تبلیغات

تبلیغات

تغییر زبان اینستاگرام کجاست؟ نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام

Change-Language-On-Instagram

حتما با بعضی ویژگی های اینستاگرام آشنا شده اید و نمیدانید چه هستند ، و می خواستید زبان اینستاگرام را عوض کنید اما نمی دانید تغییر زبان اینستاگرام کجاست ؟ نگران نباشید در ادامه با فارسی کردن زبان اینستاگرام آشنا خواهید شد.

با اینستاگرام با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه ، دنیای شبکه های اجتماعی را عوض کرد. شبکه اجتماعی ایجاد شده با عکس و اشتراک گذاری ویدیو یکی از بزرگترین شبکه هایی است که دارای ویژگی ها و عناصر قدرتمندی است ، همچنین باید اصطلاحات اینستاگرام را بدانید.

اینستاگرام برای اولین بار در اکتبر 2010 برای iOS راه اندازی شد ، و در آوریل 2012 برای اندروید عرضه شد. فیس بوک در آوریل 2012 این برنامه را خریداری ، مانند اکثر سایت های شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام به شما امکان می دهد تا دیگران را که به آنها علاقه دارید دنبال کنید و پست های مربوط به هرکسی را که دنبال می کنید مشاهده کنید.

بنابراین ، اگر شما نیز به دنبال تغییر زبان اینستاگرام هستید ، این مقاله را دنبال کنید. مقاله برای تغییر تنظیمات زبان در حساب اینستاگرام شما ، از طریق سه راه مختلف ، یعنی از طریق برنامه ، از طریق وب در مرورگر تلفن و از طریق سایت در مرورگر سیستم ، شما را راهنمایی می کند.

بیشتر بدانید :

آموزش سیو کردن پست های اینستاگرام

تغییر زبان اینستاگرام (اندروید و iOS)

اگر دستگاه اندروید یا iOS دارید، نگران نباشید مراحل در هر دو دستگاه مشابه است.

ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید

تغییر زبان اینستاگرام (اندروید و iOS)

بعد از انتخاب گزینه تنظیمات اینستاگرام وارد بخش جدید خواهید شد ، در این بخش گزینه [ حساب ها یا Account ] را انتخاب کنید.

عوض کردن زبان در اندروید و آیفون

از بخش حساب ها ، گزینه [ زبان یا Language ] را انتخاب کنید. هنگامی که روی این گزینه ضربه بزنید ، زبان های مختلف روی صفحه شما ظاهر می شود.

نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام

زبانی را که می خواهید [ فارسی یا Persian ] انتخاب کنید. وقتی زبان مورد نظر خود را انتخاب می کنید ، یک تیک آبی در مقابل زبان ظاهر می شود. اکنون برنامه اینستاگرام را ببنید و مجدد اجرا کنید

عوض کردن زبان اینستاگرام در مرورگر کامپیوتر

روش دیگری که می توانید زبان اینستاگرام خود تغییر دهید ، مرورگر وب است. گرچه بسیاری از ویژگی های اینستاگرام در یک مرورگر وب قابل دسترسی نیست ، اما خوشبختانه تنظیمات زبان جزو آنها نیست.

برای باز کردن اینستاگرام در مرورگر وب خود ، ابتدا سایت اینستگرام [ Instagram.com ] را باز کنید. اگر قبلاً در سیستم خود وارد حساب کاربری خود شده اید ، مستقیماً وارد اکانت می شوید در غیر این صورت صفحه لاگین برای شما نمایش داده می شود.

عوض کردن زبان اینستاگرام در مرورگر کامپیوتر

نام کاربری و رمز اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید ، اگر رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید ، مقاله فراموش کردن پسورد اینستاگرام را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  نحوه حذف رمز عبور از یک فایل PDF بدون نرم افزار

بعد از وارد شده به اکانت خود ، بر روی آیکون پروفایل خود در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه عوض کردن زبان اینستاگرام کامپیوتر

در بخش پروفایل ، گزینه [ ویرایش پروفایل یا Edit profile ] را که در کنار آیکون تنظیمات قرار دارد ، مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید تا گزینه های بیشتری مشاهده کنید.

عوض کردن زبان اینستاگرام در مرورگر کامپیوتر

در مرحله بعد ، باید به پایین بروید تا گزینه [ Language ] را پیدا کنید ، که در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد.

مطابق انتخاب خود زبان دلخواه خود را [فارسی یا Persian ] تغییر دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *