تبلیغات

تبلیغات

چگونه پسورد دیزنی پلاس (Disney+) را عوض کنیم؟ عوض کردن رمز دیزنی پلاس

How-to-Change-Your-Disney+-Password

می خواهید پسورد اکانت دیزنی پلاس خود را عوض کنید ، اما نمی دانید چگونه رمز اکانت Disney+ خود را تغییر دهید ؟ نگران نباشید در ادامه به تغییر رمز Disney+ خواهیم پرداخت .

وقتی صحبت از سرویس های پخش فیلم و … مانند Disney+ می شود ، مهم است که یک رمز عبور ایمن داشته باشید که رمز آن آسان نباشد. خوشبختانه ، عوض کردن رمز Disney+ خود بسیار ساده است ، با تک تیپ همراه باشید .

آموزش عوض کردن رمز اکانت دیزنی پلاس

در سیستم شخصی وارد صفحه اصلی دیزنی پلاس شوید ، آیکون پروفایل خود را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. در برنامه تلفن همراه در دستگاه آیفون ، آیپد و اندروید خود ، پروفایل شما در گوشه پایین سمت راست قرار خواهد گرفت.

آموزش عوض کردن رمز اکانت دیزنی پلاس

در زیر پروفایل خود روی گزینه حساب ها ” Account ” کلیک کنید تا به تنظیمات حساب خود هدایت شوید .

آموزش عوض کردن رمز اکانت دیزنی پلاس

با این کار اطلاعات حساب و اطلاعات اشتراک اکانت دیزنی پلاس شما نمایش داده می شود. گزینه تغییر رمز عبور” Change Password ” را انتخاب کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید و رمز عبور جدید اکانت دیزنی پلاس خود را به روز کنید.

آموزش عوض کردن رمز اکانت دیزنی پلاس

در این صفحه ، پسورد فعلی اکانت دیزنی پلاس خود و همچنین رمز جدید حساب دیزنی پلاس خود را وارد خواهید کرد. از آنجا ، دکمه ذخیره ” Save ” را انتخاب کنید تا تغییر پسورد اکانت Disney+ خود را انجام دهید.

آموزش عوض کردن رمز اکانت دیزنی پلاس

اکنون رمز اکانت دیزنی پلاس خود را با موفقیت تغییر داده اید! برای ورود به حساب دیسنی + خود در برنامه ها یا مرورگرهای وب استفاده شده برای دسترسی به این سرویس ، باید از رمزعبور جدید خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید  آموزش ارسال کردن ایمیل به صورت گروهی در آیفون و آیپد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *