تبلیغات

تبلیغات

معرفی ابمیوه گیری بوش به عنوان بهترین مارک ابمیوه گیری

نمایندگی-محصولات-بوش

راهنمای خرید بهترین مارک ابمیوه گیری همراه با مشخصات و مزیت های ابمیوه گیری بوش با خرید مستقیم از 20 بخر نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش در ایران با بهترین قیمت ، با تک تیپ همراه باشید.

در این مقاله سعی داریم به بررسی کارایی و مزیت های ابمیوه گیری بوش و اینکه چرا بوش در دسته بهترین ابمیوه گیری در دنیاست، برندهای متفاوتی در دنیا وجود دارد که به تولید این محصول می پردازد اما انتخاب و خرید از مارک های معتبر علاوه بر در اختیار گذاشتن کامل ترین تکنولوژی ها، طول عمر و خصوصیات ویژه ای را در اختیار شما می گذارد.

ما در اینجا یکی از تاپ برندهای موجود در دنیا را برای شما توضیح خواهیم داد تا شما بتوانید با بررسی جزییات این دستگاه در خریدی مناسب اطمینان پیدا کنید. پیش از بررسی تک به تک ویژگی های دستگاه ابمیوه گیری بوش لازم است بدانید که این کالا در دیزاین هایی متفاوت و ترکیب رنگی متفاوت و در مدل های محدود تولید شده است و سالیان سال از که در دسته پرفروش ترین و بهترین ابمیوه گیری در دنیا قرار دارد.

از مهم ترین ویژگی و وجه تمایز ابمیوه گیری بوش به نسبت برندهای دیگر یعنی مخزن تفاله گیر این محصول شروع می کنیم:

ویژگی های آبمیوه گیری بوش

مخزن تفاله گیر: در برند بوش مخزن تفاله گیر جدایی تعبیه شده است که این امر، امکان خالی کردن این محفظه در هنگام اب گیری را برای شما فراهم خواهد ساخت و دیگر لازم نیست زمانی که دستگاه آبمیوه گیری شما پر شد آن را خاموش و قطعات را برای خالی کردن مخزن تفاله جدا سازید چراکه به راحتی می توانید در هر زمانی که لازم داشتید مخزن ابمیوه گیری بوش را از دستگاه جدا و آن را خالی کنید. لازم به ذکر است که در بسیاری از برندها این جایگاه تفاله به صورتی که در بوش تعبیه شده است، طراحی نشده و کار را برای استفاده سخت تر کرده است لذا این خصوصیت یکی از مزیت های مهم و پرطرفدار در بوش محسوب می شود.

پارچ آب گیری: مدل های گوناگون انواع ابمیوه گیری بوش دارای دهانه ای مناسب در ارتفاعی مناسب است که امکان جای دادن پارچ اب گیری را مهیا ساخته، این پارچ به همراه دستگاه اب میوه گیری در این برند وجود دارد و شما به راحتی می توانید از این پارچ در هنگام اب گیری استفاده کنید البته همان طور که گفتیم طراحی مناسب جایگیری ارتفاع دهانه این دستگاه، امکان گذاشتن ظرفی مناسب برای ابگیری را برای شما مهیا می سازد.

همچنین بخوانید  از تلویزیون عبور کنید و به دنیای ثروت سلامی دوباره کنید!

ضد چکه یا سیستم drip stop: در انواع ابمیوه گیری بوش به کار برده شده است و این کارایی از چکه کردن قطرات اب میوه بر روی سطح جلوگیری خواهد کرد و از این رو شما دیگر در هنگام تعویض پارچ یا لیوان زیر دستگاه شاهد لک شدن کابینت یا سطح موجود نخواهید شد.

ویژگی های آبمیوه گیری بوش

ایمنی هوشمند کالا: در تمامی محصولات و لوازم خانگی بوش از جمله دستگاه ابمیوه گیری بوش سلامت و ایمنی استفاده برای دستگاه و فرد در نظر گرفته می شود بدین معنی که اگر قطعات درست بر روی هم قرار نگیرد به منظور جلوگیری از لطمه وارد شدن به موتور، ابمیوه گیری روشن نمی شود و در حین کار نیز در صورت بروز هرگونه مشکل یا مشکلات احتمالی که ممکن است باعث لطمه به دستگاه یا فرد شود، به سرعت دستگاه خاموش می گردد.

شستشوی قطعات: تمامی قسمت های موجود در ابمیوه گیری بوش را می توانید در ماشین ظرفشویی بگذارید و آنها را بشویید. سطح شستشو، نوع شوینده و دما در ظرفشویی به قطعات لطمه وارد نخواهد کرد و همین امر به سهولت استفاده از آن کمک خواهد کرد و اینکه در زمانی کوتاه شما کار اب گیری خود را انجام دهید.

مشخصات آبمیوه گیری بوش

جنس بدنه مناسب، تیغه به کار برده شده در آن، محفظه جمع آوری سیم و چندی از موارد دیگر را در ادامه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا کدام مدل را انتخاب کنم؟

این سؤال از جمله مواردی است که قطعا در هنگام خرید بدان فکر می کنید، با گذاشتنی وقتی کوتاه ما تفاوت اجمالی مدل ها را با شما بررسی خواهیم کرد تا با دانستن آنها بسیار آسان تر از قبل بتوانید مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

قدرت وات: اولین تفاوت در میان مدل های موجود که مسلما در وحله اول به ذهن شما می آید، قدرت موتور یا همان وات دستگاه است. لازم به ذکر است که قدرت 700 – 1000 و 1200 وات در این دسته از محصولات بوش قابل مشاهده است.

مشخصات آبمیوه گیری بوش

تیغه استیل و سرامیک: یکی دیگر از اصلی ترین تفاوت های موجود در ابمیوه گیری بوش این برند معتبر نوع تیغه به کاربرده شده در مدل های آن است، تیغه سرامیک و استیل درباره تفاوت آن ها باید بگوییم که علاوه بر آنکه جنس سرامیک و استیل هر دو کیفیت بالا و طول عمر بسیار چشم گیری دارند اما تیغه های سرامیکی به صورت ویژه ای در حفظ ویتامین های اب میوه نقش دارند .

همچنین بخوانید  دانلود فیلم هندی

محققین به این نتیجه رسیده اند که تیغه ها از جنس سرامیک در هنگام برخورد با برخی از ویتامین ها، آن ها را از بین می برد در حالی که این اتفاق در جنس تیغه های سرامیکی اتفاق نمی افتد. تیغه های سرامیکی هیچ گاه کند نمی شود و از این رو برندهای بزرگ در مدل های بالای محصولات خود از جمله انواع ابمیوه گیری بوش از این تیغه حرفه ای و جدید استفاده می کنند اما سوال اینجاست که آیا اگر به خرید مدلی از تیغه سرامیک بپردازید، طول عمر کمتر و کیفیت پایین تری دارد؟

باید به طور واضح بگوییم جز درباره نگهداری برخی از ویتامین ها توسط تیغه سرامیک، اگر شما در نگهداری تیغه استیل نیز توجه لازم را داشته باشد این تیغه نیز در مدت زمان طولانی تر از آنچه در تصور شماست کار خواهد کرد؛ توجه فرمایید که اگر این چنین نبود تاپ برندی همچون بوش هیچ ‌گاه به تولید ابمیوه گیری با تیغه استیل نمی پرداخت و این جنس را با سرامیک جا به جا می کرد.

در ارتباط با نگهداری آن باید بگوییم که فراموش نکنید در هنگامی که تیغه با مواد اسیدی همچون لیمو و یا پیاز درگیر شد، حتما در اولین فرصت آن را بشویید و نگذارید ماندگاری این ماده بر روی تیغه آن را در طی مراتب طولانی تر، کند. نکته مهم این است که انواع تیغه ها در ابمیوه گیری بوش عمری بیش از 10 تا 15 سال بنا به نوع نگهداری شما، خواهد داشت.

تعداد تنظیمات سرعت: در ابمیوه گیری بوش در مدل های گوناگون از دو تا 3 سطح می باشد و از دیگر تفاوت های کلی این محصول می توان به ظرفیت مخزن آن ها که مابین 2 یا 3 لیتر است اشاره نمود.

دهانه ورودی یا همان سایز دهانه: برای وارد کردن میوه جات دهانه ورودی آن 73 یا 84 میلی متر می باشد که در مدل های مختلف متفاوت است و لازم است بدانید که طراحی دهانه ورودی بزرگ در انواع ابمیوه گیری بوش این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به خرد کردن میوه یا سبزیجات در قطعات کوچک تر کار ابگیری خود را انجام دهید و این امر مدت زمان اب میوه گرفتن را هرچه کمتر خواهد کرد.

اکنون که تفاوت کلی میان انواع این دستگاه را می دانید می توانید قیمت ابمیوه گیری بوش را در مدل های گوناگون به همراه فیلم، مشخصات و ویژگی کامل آن ها و همچنین توضیحات تخصصی آن ها را در فروشگاه 20 بخر مورد بررسی قرار دهید و بر اساس بودجه و نیاز خود، دستگاه ابمیوه گیری خود را از یکی از بهترین مارک های دنیا تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که این فروشگاه آنلاین با سعی بر حذف واسطه های فروش دارد تا بهترین و کمترین قیمت ها را در اختیار شما بگذارد.

همچنین بخوانید  5 نکته برای افزایش فروش آنلاین با سئو

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *