تبلیغات

تبلیغات

چگونه نام کاربری توییچ (Twitch) را عوض کنیم؟

how-to-Change-Your-Twitch-Username

همه در طول زندگی خود یک نام کاربری نادرست ایجاد کرده اند که با تأسف به پایان رسیده اند. این که آیا شما از 5 سال قبل نام کاربری ناخوشایندی دارید یا چیزی را اشتباه وارد کرده اید، در اینجا چگونگی تغییر نام کاربری در تویچ آورده شده است.

پیش از این ، اگر می خواهستید یک نام کاربری جدید در تویچ Twitch ایجاد کنید ، باید یک حساب کاربری کاملاً جدید ایجاد کنید. ایجاد یک کانال جدید به دلایل مختلفی مشکلی بود ، نه تنها افراد پخش کننده در اولین کانال خود لیست کاملی از دنبال کنندگان و مشترکان را از دست می دهند ، بلکه تمام تنظیمات آنها نیز از بین می رود.

اکنون ، تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که چند مرحله ساده برای تغییر نام حساب خود کلیک کنید. این کار را می توان هر 60 روز یک بار انجام داد.

بیشتر بدانید:

تاثیرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی

نحوه عوض کردن نام کاربری تویچ

برای عوض کردن نام کاربری تویچ خود ابتدا با ورود به حساب Twitch خود شروع به کار کنید. از صفحه اصلی ، روی نام کاربری خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و از منوی کشویی گزینه [ تنظیمات یا Settings ] را انتخاب کنید.

نحوه عوض کردن نام کاربری تویچ

در صفحه “تنظیمات پروفایل” ، بخش [Username] گزینه [Display Name] خود را پیدا کنید. این هم جایی است که می توانید ” Bio یا توضیح مختصر ” خود را تغییر دهید (بخش “درباره من” در کانال Twitch).

نحوه عوض کردن نام کاربری تویچ

نام کاربری جدید شما بلافاصله پس از ایجاد تغییر در بخش تنظیمات پروفایل ، وارد عمل می شود. دنبال کنندگان مستقیم شما خواهند دید که نام شما در کانال Twitch تغییر کرده است.

بزرگنمایی نام صفحه نمایش شما می تواند آزادانه تنظیم شود ، اما باید به همان املای نام کاربری شما باشد. نام نمایش Twitch شما در کنار نظرات ظاهر می شود و در پروفایل شما نمایش داده می شود.

پس از تغییر نام کاربری ، نام کاربری قبلی شما حداقل برای مدت 6 ماه توسط این سیستم نگه داشته می شود. پس از این کار ، Twitch نام کاربری را به مجموعه گزینه های موجود برای جامعه و کاربران جدید برای انتخاب ، به استثنای نام های کاربری Twitch که فقط در شرایط ویژه بازیافت می شود ، باز می گرداند.

همچنین بخوانید  آموزش انتقال موزیک از کامپیوتر به آیفون / آیپد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *