تبلیغات

تبلیغات

شرکت وان پلاس گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو را رونمایی کرد

OnePlus-8-&-8-Pro

وان پلاس شهرت خود را برای تولید برخی از تلفن های معتبر و پر مصرف اندرویدی ایجاد کرده و رقابت بسیار با دستگاه های سامسونگ را رقم زده است.

خوشبختانه ، پس از آن ، این شرکت از جدیدترین دستگاه های پرچمدار خود رونمایی کرده است. وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو.

بررسی وان پلاس 8

بررسی وان پلاس 8

وان پلاس 8 به نمایشگر 6.55 اینچی 1080 در 2400 با کیفیت HD مجهز شده است. این صفحه نمایش لبه به لبه برای محافظت در برابر ضربه با فناوری Gorilla Glass نیز پوشانده شده است. دستگاه های قبلی وان پلاس 7 دارای شکاف جنجالی برای دوربین سلفی در بالای صفحه بودند. با این حال ، وان پلاس 8 در عوض ، یک سوراخ کوچک بر روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی انتخاب می کند.

دوربین سلفی وان پلاس 8 با کیفیت 16 مگاپیکسلی از سنسور سونی IMX471 استفاده می کند. دوربین عقب از آرایش سه لنز ، سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی ، لنز ماکرو 2مگاپیکسل و سنسور فوق العاده عریض 16 مگاپیکسل استفاده می کند.

وان پلاس 8 دارای بلوتوث نسخه 5.1 ، NFC و GPS است. برای اولین بار در دستگاه وان پلاس، وان پلاس 8 و وان پلاس 8 هر دو نیز از اینترنت 5 جی پشتیبانی می کنند.

وان پلاس 8 سیستم عامل Oxygen شرکت را مبتنی بر اندروید 10 اجرا می کند. در نسخه های 8 گیگابایت و 12 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود . وان پلاس8 از پردازنده Snapdragon 865 بهره می برد و از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند.

وان پلاس 8 با قیمت 799 دلار در دسترس خواهد بود.

بررسی وان پلاس 8 پرو

در پی ردپای سایر سازندگان پرچمداران ، وان پلاس 8 پرو یک نسخه بزرگتر ، گرانتر و دارای ویژگی های بیشتر از نسخه معمولی خود است.

این دستگاه 199 گرم وزن دارد و تقریباً 20 گرم از وان پلاس 8. سنگین تر است. با این وجود این برای نمایشگر بزرگتر 6.79 اینچی با رزولوشن 3140 در 1440 جای دارد. برای پشتیبانی از این ، باتری در 4510 میلی آمپر ساعت نیز بزرگتر است.

این گوشی دارای پردازنده مشابه با نسخه معمولی خود است و همچنین با 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت حافظه رم نیز عرضه می شود . دوربین اصلی و عقب 48 مگاپیکسلی از سنسور جدید سونی IMX689 بهره می برد. لنزهای فوق العاده گسترده همچنین ارتقاء به 48 مگاپیکسل می شوند.

وان پلاس 8 با قیمت 999 دلار در دسترس خواهد بود.

کدام گوشی پرچمدار را انتخاب می کنید؟

وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو نشان می دهد که این شرکت می خواهد این ها را به عنوان دستگاه های پرچمدار قرار دهد تا با سامسونگ و اپل رقیب شود. هر دو تلفن برای سفارش از 15 آوریل 2020 در فروشگاه وان پلاس در دسترس خواهند بود.

همچنین بخوانید  در این شهر کانادایی کوچک با بیت کوین مالیات را پرداخت کنید!

همچنین قابل توجه است که تلفن های هوشمند جدید با پشتیبانی 5G به بازار عرضه می شوند. اگر به پشتیبانی از جدیدترین فناوری نگران هستید ، قبل از خرید بررسی کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *