تبلیغات

تبلیغات

بهترین زمان برای خرید کامپیوتر یا لپ تاپ چه زمانی است؟ نکات خرید سیستم

best-time-to-buy-a-new-pc

می خواهید لپ تاپ یا کامپیوتر بخرید ولی نمی دانید بهترین زمان برای خرید سیستم چه زمانی است ؟ نگران نباشید در ادامه با بهترین زمان ها برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر آشنا خواهید شد .

خرید یک کامپیوتر یا لپ تاپ جدید می تواند گران باشد ، بنابراین معقول است که خرید خود را برای زمانی که می توانید معامله کنید انتخاب کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

در حالی که قیمت ها همیشه بدون هشدار تغییر می کنند ، فروش سالانه یا ارائه سخت افزار جدید می تواند زمان مناسبی برای گرفتن کامپیوتر یا لپ تاپ با نرخ تخفیف باشد. با این حال ، شما می توانید منتظر افت قیمت باشید که هیچگاه پیش نیاید. اگر زودتر از دیروز به کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز دارید ، بهتر است آن را خریداری کنید.

در ادامه بهترین زمان ها برای خرید کامپیوتر یا لپ تاپ اوره شده است ، همچنین پیشنهاد میکنم مقاله نکات خرید لپ تاپ را مشاهده کیند .

زمان مناسب برای خرید سیستم قبل از شروع سال جدید

زمان مناسب برای خرید سیستم قبل از شروع سال جدید

شروع سال جدید یکی از بزرگترین دوره ها برای هر خرده فروش است. در حالی که کامپیوتر ها و لپ تاپ ها معمولاً برای هدیه دادن در تعطیلات معمولی بسیار گران هستند ، خرده فروشان به دنبال این خواهند بود که از پول تعطیلات در گردش استفاده کنند. آنها برای جذب خریداران و فروش محصولات خود قبل از پایان سال تخفیف هایی را اعمال می کنند.

این تخفیف ها همچنین می توانند به اشکال مختلف مانند تخفیف های سنتی ، پیشنهادات برگشت پول و کد های کوپن ارئه شوند . خرده فروشان غالباً در نزدیکی فصل تعطیلات خصوصاً در مورد تاریخ های کلیدی مانند روز سال نو ، معاملات یک روزه را انجام می دهند ، بنابراین حتماً در این زمان دائماً وب سایت های خود را بررسی کرده و هرگونه تخفیف ناگهانی را مشاهده کنید .

بیشتر بدانید :

نکانتی که بعد از خرید لپ تاپ باید رعایت کنید

بلک فرایدی بهترین زمان برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر

بلک فرایدی بهترین زمان برای خرید لپ تاپ و کامپیوتر

جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز فروش هستند که از آمریکا سرچشمه گرفته است ، اما آنها به یک پدیده جهانی تبدیل شده اند. با کاهش قیمتها در روز جمعه سیاه ، معمولاً فقط برای مدت زمان محدود یا مقدار مشخصی از محصولات ، در این روز امکان پذیر می شود به شرط آنکه سریع خرید کنید.

با این حال یک کلمه احتیاط: خرده فروشان اغلب در این روزها از تب در اطراف خود استفاده می کنند تا سیستم های منسوخ را با قیمت های نه چندان عالی بفروشند . اطمینان حاصل کنید که همیشه تحقیقات خود را قبل از خرید انجام می دهید و با یک قیمت فوق العاده به فروش می گذارند .

همچنین بخوانید  آموزش روت گوشی از صفر تا صد با مجیسک

شروع مدارس بهترین زمان خرید کامپیوتر

شروع مدارس بهترین زمان خرید کامپیوتر

به طور معمول دوره بازگشت به مدرسه بعد از تابستان (هرچند زود تمام می شود) این زمان مناسب برای شما است تا کامپیوتر مورد نیاز خود را تهیه کنید ، اما نه برای خرید لپ تاپ .

والدین و دانش آموزانی که در بازار هستند و میخواهند با شروع سال تحصیلی جدید یک لپ تاپ برای تحصیل یا افراد دانشجو تهیه کنند ، که زمان مناسبی برای خرید لپ تاپ نمی باشد.

معاملات خرید لپ تاپ ها به ویژه در دوره شروع مدارس و دانشگاه ها بسیار شایع است زیرا نیازمند افراد دانشجو هستند و مناسب کارشان هستند . با تحقیق در مورد بهترین لپ تاپ های ویندوز از قبل برای اینگونه معاملات آماده شوید.

زمان معرفی شدن نسل جدید دستگاه ها

زمان معرفی شدن نسل جدید دستگاه ها

اگر می خواهید لپ تاپ یا کامپیوتر جدید بخرید ولی قیمت زیادی دارد باید منتظر بمانید تا نسل جدیدتر دستگاه عرضه شود تا قیمت دستگاه ارزانتر شود ، معمولا تولید کنندگان دستگاه ها زمان های مختلفی برای عرضه نسل جدید محصولات خود دارند .

تولید کنندگان مختلف در چرخه های مختلف فعالیت خواهند کرد. با این حال ، به طور کلی محصولات جدید در بهار ، اواسط سال برای دوره بازگشت به مدرسه و در ماه سپتامبر با نزدیک شدن به فصل تعطیلات منتشر می شوند.

تولیدکنندگانی مانند Dell ، HP و Acer اغلب محصولات جدید خود را در این جدول زمانی منتشر می کنند. با این حال ، بهتر است که به سایت های آنها و اخبار فنی توجه داشته باشید تا همچنان در این زمینه آگاه باشید.

مک بوک های جدید معمولاً در بهار و زمستان منتشر می شوند. اپل معمولاً در مارس ، ژوئن و سپتامبر میزبان رویدادهای رسانه ای است ، بنابراین شما باید این موارد را بررسی کنید تا آخرین اطلاعات مربوط به نسخه های آینده آنها را بدست آورید. بهترین زمان برای خرید لپ تاپ اپل معمولاً فقط قبل از اعلام سخت افزار جدید است.

مایکروسافت در ماه اکتبر رویدادی را برگزار می کند که آخرین محصولات سرفیس خود را اعلام می کند. گوگل همچنین هنگامی که می توانید انتظار داشته باشید جدیدترین نسخه Pixelbook را ببینید ، رویدادی را در همان زمان برگزار می کند.

به نسخه های سخت افزاری بزرگ آینده توجه داشته باشید و احتمالاً فروشندگان را با توجه به محصولات قدیمی را تخفیف می دهند بیابید.

البته ، شاید شما جدید نسخه کامپیوتر یا لپ تاپ را می خواهید. اگر چنین است ، چند ماه پس از انتشار سیستم صبر کنید تا با کاهش قیمت ها روبرو شوید .

همچنین بخوانید  7 راهکار محافظت از چشم در برابر تابش اشعه و نور صفحه گوشی و تبلت اندروید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *