تبلیغات

تبلیغات

آموزش عوض کردن عملکرد دکمه جانبی گوشی سامسونگ گلکسی اس 20

Change-the-Side-Button-to-a-Power-Button

برخلاف بسیاری از گوشی های اندرویدی دیگر ، سامسونگ گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس و اس 20 الترا در هنگام فشار طولانی دکمه جانبی ، دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ را به طور پیش فرض راه اندازی می کند. خوشبختانه ، می توانید عملکرد دکمه جانبی سامسونگ اس 20 را تغییر دهید.

تغییر عملکرد دکمه جانبی گلکسی اس 20

برای عوض کردن عملکرد دکمه کناری گلکسی اس 20 مراحل زیر را دنبال کنید :

  • ابتدا به تنظیمات دستگاه گلکسی اس 20 مراجعه کنید . هم میتوانید تنظیمات را از لیست برنامه ها پیدا کنید ، یا این صفحه را با پایین بکشید و آیکونه تنظیمات را انتخاب کنید .
  • در تنظیمات دستگاه به پایین بروید و سپس گزینه “Advanced Properties” را انتخاب کنید.
تغییر عملکرد دکمه جانبی گلکسی اس 20
  • در مرحله بعد ، روی گزینه کلید جانبی ” Side Key ” در بالای لیست ضربه بزنید.
تغییر عملکرد دکمه جانبی گلکسی اس 20
  • اکنون می توانید تنظیمات فعلی را نگه دارید . اگر می خواهید دکمه جانبی در هنگام فشار طولانی دکمه جانبی عملکرد خاصی نداشته باشد ، گزینه خاموش کردن منو ” Power Off Menu” ” را انتخاب کنید.
تغییر عملکرد دکمه جانبی گلکسی اس 20

همچنین می توانید دکمه کناری سامسونگ گلکسی اس 20 را فشار دهید. به طور پیش فرض ، درست مانند سایر تلفن های هوشمند اندروید ، این عمل به سرعت دوربین را راه اندازی می کند. می توانید این گزینه را تغییر دهید تا بیکسبی دستیار سامسونگ را اجرا کنید یا هر برنامه نصب شده در سامسونگ گلکسی اس 20 خود را باز کنید.


در صورتی که علاقمند به فیلم یا بازی هستید ، پیشنهاد میکنم قابلیت صفحه نمایش 120 گیگاهرتز در سامسونگ گلکسی اس 20 یا پلاس و الترا را فعال کنید. این ویژگی باعث بهبود کیفیت نمایش تصاویر در بازی یا فیلم ها میشود که حس خوبی به شما دست می دهد ، برای فعال کردن این ویژگی مقاله فعال کردن صفحه نمایش 120 گیگاهرتز گلکسی اس 20 را مشاهده کنید .

همچنین بخوانید  16 ویژگی اصلی جیمیل که از آن بی خبرید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *