تبلیغات

تبلیغات

چگونه هارد ایکس باکس 360 را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنیم ؟

Connect-Your-Xbox-360-Hard-Drive-to-Your-PC

این که آیا شما دیگر از ایکس باکس 360 خود استفاده نمی کنید یا نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات هارد ایکس باکس دارید ، فرصتی مناسب است که هارد ایکس باکس 360 خود را به سیستم وصل کنید.

اما آیا هارد ایکس باکس 360 با سیستم سازگار است؟ چگونه هارد ایکس باکس 360 را به کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید وصل کنید و فایل ها را مشاهده کنید؟ و آیا واقعاً می شود ؟

در ادامه نحوه وصل کردن هارد ایکس باکس 360 به سیستم ویندوزی آورده شده است ، با تک تیپ همراه باشید . در صورتی که میخواهید دسته ایکس باکس را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنید ، مقاله وصل کردن دسته ایکس باکس به سیستم را مشاهده کنید .

چرا هارد ایکس باکس 360 خود را باید به سیستم وصل کنیم؟

این خیلی واضح نیست ، اما هارد دیسک سخت یا HDD ایکس باکس 360 یک دستگاه ذخیره سازی استاندارد 2.5 اینچی SATA است . هارد مشابهی که در سیستم های شخصی یا لپ تاپ خود پیدا خواهید کرد. به این ترتیب ، می توان با استفاده از کابل آداپتور به هر سیستم متصل شد.

اما چرا نیاز به وصل کردن هارد ایکس باکس 360 به کامپیوتر با لپ تاپ داریم ؟

  • شما باید از هارد ایکس باکس 360 خود نسخه پشتیبان تهیه کنید (به عنوان مثال ، برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات)
  • شما می خواهید فایل های ایکس باکس 360 را در سیستم خود اجرا کنید .
  • می خواهید از هارد ایکس باکس 360 برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده کنید .

اگرچه خواندن هارد دیسک ایکس باکس 360 ساده نیست.

پیشنهادی :

آموزش آپیدیت کردن دسته ایکس باکس

واقعیت خواندن هارد ایکس باکس 360 در سیستم

با برخی روش ها ، هارد ایکس باکس 360 می تواند به سیستم ویندوز شما متصل شود. اما با وصل کردن هارد ایکس باکس 360 به سیستم ممکن است نتایج مورد نظر شما را نداشته باشد.

مشکل با خواندن دستگاه پیش می آید.

اگر به دنبال راهی برای مشاهده فایل های ایکس باکس 360 در سیستم خود هستید ، بدون استفاده یک ابزار اختصاصی کار شما مشکل می شود . به طور باورنکردنی ، ویندوز نمی تواند هارد دیسک ایکس باکس 360 را بخواند.

در عوض ، از شما خواسته می شود تا دستگاه را بدون اتصال به ویندوز فرمت کنید (قالب بندی مجدد هارد ایکس باکس) تا راه های مناسبی برای خواندن هارد در ویندوز به شما ارائه دهد . در حال حاضر بهترین ابزار برای خواندن هارد ایکس باکس 360 توسط ویندوز برنامه FATXplorer است.

همچنین بخوانید  آشنایی با روش های پایه سئو برای بهبود وب سایت

این ابزار برای ویندوز ویستا و بعد از آن در دسترس است. در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی قابل دانلود است اما 25 دلار قیمت دارد. خوشبختانه ، این برنامه دارای تست هفت روزه دارد.

دانلود : FATXplorer

توجه داشته باشید که برخی از آنتی ویروس ها برنامه FATXplorer را به عنوان بدافزار می شناسند . با این حال ، این یک نکته مثبت کاذب است ، بنابراین می توانید با خیال راحت ابزار را نصب کنید.

واقعیت خواندن هارد ایکس باکس 360 در سیستم

پس از نصب و راه اندازی ، FATXplorer به شما امکان می دهد تا فایلها را بر روی هارد ایکس باکس 360 (و ایکس باکس اصلی) مشاهده کنید. شما فقط باید راهی برای اتصال هارد ایکس باکس به سیتم خود داشته باشید.

آیا می توانید از کابل انتقال هارد ایکس باکس 360 استفاده کنید؟

قبل از وقت گذاشتن برای هک کردن پرونده قدیمی Xbox 360 HDD ، کابل انتقال Xbox 360 Hard Drive را در نظر بگیرید.

این برنامه برای کپی کردن محتویات یک هارد به هارد دیگری طراحی شده است و با یک کامپیوتر نیز کار می کند. بنابراین ، یک سمت کابل را به ایکس باکس 360 وصل کنید و کابل USB را به سیتم خود وصل کنید. سپس FATXplorer باید دستگاه را برای خواندن فایل های ایکس باکس 360 در ویندوز تشخیص دهد.

اگر نمی خواهید از کابل انتقال رسمی (یا دستگاه های مشابه) استفاده کنید ، می توانید راه حل های زیر را امتحان کنید. با این حال ، ابتدا باید هارد دیسک خود را از ایکس باکس 360 جدا کنید.

جدا کردن هارد از ایکس باکس 360

قبل از اتصال هارد دیسک به سیستم باید آن را از ایکس باکس 360 خود جدا کنید. سه مدل ایکس باکس 360 عرضه شده است :

  • ایکس باکس 360 اورجینال ، سال 2005
  • ایکس باکس 360S ، سال 2010
  • ایکس باکس 360E سال 2013

هر کدام ورش خاصی برای جداسازی هارد از ایکس باکس دارد . قبل از ادامه کار ، از خاموش بودن کنسول ایکس باکس 360 و جدا کردن دستگاه از برق اطمینان حاصل کنید.

می توانید ویدئوهای باز کردن ایکس باکس 360 و جدا سازی هارد از ایکس باکس را در اینترنت مشاهده کنید ، تا به مشکلی بر نخورید.

هارد ایکس باکس 360 خود را به سیستم وصل کنید

با جدا کردن هارد ایکس باکس 360 ، شما می توانید آن را به سیستم شخصی خود وصل کنید. شما سه روش برای این کار دارید.

  • کابل SATA به USB
  • استفاده از docking USB HDD SATA
  • دیسک را درون رایانه شخصی خود نصب کنید
همچنین بخوانید  آموزش بستن برنامه های در حال اجرا در اندروید با نرم افزار کاربردی Greenify

بیایید با جزئیات بیشتری به این گزینه ها نگاه کنیم.

1- هارد ایکس باکس 360 را با کابل SATA به کابل USB سیستم وصل کنید

برای وصل کردن هارد ایکس باکس به سیستم ، ساده ترین راه حل استفاده از یک آداپتور SATA به USB است. این کابلهای مقرون به صرفه با منبع تغذیه ای هستند که در فروشگاه ها پیدا خواهید کرد.

این راه حل نیز امن تر از باز کردن سیستم شما است. بعدا می توانید از کابل برای هاردهای یدکی دیگر نیز استفاده مجدد کنید.

بیشتر بدانید :

حل مشکل کار نکردن دسته ایکس باکس

2- هارد ایکس باکس 360 را با داک به سیستم وصل کنید

با استفاده از یک داک USB قابل اتصال ، می توانید به راحتی دستگاه های SATA را بدون باز کردن آن به سیستم شخصی خود متصل کنید.

گزینه های مختلفی در دسترس است. دستگاه Olmaster USB 3.0 SATA hard drive docking دارای دکمه بیرون کشیدن است، همچنین با درایوهای 2.5 اینچی و 3.5 اینچی سازگار است.

گزینه های جایگزین ممکن است دارای چندین شیار برای کنترل بیش از یک هارد در یک زمان باشند. همچنین می توانید برای مشاهده فایل های ایکس باکس 360 از یک هارد دیسک اکسترنال استفاده کنید.

3- وصل کردن هارد ایکس باکس 360 در سیستم

همانطور که اشاره شد ، هارد ایکس باکس 360 یک هارد ساده 2.5 اینچی SATA است ، بنابراین آن را مانند سایر دستگاه ها به سیستم متصل کنید. اکثر سیستم ها به راحتی باز می شوند و شما می توانید با جدا کردن کابل از هارد سیستم ، هارد ایکس باکس را به کامپیوتر متصل کنید .

قرار دادن هارد در سیستم شخصی شما با یک کابل SATA که به مادربرد کامپیوتر شما وصل است . همچنین از منبع تغذیه (پاور) سیستم شما یک کابل برق SATA نیز احتیاج دارد.

درایو دیسک Xbox 360 خود را در Windows بخوانید یا از آن استفاده مجدد کنید

دسترسی به محتویات هارد ایکس باکس 360 با کابل انتقال اختصاصی مستقیم است. یا می توانید به آداپتورهای SATA اعتماد کنید ، یا به سادگی هارد را در سیستم شخصی خود نصب کنید . برای خواندن مطالب در ویندوز به ابزاری مانند FATXplorer نیز نیاز خواهید داشت. روش دیگر ، هارد را فرمت کنید و از آن استفاده مجدد کنید.

شاید بزرگترین چالش ، جدا کردن هارد از ایکس باکس 360 شما باشد. خوشبختانه در هر نسخه جدید کنسول ایکس باکس آسانتر می شود. در اینترنت نحوه باز کردن ایکس باکس 360 و ایکس باکس One آورده شده است.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین اپلیکیشن آموزش لغات انگلیسی + فیلم آموزش زبان انگلیسی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *