تبلیغات

تبلیغات

چگونه بازی های نینتندو سویچ را آپدیت کنیم؟ بروز رسانی بازی نینتندو سویچ

update-nintendo-switch-games

با گذشت زمان ، اکثر بازی های نینتندو سوییچ به روزرسانی های آنلاین رایگان را دریافت می کنند که اشکالات را برطرف می کنند و ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند. بعضی اوقات ، بروزرسانی ها حتی ویژگی های اصلی را مانند سطح یا شخصیت های جدید به بازی اضافه می کنند. در ادامه نحوه آپدیت کردن بازی های نینتندو سویچ آورده شده است.

پیشنهادی :

نحوه انتقال بازی های نینتندو به مموری

فعال کردن بروز رسانی خودکار بازی های نینتندو سویچ

به طور پیش فرض ، نینتندو سویچ وقتی به اینترنت متصل می شود، به طور خودکار بروزرسانی های نرم افزار را بررسی می کند. در صورت یافتن بروزرسانی ، سیستم آن را دانلود و نصب می کند. از آنجا که امکان غیرفعال کردن این ویژگی وجود دارد ، در ادامه نحوه اطمینان از فعال بودن خودکار بروزرسانی نینتندو سویچ آورده شده است.

برای این کار ابتدا برای رفتن به تنظیمات دستگاه آیکون چرخ دنده در صفحه اصلی نینتندو سویچ انتخاب کنید.

فعال کردن به روزرسانی خودکار بازی های نینتندو سویچ

در لیست سمت چپ صفحه ، به پایین بروید. سپس به بخش [System] بروید تا گزینه [ Auto-Update Software] را پیدا کنید. آن را به گزینه [ روشن یا On ] تغییر دهید.

فعال کردن به روزرسانی خودکار بازی های نینتندو سویچ

ممکن است شرایطی به وجود بیاید که می خواهید به روزرسانی خودکار را غیرفعال کنید . به عنوان مثال ، ممکن است شما نیاز به صرفه جویی در اینترنت، حافظه ذخیره سازی محدود سیستم یا جلوگیری از دانلود یک پچ بازی تصادفی خراب باشید . اما به طور کلی ، ایده خوبی است. پیشنهاد می کنم اکثر مردم این ویژگی را فعال کنند.

اگر ترجیح می دهید ویژگی خودکار به روزرسانی را غیرفعال کنید (یا اگر نمی خواهید منتظر بمانید تا به روزرسانی خودکار کار خود را انجام دهد) ، می توانید به روز رسانی های دستی را انجام دهید.

آپدیت کردن بازی های نینتندو سویچ با اجرای بازی

سه روش برای آپدیت کردن بازی های نینتندو سویچ وجود دارد. اولین مورد این است که به سادگی یک بازی را اجرا کنید. اگر هنگام اجرا بازی به اینترنت متصل باشید و برای بازی آپدیت عرضه شده باشد ، یک پیام به روزرسانی ظاهر می شود.

گزینه [Download] را انتخاب کنید و بروزرسانی بازی به صورت خودکار دانلود و نصب خواهد شد.

آپدیت کردن بازی های نینتندو سویچ با اجرای بازی

پس از اتمام دانلود ، بازی راه اندازی می شود. اگر می خواهید بازی های دیگر را بررسی کنید ، می توانید دوباره به صفحه اصلی بازگردید و سعی کنید بازی های دیگر را اجرا کنید ، ممکن است استفاده از روش بروزرسانی دوم بهتر باشد.

همچنین بخوانید  UEFI چیست ، و چه تفاوتی با BIOS دارد؟

آپدیت بازی های نینتندو سویچ به صورت دستی

راه دوم برای دستیابی به بروزرسانی برنامه ها از طریق فهرست گزینه ها است. در صفحه اصلی ، مکان نما را بر روی بازی مورد نظر خود برای آپدیت قرار دهید.

آپدیت بازی های نینتندو سویچ به صورت دستی

دکمه + (به علاوه) را انتخاب کنید و صفحه گزینه های نرم افزار ظاهر می شود. به بخش [Software Update] بروید ، سپس گزینه [Via The Internet] را انتخاب کنید.

آپدیت کردن بازی های نینتندو به صورت دستی

پیامی با عنوان [Checking For Updates] ظاهر می شود. اگر به روزرسانی در دسترس نباشد ، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که می گوید: ” شما از آخرین نسخه این نرم افزار استفاده می کنید یا You are using the latest version of this software”

اگر به روزرسانی ها موجود باشد ، سیستم دانلود نرم افزار را آغاز می کند.

نحوه آپدیت بازی های نینتندو سویچ به صورت دستی

به صفحه اصلی برگردید. در آنجا ، می توانید با مشاهده نوار وضعیت در پایین آیکون بازی ، وضعیف دانلود به روزرسانی را بررسی کنید.

آموزش آپدیت کردن بازی نینتندو سویچ به صورت دستی

پس از اتمام بروزرسانی ، می توانید شروع به بازی کنید.

در این مقاله با چگونگی آپدیت کردن بازی های نینتندو سویچ آشنا شدید ، در صورتی که سوال یا نظری دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *