تبلیغات

تبلیغات

چگونه بازی مخفی Surfing را در مایکروسافت اج بازی کنیم؟

Play-Microsoft-Edge-Secret-Surfing-Game

SkiFree را به خاطر دارید؟ این بازی ، بازی پنهان دایناسور گوگل کروم است. نسخه جدید مایکروسافت اج دارای یک بازی گشت و گذار مخفی است که به صورت آفلاین کار می کند. این SkiFree با یک رنگ جدید و تازه است که هنوز هم برای Kraken تغییر شکل داده است.

بروزرسانی: این بازی اکنون در مایکروسافت اج نسخه 83 ، منتشر شده در ماه مه 2020 برای همه در دسترس است. اگر هنوز نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید ، مرورگر اج خود را به روز کنید برای این کار مقاله آپدیت کردن مرورگر اج را مشاهده کنید.

چگونه به بازی مخفی مایکروسافت اج دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به بازی ، عبارت زیر را در بخش آدرس بار مرورگر اج تایپ کنید:

edge://surf

سپس Enter را فشار دهید. اگر از نسخه جدید مایکروسافت اج که شامل بازی است استفاده می کنید ، بلافاصله بارگیری می شود. قسمت “edge://” نشان می دهد که این یک صفحه داخلی است که در خود برنامه مایکروسافت اج ساخته شده است.

صفحه انتخاب شخصیت را خواهید دید. از کلیدهای جهت دار سمت چپ و راست و دکمه بزرگ کیبورد (Space) برای انتخاب یک شخصیت استفاده کنید و بازی را شروع کنید.

چگونه به بازی مخفی مایکروسافت اج دسترسی پیدا کنیم؟

چگونه بازی مخفی Surfing مایکروسافت اج انجام دهیم؟

برای کنترل از کلیدهای جهت دار (چپ و راست) کیبورد برای و دکمه بزرگ کیبورد استفاده کنید. کلیدهای چپ و راست به چپ و راست حرکت می کنند ، کلید بالا شما را متوقف می کند. کلید [ f ] را فشار دهید تا از افزایش قدرت استفاده کنید ، می توانید اول شروع بازی یکی را بدست آورید. آنها مانند آیکون های رعد و برق سبز به نظر می رسند.

همانند بازی SkiFree گوگل کروم ، هدف شما این است که تا آنجا که می توانید آن را انجام دهید. بازی حساب می کند که در جریان فعلی خود در بالای پنجره تا چه اندازه سفر کرده اید، شما با سه قلب شروع می کنید. با هر تصادف قلبی را از دست می دهید. بعد از اینکه تمام قلب خود را از دست دادید ، بازی شما به پایان می رسد و بازی به شما نشان می دهد که چقدر مسافت طی کرده اید.

چگونه بازی مخفی Surfing مایکروسافت اج انجام دهیم؟

می توانید بازی را با موس یا کیبورد نیز کنترل کنید. نشانگر موس خود را تکان دهید تا شخصیت خود را کنترل کنید و برای فعال کردن افزایش سرعت دوبار کلیک کنید.

این بازی حتی شامل پشتیبانی از دسته ایکس باکس نیز می باشد. به یک دسته ایکس باکس 360 وصل شوید یا یک دسته ایکس باکس وان را بصورت بی سیم جفت کنید و می توانید بازی کنترل کنید (نحوه وصل کردن دسته ایکس باکس به کامپیوتر). با استفاده از دکمه [ A ] برای مکث و موس سمت راست برای کنترل استفاده می کنید.

چگونه بازی مخفی Surfing مایکروسافت اج انجام دهیم؟

با کلیک بر روی دکمه منو (آیکون سه خط) در گوشه سمت راست و بالای بازی می توانید حالت های بازی دیگر را انتخاب کنید. در اینجا حالت های بازی موجود است:

  • Let’s surf (گشت و گذار): حالت بازی بی پایان ، سعی کنید تا حد امکان امتیاز بیشتری به دست آورید.
  • Time trial: پایان این دوره وجود دارد، سعی کنید هر چه سریعتر به آنجا بروید.
  • Zig zag: دریا دارای دروازه هایی است که باید از طریق آن گشت و گذار کنید. سعی کنید تا حد زیادی وارد دروازه ها شوید.
همچنین بخوانید  نحوه فشرده سازی (کم حجم) عکس های پاورپوینت در ویندوز و مک

این بازی همچنین شامل سایر ویژگی های مفید قابل دستیابی است. قابلیت [High visibility mode] وجود دارد که دیدن موانع را آسان تر می کند و گزینه [Reduced speed mode] که سرعت گشت و گذار را کند می کند.

همه کنترل های بازی نیز در این فهرست توضیح داده شده اند. برای دیدن برنامه های کنترل صفحه کلید ، موس ، پد لمسی و کنترل بازی [How to play] را انتخاب کنید.

چگونه بازی مخفی Surfing مایکروسافت اج انجام دهیم؟

سال 2020 و بازشگت SkiFree

البته این بازی با SkiFree متفاوت است. به جای اسکی ، گشت و گذار می کنید. به جای رمزگذاری مجدد ، از هیولا های دریایی دوری می کنید. اما گیم پلی کاملاً آشنا است و هرکسی که از بازی مایکروسافت SkiFree در دهه 90 به یاد می آورد ، باید نوعی دلتنگی را از آن دریافت کند.

این بازی ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد ، اما بسیار کامل تر از بازی دایناسور گوگل کروم است. مانند بازی معروف دینو کروم، کاملاً آفلاین عمل می کند. اگر اتصال اینترنت شما قطع شد باشد ، همیشه می توانید بازی گشت و گذار را دانلود کنید و آن را به صورت آفلاین بازی کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *