تبلیغات

تبلیغات

آموزش مرور کردن اینستاگرام با دوستان در ویدئو چت اینستاگرام(برای بحران کرونا)

instagram-with-friends

حتما تا به حال دوست داشتید اینستاگرام را با دوستان خود مرور کنید. خبر خوب ، اکنون می توانید با نمایش مشخصات عمومی Co-Watching ، اینستاگرام را اجرا کنید. این فقط یکی از چندین کارهایی است که اینستاگرام برای ایجاد بحران ویرویس کرونا (COVID-19) و ماندن در خانه ارائه کرده است.

اینستاگرام به ما کمک می کند تا با کرونا مقابله کنیم

این همه گیری نیاز دارد که همه بتوانند نقش خود را بازی کنند. چه از طریق انزوا ، کمک مالی ، یا حمایت از کارمندان مراقبت های بهداشتی انجام شود. ما قبلاً توضیح داده ایم که چگونه وسایل الکترونیک را ضد عفونی کنید، تا با ویروس کرونا مقابله کنید، و اکنون اینستاگرام کار خود را انجام می دهد.

در پستی در وبلاگ اینستاگرام ، اینستاگرام مراحلی را که برای “دسترسی افراد به اطلاعات دقیق ، ایمن ماندن و در ارتباط ماندن” گرفته است ، تشریح کرد. این شرکت از آنجا که WHO COVID-19 را فوریت های بهداشت عمومی از ویرویس کرونا اعلام کرد ، روی این موارد کار کرده است.

چگونه اینستاگرام را با دوستان مرور کنیم

ویژگی اصلی اینستاگرام با عنوان Co-Watching است که به شما امکان می دهد از راه دور اینستاگرام را با دوستان خود مرور کنید. این گپ تصویری را با یک یا چند دوست باز می کند و به شما امکان می دهد اینستاگرام را با هم مرور کنید. می توانید پست ها را نمایش دهید ، استوری ها را مشاهده کنید یا از لایو اینستاگرام را با هم تماشا کنید.

برای استفاده از ویژگی مرور اینستاگرام با دوستان ، ابتدا به دایرکت یکی از دوستان بروید و روی آیکون گپ ویدیویی کلیک کنید. می توانید یک گپ ویدیویی جدید را شروع کنید یا یکی از موضوعات موجود را در یک موضوع آغاز کنید. سپس بر روی آیکون عکس در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید تا مرور کردن اینستاگرام با دوستان شروع شود.

چگونه اینستاگرام را با دوستان مرور کنیم

و همچنین Co-Watching ، اینستاگرام در حال جمع آوری منابع آموزشی برای هر کسی که به دنبال اطلاعات ویروس کروناو نمایش اطلاعاتی مرتبط با آن است ، می باشد. همانند گوگل minisite COVID-19 ، لینک هایی به منابع قابل اعتماد مانند سازمان بهداشت جهانی وجود خواهد داشت.

همچنین استیکرهایی وجود دارد که اطلاعات دقیقی را تبلیغ می کنند ، یک برچسب اهدای عضو برای ارتقاء خیریه های غیرانتفاعی مربوطه ، و یک برچسب “اقامت در خانه” که باعث ترویج دوری اجتماعی می شود وجود دارد. اینستاگرام همچنین در تلاش است تا از این بحران سود خود را باز کند.

همچنین بخوانید  چگونه اکانت ایمیل و آیکلود را از آیفون و آیپد حذف کنیم؟

چگونه در اینستاگرام همزمان از لایو 2 نفره استفاده کنیم؟

تقریبا تمامی ما از قابلیت لایو ایسنتاگرام یا پخش زنده اینستاگرام آشنا هستیم که بین تمامی کاربران محبوبیت خود را دارد. برند ها و مردم عادی همواره در حال استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام یا پخش زنده اند که از هر چیزی که دلشان بخواهد فیلم بگیرند و به اشتراک بگذارند ، اما چگونه در اینستاگرام همزمان از لایو 2 نفره بگیریم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *