تبلیغات

تبلیغات

چگونه پسورد وای فای را در اندروید 10 با بقیه شیر کنیم؟

share-saved-Wi-Fi-passwords-on-Android-10

با ارائه اندروید 10، تلفن هایی که سیستم عامل اندروید را اجرا می کنند می توانند رمز وای فای را با استفاده از یک کد QR بین گوشی ها به اشتراک بگذارند. کاربران باید کد برنامه اسکن کد QR را در دستگاه آیفون یا اندروید خود باز کنند تا کد را اسکن کند و فوراً به شبکه وای فای متصل شود.

پیدا کردن پسورد وای فای در تلفن هوشمند اندروید قبل از اندروید 10 خود ذخیره کرده اید یک مشکل بزرگ است ، اکنون می توانید رمز عبور وای فای را به راحتی برای هر شبکه ای که قبلاً به آن متصل شده اید ، در اندروید 10 مشاهده کنید .

و همچنین رمز وای فای را از طریق کد QR به اشتراک بگذارید. این کار برای آن دسته از پسورد های طولانی و پیچیده که نمی توانید آهسته یا مشکل ساز باشند برای تایپ دستی هستند بسیار مفید است. 1÷در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

بیشتر بدانید :

از کجا بفهمیم چه کسی به وای فای وصل شده است؟

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

وقتی آماده شیر کردن وای فای در اندروید 10 شدید ، به تنظیمات گوشی خود بروید. ساده ترین راه برای انجام این کار با کشیدن پایین از بالای صفحه دستگاه برای نشان دادن منوی تنظیمات سریع است. از آنجا ، برای باز کردن منوی تنظیمات ، روی آیکون تنظیمات ضربه بزنید.

از آنجا که هر تلفن هوشمند اندروید کمی متفاوت است ، ممکن است برای یافتن آیکون تنظیمات فرق داشته باشد.

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

در مرحله بعد بخش اتصالات “Connections” ، یا اینترنت و شبکه “Network & Internet” یا گزینه مشابه را انتخاب کنید. باز هم ، ممکن است این نام منو بسته به ساخت گوشی اندروید شما متفاوت باشد.

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

اکنون ، از فهرست گزینه وای فای ” Wi-Fi “ضربه بزنید.

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

اطمینان حاصل کنید که به شبکه وای فای وصل شده اید که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید و سپس نام شبکه (SSID) یا آیکون تنظیمات مربوطه را انتخاب کنید.

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

اکنون در فهرست تنظیمات پیشرفته برای شبکه وای فای داده شده قرار دارید. بر روی دکمه “QR Code” یا اشتراک گذاری “Share” ضربه بزنید. باید با یک آیکون کد QR نشان داده شود.

شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10

توجه: برخی از گوشی های اندروید شاید از شما بخواهد قبل از نمایش کد QR ، رمز عبور قفل صفحه / پین/ الگوی / یا اثرانگشت خود را وارد کنید.

اکنون گوشی اندروید شما یک کد QR تولید و نشان می دهد. کاربران باید برنامه اسکن کد QR در گوشی هوشمند آیفون یا اندروید خود باز کنند و کد را اسکن کنند. ممکن است یک پیام ظاهر شود و از آنها بپرسید که آیا می خواهند به شبکه وای فای وصل شوند یا خیر.

همچنین بخوانید  4 روش برای چک کردن پیام های دایرکت اینستاگرام به صورت آنلاین

دستگاههایی که اندروید 10 و بالاتر را اجرا می کنند نیز می توانند در فهرست منوی تنظیمات وای فای گوشی برای اسکن یک کد QR باشند.

در این مقاله با آموزش شیر کردن پسورد وای فای در اندروید 10 آشنا شدید ، در صورتی که میخواهید رمز وای فای رو عوض کنید مقاله عوض کردن رمز وای فای را مشاهده کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *