در زمان برنامه مسدود شود ، این برنامه را تغییر دهید. همچنین می توانید این تنظیمات را برای سایر دستگاه های ویندوز 10 و همچنین ایکس باکس به عنوان یک محصول مایکروسافت اعمال کنید. برای انجام این کار ، گزینه “Use One Schedule for All Devices” را در بالا تغییر دهید.

محدود کردن استفاده از سیستم در ویندوز 10

در این مقاله با نحوه محدود کردن استفاده از ویندزو 10 آشنا خواهید شد ، در صورتی که سوال یا مشکلی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید  نحوه اتصال سینما خانگی به ماهواره

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *