تبلیغات

تبلیغات

10 نکته برای برنده شدن در بازی کالاف دیوتی وارزون

Win-at-Call-of-Duty-Warzone

کالاف دیوتی وارزون یک بازی پرطرفدار نبرد رویال بسیار محبوب است که برای سیستم ها و کنسول های بازی ارائه شده است. وارزون در شهر داستانی وردانسک اتفاق می افتد ، یک نقشه گسترده که 150 نفر در آن نبرد می کنند تا تنها بازمانده آن باشد.

از نظر بیشتر کاربران، هیچ چیز لذت بخش تر از برنده شدن در بازی نیست. بنابراین ، اگر می خواهید شانس برنده شدن در کالاف دیوتی وارزون را افزایش دهید ، برخی از بهترین راهنمایی ها و ترفندها را برای بازیکنان آماده کرده ایم.

اگر سیستم شما مناسب بازی کردن نیست پیشنهاد می کنم مقاله آماده کردن سیستم برای بازی را مشاهده کنید.

1) با دوستان بازی کنید و خوب ارتباط برقرار کنید

با دوستان بازی کنید و خوب ارتباط برقرار کنید

در بازی کالاف دیوتی وارزون وقتی با افرادی تصادفی بازی می کنید که با شما صحبت نمی کنند ، بازی سخت تر است. زمانی که با دوستان بازی می کنید ، نحوه بازی آنها را می دانید و می توانند زمینه ارتباطی را ایجاد کنند.

این واقعیت را نشان میدهد که ارتباط در بازی بسیار مهم است. هم تیمی های شما اگر بدانند که شما چه کاری انجام می دهید بسیار موثرتر هست. هنگامی که در حال نبرد هستید ، از آنچه اتفاق می افتد اطلاع داشته باشید : زره پوش ، بازیکن با دمیج پایین و غیره. این به دوستان شما این امکان را می دهد تا بدانند که چقدر نیاز به درگیری ، کمک دارند.

2) در یک موقعیت از نقشه که راحت هستید قرار بگیرید

در یک موقعیت از نقشه که راحت هستید قرار بگیرید

هیچ مکان بهتر برای فرود وجود ندارد. دلیل این امر این است که مسیر پرواز ، دایره و قراردادها در هر مسابقه تصادفی هستند. به محض شروع بازی ، نقشه را بیاورید و به اطراف خود نگاهی بیندازید. مکانی که می خواهید بروید به سبک بازی شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، شما می توانید به یک منطقه شلوغ پرواز کرده و درگیر جنگ فوری شوید تا از رقابت خارج شوید. از طرف دیگر می توانید با هدف غارت بی سر و صدا و انجام قراردادها به جایی دور و خارج از دایره بروید. هرچه تصمیم بگیرید ، آن را بر روی نقشه علامت گذاری کنید و قبل از شروع پرش اطمینان حاصل کنید که هم تیمی های شما از کار شما در جریان هستند.

بیشتر بدانید:

بهترین بازی های دو نفره گوشی

3) در کنار تیم خود بمانید ، اما نه خیلی نزدیک

در کنار تیم خود بمانید ، اما نه خیلی نزدیک

شما به یک دلیل در یک تیم هستید. به این ترتیب می توانید با هم کار کنید ، از همدیگر محافظت کنید ، در صورت لزوم چیزی را احیا کنید و غیره. به این ترتیب ، شما باید به ترکیب تیم خود پای بند باشید. اگر تنهائی بروید و به جایی رانندگی کنید ، تیم شما نمی تواند به شما کمک کند اگر در یک تیم رقیب قرار بگیرید.

همچنین بخوانید  نحوه حذف مسقیم فایل ها بدون انتقال به سطل آشغال ویندوز

همچنین ، شما نباید خیلی نزدیک تیم بمانید ، زیرا این باعث می شود گروهی از دشمنان راحت تر شما را به یکباره با موشک از بازی خارج کنند . شما همچنین کمک یا تفنگ های بیشتری را از دست می دهید. علاوه بر این ، هنگامی که به منطقه جدیدی رسیدید و مطمئن هستید که روشن است ، برای شروع غارت ، پخش شوید تا مکان های بیشتری را بگردید.

4) سریع پول نقد دریافت کنید

سریع پول نقد دریافت کنید

در کالاف دیوتی وارزون گرفتن پول بسیار حیاتی است. در اوایل بازی و اواسط بازی فقط با غارت ساختمان ها آسان است. شما همچنین باید قراردادهای خود را به پایان برسانید ، این موارد جمع می شوند ، بنابراین درآمد بیشتری از آنها کسب می کنید .

هر چند آن را فراموش نکنید. برای خرید تجهیزاتی مانند حمله هوایی دقیق یا پهپاد (آشکار کردن مکان های دشمن نزدیک) ، سر خرید ایستگاه ها شوید. اگر می خواهید چیز گران قیمت بخرید ، می توانید پول تیم خود را جمع کنید. معمولاً هنگام غارت ، ماسک بنزینی و زره ای پیدا خواهید کرد ، بنابراین این موارد را خریداری نکنید ، مگر اینکه کاملاً لازم باشد.

و به یاد داشته باشید ، شاید شما بخواهید مقداری پول در اختیار داشته باشید تا سریع هرکس که در بازی مرد کند ، بتوانید آن را زنده کنید.

پیشنهادی :

بازی کالاف دیوتی موبایل

5) از محدوده گاز نترسید

این گاز به سرعت اندازه نقشه را کوچک می کند و وقتی نزدیک می شود ، ترسناک است. همیشه باید توجه داشته باشید که گاز در کجا حرکت می کند و با چه سرعتی. این گفته ، از گاز نترسید ، به خصوص اگر ماسک بنزین دارید. خط گاز را تماشا کنید و دشمنانی را که از آن فرار می کنند ، انتخاب کنید .

زیرا احتمالاً وقتی برای جنگ ندارند و فقط به فکر خارج شدن از محدود گاز هستند . همچنین ، در یک موقعیت جنگی نزدیک ، شما می توانید به سرعت به سمت محدوده گاز بروید تا دشمن نتواند خسارت بیشتری به شما وارد کند .

6) به مینی نقشه توجه کنید

به مینی نقشه توجه کنید

نقشه کوچک در گوشه صفحه نمایش شما اطلاعات مهمی را نشان می دهد که لزوماً در بازی اصلی نمی بینید. این وسایل نقلیه دشمن را به رنگ قرمز برجسته می کند ، اگر خاکستری شود ، می دانید که همه آنها از وسیله بیرون آمده اند. همچنین هنگام استقرار پهپاد ، بازیکنان دشمن را قرمز می کنند. مینی نقشه همچنین می تواند به شما در حرکت در قسمت های ناشناخته نقشه کمک کند.

همچنین بخوانید  آموزش مقاله نویسی به زبان انگلیسی — راهنمای گام به گام نوشتن Esaay

شما باید به تنظیمات بروید و نقشه کوچک خود را از یک دایره به یک مربع تغییر دهید. این یک تغییر کوچک است ، اما به شما این امکان را می دهد تا در اطراف خود اطلاعات بیشتری ببینید .

7) از محموله های رایگان استفاده کنید

از محموله های رایگان استفاده کنید

Loadout نحوه انتخاب سلاح های سفارشی شما است و تنها راهی برای گرفتن قدرت است. اگر در ابتدای بازی پول زیادی دارید ، ممکن است مبلغی را هزینه کنید تا آماده باشید تا با تمام کیت های مورد نیاز خود بروید.

به سرعت می توانید اسلحه های مناسب و معقول را فقط با غارت پیدا کنید تا بتوانید تا زمان رسیدن به محموله های رایگان ، ادامه دهید. این بدان معناست که می توانید پول خود را صرف چیزهای مفیدی مانند پهپادها کنید.

محموله های رایگان دو بار در طول بازی اتفاق می افتند و هشدار شما را به نزدیکترین ویژگی دریافت می کنید. هرچند مراقب باشید ، زیرا دشمنان منطقه می توانند در همان نقطه حضور داشته باشند و شما و تیم خود را از بین ببرند.

8) از آسمان هم کمک بگیرید

حواستان به آسمان هم باشد

می توان آنقدر راحت روی آنچه اتفاق می افتد در مقابل شما متمرکز شده و جستجو را فراموش می کنید. به این امر تسلیم نشوید زیرا در کالاف دیوتی وارزون چیزهای زیادی در آسمان اتفاق می افتد.

اگر یک بازیکن در ایستاده باشد ، احتمالا در حال تایپ کردن است. اگر زود آنها را مشاهده کردید ، می توانید به سمت آن تیراندازی کنید تا قبل از برگشت به بازی بمیرد.

در مرحله دوم ، اگر کسی چیزی را بخرد نوری سفید و قرمز رنگ را به همراه خواهد داشت. به دنبال این نشانه ها باشید و به آنچه در این نزدیکی هست اتفاق می افتد می دهد آگاه باشید، همچنین می توانید هم اکنون که مکان آنها را می شناسید ، دشمنان را غافلگیر کنید.

9) فقط در زمانی که مطمئن هستید تیراندازی کنید

فقط در زمانی که مطمئن هستید تیراندازی کنید

ممکن است شما وسوسه شوید که سعی کنید بازیکنانی را که می بینید بکشید ، اما این همیشه بهترین کاری نیست که انجام دهید. اگر شخصی دور است ، در نظر بگیرید که آیا حتی ارزش درگیری نیز دارد یا خیر. مهم ترین چیز اسلحه شما است و ممکن است شما برای برخورد با اوضاع به بهترین وجه مجهز نباشید. می توانید به دنبال بازیکن بروید ، و سعی کنید از نزدیک تر اقدام به کشتن بکنید.

در اواخر بازی ، اگر برخی از بازیکنان تیم شما مرده باشند ، بهتر است زمان که تعدادی از دشمنان از کنار شما حرکت می کنند ، شما بی سر و صدا باشید زیرا بعید است شما زنده بمانید. بگذارید تیم دیگری با آنها درگیر شود تا تعداد دشمنان کاهش یابد و شما شانس بهتری برای کسب آن پیروزی داشته باشید.

همچنین بخوانید  چگونه حساب گوگل خود را حذف کنیم ؟ (حذف دائمی اکانت گوگل در اندروید و ویندوز)

گفته می شود ، بازیکنان دشمن چیزهایی مانند اسلحه ، مهمات و پول را رها می کنند ، بنابراین اگر به شدت به آنها احتیاج دارید ، ممکن است خود را به خطر بیندازید.

10) منطقه خود را امن کنید

منطقه خود را امن کنید

همانطور که در هر بازی تیراندازی تاکتیکی ، داشتن یک منطقه امن یک مزیت عالی به شما می دهد. این امر به ویژه در بسته شدن دایره نهایی صادق است ، زیرا می توانید دشمنانی را که از داخل گاز وارد شده اند را هدف قرار دهید.

با این وجود ، باید در ابتدای بازی مراقب مناطق مرتفع مانند پشت بام باشید. اگرچه لذت بردن از بلندی به دیگران لذت بخش است ، اما شما هم بسیار در معرض دید هستید. انها می توانند از پهباد استفاده کند و شما را نابود کنند .

برنده شدن در کالاف دیوتی وارزون

این نکات و ترفندهای اساسی است که امیدواریم به شما در بردن شدن در کالاف دیوتی وارزون کمک کند. البته همیشه یک عنصر بردنه شدن ، با برنامه ریزی خوب و یک استراتژی فکری ، می توانید شانس خود را برای پایان یافتن بازی با برد شما همراه باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *