تبلیغات

تبلیغات

چگونه به سرور دیسکورد ربات اضافه کنیم؟ نحوه اضافه کردن ربات به سرور دیسکورد

Add-Bots-To-Your-Discord-Server

می خواهید به سرور دیسکورد خود ربات اضافه کنید اما نمی دانید چگونه و از کجا ربات به سرور دیسکورد اضافه کنید؟ نگران نباشید در ادامه با نحوه اضافه کردن ربات به سرور دیسکورد آشنا خواهید شد، با تک تیپ همراه باشید.

اکنون که سرور را تنظیم کردید (نحوه ساخت سرور دیسکورد) ، می خواهید ربات به دیسکورد اضافه کنید. سؤال این است ، چگونه این کار را می کنید؟ فقط با کانال های متنی و صوتی در دیسکورد می توانید خیلی کار کنید. بنابراین چه گزینه های دیگری وجود دارد؟ خوب ، بگذارید شما را با دنیای شگفت انگیز رباتهای اختلاف نظر آشنا کنم.

ربات های فوق العاده زیادی وجود دارد که می توانید به راحتی روی سرور خود پیاده سازی کنید. آنها می توانند هر کاری را از مدیریت کانال های شما تا اضافه کردن بازی های سرگرم کننده برای اعضای سرور شما انجام دهند، و ربات هایی زیادی وجود دارد.

برای این مقاله ، اضافه کردن ربات به سرور دیکسورد شما را آموزش خواهیم داد. همچنین به طور خلاصه برخی از سایت های خوب را که می توانید در آن ربات مناسب خود را پیدا کنید ، آورده ایم . رباتها توسط افراد مختلف ایجاد می شوند ، بنابراین همه آنها متفاوت عمل می کنند و به طور متفاوتی اداره می شوند.

از کجا برای سرور دیسکورد ربات پیدا کنیم؟

منابع زیادی وجود دارد که لیست های مناسبی از ربات های اختلاف نظر را ارائه می دهند. صرفاً جستجوی سریع در گوگل در مورد “Discord bots” شما را به منابع خوب بسیاری منتقل می کند.

در ادامه چند سایتی را که من استفاده کرده ام لیست می کنم تا بتوانید لیست خوبی از منابع معتبر داشته باشید. من رباتهای خوبی را پیدا کردم که شخصاً در این سایت ها از آنها استفاده کردم ، بنابراین امیدوارم بتوانید از آنها به همان صورت استفاده کنید.

discord.bots.gg :

این سایت احتمالاً بزرگترین کتابخانه و بهترین سایت برای پیدا کردن ربات برای سرور دیسکورد است. من توصیه می کنم از ربات هایی داخل این سایت استفاده کنید ، زیرا اینها مورد حمایت جامعه هستند و توسعه این ربات ها پشتیبانی می شود.

این سایت یک لیست مفید و طولانی از ربات ها ارائه می دهد. شما می توانید این ربات ها را برای ویژگی های خاصی که به دنبال آن هستید استفاده کنید.

top.gg :

این اولین سایتی است که هنگام جستجوی [ discord bots ] نمایش داده می شود و بسیاری از ربات های شگفت انگیز را برای استفاده شما فراهم می کند. تنها مسئله اینجاست که برخی از رباتها همیشه کار فوق العاده خوبی ندارند و استفاده از آن دشوار است. انواع مختلفی از ربات ها وجود دارد که می توانید به سرور خود اضافه کنید.

همچنین بخوانید  چگونه گوشی رو به اندروید قبلی برگردونیم ؟

bots.ondiscord.xyz :

این سایت بسیار مفید است زیرا احتمالاً محبوب ترین ربات ها را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری از موارد ذکر شده در این سایت که در گذشته از آنها استفاده کرده ام . اولین ربات های ذکر شده در سایت احتمالاً قابل اطمینان ترین و آسان ترین استفاده از ربات هایی است که می توانید استفاده کنید.

افزودن ربات به سرور دیسکورد

اکنون برای اضافه کردن این ربات ها به دیسکورد ، وارد سرور خود شوید. این فرآیند بسیار ساده است ، با این حال ، وقتی که می خواهید ربات را تنظیم کنید ، قسمت های نا مفهومی وجود دارد. ما آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

در اینجا ، من فقط می خواهم نحوه اضافه کردن بات به سرور دیسکورد را انجام دهید تا بتوانید از آن استفاده کنید و از آن راحت شوید.

این یک ایده خوب است که یک سرور تست بسازید تا از نحوه عملکرد رباتها احساس کنید. همچنین می توانید به لیست فرمان های ربات نگاه کنید و مطمئن شوید که این دستورات در کانال های متنی شما کار می کنند.

پیشنهادی :

اموزش امن کردن اکانت دیسکورد

اضافه کردن ربات ب سرور دیسکورد

اولین قدم پیدا کردن ربات مورد نظر برای اضافه کردن به سرور شما است. به عنوان مثال ، می توانید از ربات MEE6 استفاده کنید زیرا این یک ربات بسیار متداول است و می تواند برای چندین هدف استفاده شود. ربات مورد نظر خود کاملاً به ویژگی هایی که می خواهید بستگی دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر ربات دیگری که استفاده می کنید قادر به انجام کاری است که شما قصد انجام آن را دارید.

برای مشاهده توضیحات کامل در مورد ویژگی های ربات باید در بخش اطلاعات ربات گزینه ای وجود داشته باشد. توصیه می کنم اطلاعات کامل ربات را بخوانید

اضافه کردن ربات ب سرور دیسکورد

اکنون که شما ربات مورد نظر خود را انتخاب کرده اید ، وقت آن است که آن را به سرور خود اضافه کنید. می توانید روی دکمه ی اضافه کردن به سرور [Add to Server] کلیک کنید.

اضافه کردن ربات ب سرور دیسکورد

پس از انتخاب گزینه افزودن به سرور ، پنجره اختلاف نظر ظاهر می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند که کدام سرور را برای اضافه کردن ربات به آن انتخاب کنید. می خواهید روی این منوی کشویی کلیک کرده و سرور مناسب را انتخاب کنید ، سپس روی ادامه کلیک کنید.

اضافه کردن ربات به سرور دیسکورد

در صفحه بعد از شما خواسته می شود که به vبات اجازه دهید مجوزهای خاصی داشته باشد که به آن اجازه می دهد کار کند. فقط می خواهید برای ادامه ، گزینه [Authorize] زیر این لیست را انتخاب کنید.

نحوه افزودن ربات در سرور دیسکورد

بعد از اینکه روی گزینه تأیید کلیک کردید ، یک صفحه از شما می خواهد تا بررسی کنید که ربات نیستید ، و سپس تنظیم می کنید، اکنون ربات در سرور شما قرار دارد و آماده استفاده است.

چگونه ربات به سرور دیسکورد اضافه کنیم

در حال حاضر ، سعی کنید با ربات کار کنید تا استفاده از آن راحت تر شود. اکثر صفحات اطلاعاتی در مورد رباتها لیست فرمان را در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین بخوانید  تفاوت ریستارت و ریست کردن چیست؟ Restart و Reset

تبلیغات

دیدگاه ها

  • محمد فروردین 11, 1400 :: 17:28

    سلام،خسته نباشید من وقتی اکانت و جیمیلم رو وارد میکنم میگه اکانتم رو باید verfi کنم،باید چکار کنم

    • تک تیپ فروردین 11, 1400 :: 22:02

      ایمیلی که براتون میاد رو تایید کنید. شاد تو پوشه اسپم رفته اونجا رو چک کنید

  • Amir مهر 25, 1399 :: 23:51

    سلام.میخواستم بدونم چطوری باید با بات کار کنم من باتو اد کردم تو سرورم ولی بلد نیستم باهاش کار بکنم.یه موضوع دیگه اینکه من میخواستم بدونم چطور میتونم به اعضای سرورم مقام بدم مثلا تو یه سرور دیگه مبینم زیر یکی نوشته لیدر و زیر یکی دیگه نوشته کولیدر.ممنون میشم به یوالام پاسخ بدین

  • کوروش خرداد 8, 1399 :: 20:16

    سلام. من وقتی میخوام اضافش کنم تو مرحله ای که قبله من رباط نیستم هست میمونم بهم میگه لطفا ادرس ایمیل خود را تایید کنید میشه بگید چیکار کنم

    • رسول توکلی خرداد 9, 1399 :: 00:51

      سلام دوست عزیز ، ابتدا ایمیل صحیح وارد کنید و تایید کتید . در صورتی که با مشکل مواجه شدید از فیلترشکن استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *