تبلیغات

تبلیغات

چگونه مایکروسافت اج جدید را نصب کنیم؟ نحوه نصب مرورگر مایکروسافت اج

Install-the-new-Microsoft-Edge-Browser

مایکروسافت این هفته به طور رسمی نسخه نهایی مرورگر جدید اج خود را راه اندازی می کند. این برنامه مبتنی بر کد منبع آزاد Chromium به عنوان گوگل کروم است و برای ویندوز 7 ، 8 ، 10 و macOS در دسترس است. این نسخه همچنین برای نسخه های اندروید و iOS با نسخه لینوکس در اواخر سال جاری در دسترس است.

نسخه جدید مایکروسافت اج به صورت خودکار از طریق آپدیت ویندوز به صورت خودکار در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار می گیرد. اما هرکسی اکنون می تواند آن را دانلود و نصب کند.

نصب مرورگر اج یک فرایند ساده است. با این وجود چند ویژگی پیشرفته وجود دارد که ممکن است هنگام نصب آن روی سیستم خود به آنها توجه داشته باشید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

برای شروع نصب مایکروسافت اج، به صفحه دانلود مایکروسافت اج بروید.

سپس بر روی دکمه دانلود برای ویندوز 10 یا متناسب با سیستم عامل خود کلیک کنید برای پیدا کردن سیستم عامل مورد نظر برای نصب آن ، روی گزینه کشویی کلیک کنید. توجه داشته باشید که لینک های نسخه های تلفن همراه شما را به سمت فروشگاه برنامه مربوطه سوق می دهد.

پس از دانلود و نصب مرورگر مایکروسافت اج ، صفحه استقبال را مشاهده می کنید . در اینجا می توانید اطلاعات حساب گوگل کروم را وارد کنید. یا اگر می خواهید با یک صفحه تیز تمیز شروع کنید ، روی دکمه [ ادامه بدون وارد کردن یا Continue without importing ] کلیک کنید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

اگر می خواهید گزینه های اضافی را انتخاب کنید ، روی لینک [ گزینه های ورودی بیشتر یا More import options ] کلیک کنید. سپس می توانید مرورگر و نوع داده ای را که می خواهید وارد مایکروسافت اج جدید کنید انتخاب کنید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

بعد ، برگه های جدید خود را پیکربندی کنید. سه طرح مختلف شامل [ الهام یا Inspirational ]، [ اطلاعات یا Informational ] و [ تمرکز یا Focused ] وجود دارد. توجه داشته باشید که می توانید بعداً در تنظیمات طرح را تغییر دهید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

سپس تنظیم کنید که چگونه می خواهید داده های خود را با سایر دستگاههایی که با حساب مایکروسافت خود وارد سیستم شده اید همگام شود. اگر روی گزینه Next کلیک کنید ، اینجا موارد دلخواه ، پسورد های ذخیره شده ، تنظیمات ، آدرس و موارد دیگر را همگام خواهد کرد. اگر نمی خواهید ، همگام سازی نکنید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

برای انتخاب اینکه کدام اطلاعات همگام سازی شوند ، روی لینک [ تنظیمات همگام سازی یا Customize sync settings] کلیک کنید و انتخاب کنید چه مواردی را می خواهید یا نمی خواهید. در اینجا همچنین می توانید از حساب مایکروسافت خود خارج شوید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

در آخر صفحه، می توانید تبلیغات شخصی ، مایکروسافت ، اخبار و موارد دیگر را شخصی نگه دارید یا غیرفعال کنید. مایکروسافت از بعد حریم خصوصی مرورگر جدید بهره می برد ، اما مانند گوگل ، از تبلیغات سود می برد.

همچنین بخوانید  چگونه نور و روشنایی صفحه آیفون را کمتر از میزان استاندارد iOS کنیم؟

اما در اینجا این امکان را به شما می دهد که از انتخاب خودداری کنید. اگر نمی خواهید تاریخچه مرور و جستجوی خود را به اشتراک بگذارید ، گزینه [ No ] را انتخاب کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه [ تأیید یا Confirm ] کلیک کنید.

نحوه نصب مرورگر جدید مایکروسافت اج

نحوه استفاده از مایکروسافت اج جدید

بعد از نصب مایکروسافت اج جدید میتوانید به راحتی استفاده کنید. اکنون می توانید مرورگر جدید مایکروسافت اج را اجرا کنید. اگر قبلاً کاربر گوگل کروم هستید ، متوجه خواهید شد که مایکروسافت آسان و تقریبا مانند کروم است که از آن شروع به استفاده کنید.

نحوه استفاده از مایکروسافت اج جدید

نسخه جدید مرورگر اج از کیفیت 4K ، کیفیت صدای Dolby و ویرایش هنگام PDF پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، شامل یک حالت اینترنت اکسپلورر است که با هدف کاربران تجاری انجام می شود.

نصب مایکروسافت اج در موبایل

مایکروسافت اج جدید برای iOS و اندروید نیز موجود است. پس از نصب آن ، برای همگام سازی موارد دلخواه ، تنظیمات ، پسوردها و سایر داده ها ، با همان حساب مایکروسافت که از سیستم استفاده می کنید ، وارد سیستم شوید[ آموزش نصب مایکروسافت اج در اندروید ].

دانلود : iOS | Android


در این مقاله نحوه نصب مایکروسافت اج در ویندوز ، لینوکس ، مک ، اندروید و iOS را آموختید در صورتی که سوال یا نظری دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *