تبلیغات

تبلیغات

چگونه پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20 را غیرفعال یا ویرایش کنیم؟

edit-galaxy-s20-edge-panel

می خواهید پنل اج گلکسی اس 20 را تغییر دهید اما نمیدانید چگونه پنل کناری گلکسی اس 20 اج را غیرفعال یا ویرایش کنید ؟ نگران نباشید در ادامه با غیرفعال کردن پنل کناری اج گلکسی اس 20 همراه خواهیم بود .

پنل اج در سامسونگ اس 20 ، گلکسی اس 20 پلاس و االترا دسترسی سریع به برنامه ها ، تقویم ها ، ابزارهایی مانند چراغ قوه و موارد دیگر را ارائه می دهند. اگر از این ویژگی استفاده نمی کنید ، نمایش پنل اج در صفحه همیشه ، می تواند بسیار آزار دهنده باشد. در ادامه نحوه ویرایش ، تنظیم مجدد ، اضافه کردن و حذف پنل اج گلکسی اس 20 آورده شده است.

سامسونگ گلکسی اس 20 با صفحه نمایش با کیفیتی که عرضه کرده است قابلیت تعویض رزولوشن را به عهده کاربر گذاشته است ، مقاله عوض کردن رزولوشن صفحه نمایش گلکسی اس 20 را مشاهده کنید.

همچنین قابیلت عوض کردن نرخ تازه سازی صفحه به 120 گیگاهرتز را ارائه می کند ، برای عوض کردن نرخ تازه سازی صفحه نمایش اس 20 ، مقاله فعال کردن نرخ تازه سازی 120 گیگاهرتز صفحه نمایش گلکسی اس 20 را مشاهده کنید .

ویرایش پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20

گلکسی اس 20 با برنامه ها ، حسگر های هوشمند و ابزار های پنل اج به طور پیش فرض فعال می شود. شخصی سازی هرکدام از این بخش ها و تنظیم مجدد ترتیبی که در آن وجود دارد ، می تواند مستقیماً از طریق روکش روی صفحه انجام شود.

ابتدا ، صفحه پنل اج را در صفحه اصلی دستگاه خود پیدا کنید. در این تصویر نشان داده نشده است ، اما می توان آن را در لبه سمت راست صفحه ، پیدا کنید . انگشت خود را از داخل به سمت داخل بکشید و پنل اج نمایش داده شده را باز کنید .

ویرایش پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20

از اینجا ، می توانید پنل اج گلکسی اس 20 را بکشید . برای تغییر آن می توانید بر روی دکمه ویرایش ” Edit ” در زیر کارت شخصی ضربه بزنید یا آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید تا به فهرست تنظیمات ویژگی بروید.

ویرایش پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20

اکنون دکمه ویرایش” Edit ” را در زیر هر یک از پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20 موجود انتخاب کنید تا هر کارت به صورت جداگانه تغییر یابد.

ویرایش پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20

تنظیم مجدد ترتیب صفحات اج گلکسی اس 20 به آسانی و فشار دادن طولانی روی هر یک از برنامه ها . با انجام این کار ، شما را به منوی جدید “Reorder” هدایت می کند.

ویرایش پنل اج سامسونگ گلکسی اس 20

از اینجا ، هر صفحه را با آیکون “<>” بالای آن بکشید. برای خروج از فهرست ، دکمه بازگشت یا صفحه اصلی را بزنید. همه تغییرات بصورت خودکار ذخیره می شوند .

همچنین بخوانید  چگونه پشتیبانی از فرمت Webp را در مرورگر Edge ویندوز 10 اضافه کنیم؟

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

اگر فقط از پنل اج گلکسی اس 20 در گوشی استفاده نمی کنید ، می توانید پنل اج گلکسی اس 20 را غیرفعال کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار ، پنل اج را باز کنید . بعد روی آیکون تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

اکنون در فهرست پنل اج قرار دارید. ضامن مربوطه را برای غیرفعال کردن پنل اج گلکسی اس 20 انتخاب کنید.

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

از طرف دیگر ، می توانید پنل اج را از فهرست تنظیمات غیرفعال کنید. با کشیدن انگشت از بالای صفحه دستگاه به پایین شروع کنید تا اعلان را باز کنید. با ضربه زدن روی آیکون تنظیمات در گوشه بالا سمت راست و کنار دکمه روشنایی ، منوی تنظیمات را باز کنید.

به پایین بروید و گزینه صفحه نمایش ” Display ” را انتخاب کنید.

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

دکمه لبه صفحه ” Edge Screen ” را در پایین لیست پیدا کرده و به آن ضربه بزنید.

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

در آخر ، گزینه کنار “Edge Panels” را فعال کنید، آیکون باید غیرفعال و خاکستری شود.

غیر فعال کردن پنل اج گلکسی اس 20

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *