تبلیغات

تبلیغات

چگونه تم مشکی گوگل پلی استور را فعال کنیم؟ آموزش فعال کردن تم مشکی گوگل پلی

Dark-Mode-on-Google-Play

می خواهید تم مشکی گوگل پلی را فعال کنید اما نمی دانید چگونه حالت تاریک گوگل پلی را فعال کنید ؟ نگران نباشید برای فعال کردن تم مشکی گوگل پلی با تک تیپ همره باشید .

برنامه گوگل پلی استور اکنون حالت تاریک خاص خود را دارد و در همه گوشی های اندروید قدیمی در دسترس است. این بدان معنی است که اکنون می توانید تم مشکی را در گوگل پلی فعال کنید و دیگر پیش زمینه سفید و خسته کننده را نخواهید دید .

در صورتی که میخواهید منطقه یا کشور گوگل پلی خود را عوض کنید ، پیشنهاد می کنم مقاله عوض کردن کشور یا منطقه در گوگل پلی را مشاهده کنید .

تم مشکی گوگل پلی در اندروید قدیمی

گوگل برای اولین بار یک تم تاریک را برای فروشگاه گوگل پلی در اکتبر سال 2019 راه اندازی کرد. با این وجود ، فقط در اندروید 10 در دسترس بود. اکنون ، همانطور که در یک توئیت اعلام شد ، تم مشکی گوگل پلی “اکنون در هر دستگاه اندروید موجود است”، اگرچه این درست نیست.

به طور دقیق ، موضوع تم مشکی گوگل پلی فقط برای دستگاه های دارای اندروید نسخه 5.0 و بالاتر در دسترس است. با این وجود ، اگر صاحب یک دستگاه اندروید و با نسخه قبل 5 هستید ، پیشنهاد می کنیم گوشی اندروید خود را آپدیت کنید یا یک گوشی جدید را خریداری کنید که از نسخه های جدیدتر پشتیبانی کند.

نحوه فعال کردن تم مشکی گوگل پلی

برای فعال کردن تم تاریک گوگل پلی مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا گوگل پلی را باز کنید و روی آیکون سه خط افقی کلیک کنید.
  • روی تنظیمات ” Settings ” کلیک کنید.
  • روی گزینه تم ” Theme ” کلیک کنید
  • بین روشن ( Light ) و تاریک ( Dark ) ، انتخاب کنید.

می توانید هر چند وقت یک بار تم گوگل پلی خود را عوض کنید . یا حتی چندین بار در روز اگر احساس کردید، که تم گوگل پلی شما را اذیت می کند به راحتی نور صفحه را عوض کنید ، رنگ سفید پس زمینه را سیاه می کند و تنظیم توسط Battery Saver / System Default کاملاً توضیحی است.

در صورتی که با پخش خودکار فیلم های گوگل پلی مشکل دارید می توانید به راحتی پخش خودکار ویدئوهای گوگل پلی را غیرفعال کنید ، برای این کار مقاله غیر فعال کردن پخش خودکار فیلم های گوگل پلی را مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  تفاوت سی پی یو Core i3 ,Core i5 , Core i7 اینتل کدام را واقعا نیاز داریم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *