تبلیغات

تبلیغات

چگونه مایکروسافت اج را آپدیت کنیم؟ نحوه آپدیت مرورگر مایکروسافت اج جدید

Update-the-New-Microsoft-Edge

می خواهید مرورگر مایکروسافت اج را آپدیت کنید اما نمی دانید چگونه مایکروسافت اج را آپدیت کنید؟ نگران نباشید در ادامه با نحوه آپدیت کردن مرورگر مایکروسافت اج آشنا خواهید شد، با تک تیپ همراه باشید.

نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج ساخته شده با Chromium در دسترس است. مایکروسافت آن را از طریق آپدیت ویندوز در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار داده است اما همه می توانند اکنون مایکروسافت اج را دانلود و نصب کنند. اکنون این مرورگر کاملاً کراس پلتفرمی است و برای ویندوز 10 ، 8 ، 7 ، macOS و موبایل با نسخه لینوکس در اواخر سال جاری در دسترس است.

همچنین ، از آنجا که مایکروسافت اج جدید دیگر بخشی از ویندوز 10 نیست ، مایکروسافت می تواند به طور خودکار مرورگر جدید را بارها و بارها به روز کند. شرکت باید تقریباً هر شش هفته ویژگی های جدیدی اضافه کند. اما ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که می خواهید مرورگر مایکروسافت اج را به صورت دستی آپدیت کنید .

آپدیت کردن مرورگر مایکروسافت اج

برای آپدیت کردن مایکروسافت اج، دکمه گزینه (سه نقطه) را در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

چگونه مایکروسافت اج ار آپدیت کنیم؟

سپس به بخش [ Help and feedback ] بروید و گزینه [ About Microsoft Edge ] را انتخاب کنید .

آپدیت کردن مرورگر مایکروسافت اج

توجه: اگر یک به روزرسانی به صورت خودکار در دسترس است ، یک اعلان فلش کوچک سبز یا نارنجی را روی دکمه گزینه ها مشاهده خواهید کرد. در این حالت ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مرورگر را ریستارت کنید تا نسخه جدید مایکروسافت اج به صورت خودکار نصب شود .

نحوه آپدیت کردن مرورگر مایکروسافت اج

این همه چیز در آنجاست. اگر کاربر کروم هستید ، مشکلی برای انتقال به سمت مایکروسافت اج جدید نخواهید داشت. اگرچه مایکروسافت در حال ساخت مرورگر خود است ، اما برخی از تفاوت ها وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مقاله ما در مورد نحوه نصب مرورگر مایکروسافت اج مشاهده کنید.

فعال کردن تم مشکی مایکروسافت اج :

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که که علاقه به تم مشکی یا حالت تاریک دارید می توانید تم مشکی مرورگر مایکروسافت اج را فعال کنید . برای این کار مقاله فعال کردن تم مشکی مایکروسافت اج را مشاهده کنید.

همچنین بخوانید  وای فای 6E چیست ؟ و تفاوت وای فای 6 ای با وای فای 6 چیست ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *