تبلیغات

تبلیغات

چگونه به اعلان های گلکسی اس 20 سریع دسترسی پیدا کنیم ؟

The-Fastest-Way-to-Access-galaxy-s20-Notifications

می خواهید به اعلان های گلکسی اس 20 سریع دسترسی پیدا کنید اما نمی دانید چگونه به ناتیفیکیشن های گلکسی اس 20 سریع دسترسی پیدا کنید ؟ نگران نباشید در ادامه با روش سریع دسترسی پیدا کردن به اعلان های گلکسی اس 20 آشنا خواهید شد .

وقتی در وسط صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس یا اس 20 التر ، به بالا یا پایین بکشید ، کشوی لیست برنامه ها را باز می کنید . خوشبختانه ، تنظیماتی وجود دارد که به شما امکان می دهد پانل اعلان را با کشیدن به سمت پایین باز کنید ، بنابراین نیازی نیست از بالای صفحه به پایین بکشید .

بیشتر بدانید :

آموزش فعال کردن صفحه نمایش 120 گیگاهرتزی گلکسی اس 20

دسترسی سریع به اعلان های گلکسی اس 20

برای فعال کردن قابلیت دسترسی سریع به اعلان های گلکسی اس 20 ، ابتدا منوی تنظیمات دستگاه را باز کنید. ساده ترین راه کشیدن صفحه از بالای صفحه دسترسی به تنظیمات دستگاه است. روی آیکون چرخ دنده در کنار دکمه پاور ضربه بزنید. این آخرین باری است که باید از بالایی صفحه نمایش گلکسی S20 به سمت پایین بکشید.

از طرف دیگر ، می توانید از صفحه اصلی گوشی بکشید تا لیست کشوی برنامه را باز کنید. یا از نوار جستجو در بالای پنجره استفاده کنید یا بین صفحات انگشت خود را بکشید تا زمانی که “تنظیمات” را پیدا کنید.

در تنظیمات دستگاه گلکسی اس 20 ، روی بخش نمایش ” Display ” ضربه بزنید.

دسترسی سریع به اعلان های گلکسی اس 20

کمی به پایین بروید و روی گزینه صفحه اصلی ” Home Screen ” ضربه بزنید.

دسترسی سریع به اعلان های گلکسی اس 20

گزینه جابجایی را در کنار گزینه پایین رفتن برای صفحه اعلان ” Swipe Down for Notification Panel ” انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که گزینه فعال و آیکون آبی شده است.

دسترسی سریع به اعلان های گلکسی اس 20

حالا دوباره به صفحه اصلی سامسونگ گلکسی اس 20 برگردید و قابلیت جدید را امتحان کنید. شما باید بتوانید در هر نقطه از صفحه به پایین بکشید و به سرعت پنل اعلان های سامسونگ گلکسی اس 20 را پایین بیاورید.


در صورتی که میخواهید عملکرد دکمه پاور گلکسی اس 20 را تغییر دهید ، پیشنهاد می کنم مقاله عوض کردن عملکرد دکمه پاور گلکسی اس 20 را مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  آموزش اضافه کردن لوکیشن یا موقعیت مکانی در اینستاگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *