تبلیغات

تبلیغات

فعال و غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

Turn-off-COVID-19-Exposure-Logging-and-Notifications-on-iPhone

اپل روشی برای نمایش اطلاعیه ها درباره ویروس کرونا را در به روزرسانی آیفون iOS 13.5 به همراه گزارش قرار گرفتن در معرض و اطلاعیه هایی که صریحاً برای کمک به ردیابی تماس با coronavirus ایجاد شده است ، معرفی کرد. در ادامع می توانید ویژگی COVID-19 Exposure Logging در آیفون خود فعال یا غیرفعال کنید.

گوگل و اپل به دنبال اند تا نسخه دیجیتالی چارچوب ردیابی مخاطب به نام Exposure Notifications را ایجاد کنند. اگر برنامه ردیابی سلامت نصب شده باشد ، آیفون شما سیگنال بلوتوث تصادفی را به دستگاه های اطراف خود ارسال می کند. همچنین این سیگنال را از دستگاه هایی که حدود 10 دقیقه یا بیشتر در آنجا بوده اید ، جمع آوری می کند.

پیشنهادی:

آموزش غیرفعال کردن سیری در آیفون

اگر فردی مبتلا به ویروس کرونا ( COVID-19 ) تشخیص داده شود ، می تواند خود را در برنامه ردیابی بهداشتی ثبت کند. هر روز ، آیفون شما یک پایگاه داده ناشناس جدید از افرادی که دارای موارد تایید شده هستند ، دانلود می کند و آن را در مقابل سیگنال های ذخیره شده در دستگاه شما بررسی می کند.

اگر در 14 روز گذشته از مسیرها عبور کرده باشید ، اعلانی را دریافت می کنید که می گوید ممکن است در معرض ویروس کرونا ( COVID-19 ) قرار داشته باشید ، و برنامه مراحل بعدی شما را راهنمایی می کند.

ویژگی Exposure Logging در آیفون به طور پیش فرض فعال نمی شود و برای فعال کردن آن ، باید یک برنامه ردیابی سلامت (health tracking) پشتیبانی شده (از سازمان بهداشت عمومی کشور خود) نصب کنید. به گفته این ، شما می توانید در هر زمان وارد شوید و ویژگی را غیرفعال کنید (و ورود به سیستم قرار گرفتن در معرض را حذف کنید).

غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

برای شروع ، تنظیمات دستگاه را بر روی آیفون خود باز کنید و سپس بخش [ حریم خصوصی یا Privacy ] را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

در اینجا ، بر روی گزینه [Health] ضربه بزنید.

غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

اکنون گزینه جدید “COVID-19 Exposure Logging” را در بالای صفحه Health مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بدانید:

چگونه ویژگی Handoff در آیفون، آیپد، مک و اپل واچ فعال کنیم؟
غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

در اینجا ، جزئیات برنامه های پیگیری سلامت را که نصب کرده اید ، پیدا خواهید کرد. اگر برنامه ردیابی سلامت نصب کرده اید ، می توانید برای فعال کردن ویژگی ، روی گزینه [Explore Logging] کلیک کنید.

غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

گزینه [ Exposure Checksks ] را انتخاب کنید تا سوابق همه درخواست ها برای بررسی ورود به سیستم Exposure در 14 روز گذشته مشاهده شود.

همچنین بخوانید  چگونه از نفوذ تروجان در گوشی های اندرویدی جلوگیری کنیم؟

در صورت تمایل می توانید با انتخاب گزینه [Delete Exposure Log] ویژگی و اطلاعات برنامه خود را پاک کنید.

غیرفعال کردن ویژگی COVID-19 Exposure در آیفون

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *