تبلیغات

تبلیغات

چگونه در شبکه وای فای امن بمانیم ؟ افزایش امنیت در شبکه وای فای

stay-safe-when-connecting-to-Wi-Fi

این که آیا شما در خانه هستید ، و از وای فای استفاده می کنید و میخواهید بررسی کنید که فرزندانتان از اینترنت وای فای امن استفاده می کنند یا خیر با تک تیپ همراه باشید . وای فای یک ضرورت برای ارتباط برقرار کردن و استفاده از فناوری شماست .

با نکانت امنیتی وای فای که در ادامه برای شما قرار داده ایم ، وای فای خود را امن نگه دارید . همچنین پیشنهادی می کنم مقاله افزایش امنیت وای فای را مشاهده کنید .

با افزایش امنیت وای فای با عوض کردن پسورد

برای افزایش امنیت وای فای خود از یک پسورد قوی استفاده کنید . تغییر رمز ورود وای فای ، سریع و آسان است اما بسیاری از افراد تمایل به انجام آن ندارند. هر مودم دارای رمزهای عبور پیش فرض است و اگرچه کدها پیچیده هستند ، اما می توان آنها را برای هکرها آسان کرد.

با افزایش امنیت وای فای با عوض کردن پسورد

اطمینان حاصل کنید که رمز وای فای را به چیزی شخصی تغییر دهید و حدس زدن آن دشوار شود ، بنابراین اطلاعات خانواده شما همیشه امن و پنهان باقی می ماند .

مودم شما دارای دو رمز دارد:

  • رمز عبور وای فای که برای وصل شدن به وای فای وارد می کنید .
  • رمز عبور ادمین ، که برای وارد شدن به تنظیمات مودم نیاز دارید .

آموزش عوض کردن رمز وای فای :

  • به تنظیمات مودم خود بروید (مشکل ورود به تنظیمات ورود به مودم)
  • آی پی مودم را در مرورگر خود وارد کنید
  • نام کاربری و رمزعبور تنظیمات مودم خود را وارد کنید ( نام و پسورد را در جعبه مودم پیدا خواهید کرد)
  • یک رمز جدید برای وای فای خود انتخاب کنید .

آنتی ویروس خود را بروز کنید

نرم افزار آنتی ویروس فقط برای سیستم شما نیست ، می خواهید مطمئن شوید که تلفن های هوشمند و تبلت ها نیز محافظت می شوند ، زیرا کودکان بزرگ تر می شوند و به طور منظم از اینترنت استفاده می کنند.

محصولات نرم افزاری آنتی ویروس پولی ویژگی های بیشتری نسبت به آنتی ویروس رایگان و دسترسی به پشتیبانی فنی ارائه می دهند ، پیشنهاد می کنم مقاله بهترین آنتی ویروس های ویندوز را مشاهده کنید .

ویژگی های انتی ویروس های پولی :

  • امنیت دستگاه های نامحدود
  • امکان نظارت از راه دور وای فای
  • ساخته شده برای سیستم ضد ویرویس
  • فناوری رمزگذاری پیشرفته

اما حفظ امنیت خانواده شما به صورت آنلاین فقط به نرم افزار آنتی ویروس احتیاج دارد. با داشتن یک مجموعه کامل امنیت اینترنتی ، شما راحت خواهید شد که اطلاعات همه در خانواده شما کاملاً ایمن و ایمن است.

همچنین بخوانید  آموزش تغییر فونت گوشی های اندروید

هنگام اتصال به وای فای رایگان ، مواظب باشید

شبکه های وای فای رایگان ممکن است در هنگام دور بودن از خانه به عنوان دستیابی به دسترسی به اینترنت رایگان به نظر برسند ، اما برخی از خطرات احتمالی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید .

اگر شما یا خانواده خود می خواهید از وای فای های رایگان استفاده کنید ، پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله افزایش امنیت وای فای رایگان را مطالعه کنید .

  • مطمئن شوید که هکرها شبکه های وای فای جعلی مشابهی را راه اندازی نکرده باشند .
  • ویروس ها می توانند از طریق وای فای گسترش یابند .
  • اتصال خودکار را وای فای را خاموش کنید تا دستگاه ها به طور خودکار به وای فای های رایگان متصل نشوند (جلوگیری از وصل شدن خودکار وای فای آیفون) .

اگر مشکل دارید با تیم تک تیپ در میان بگذارید

حتی اگر اقدامات احتیاط آمیز امنیتی را انجام دهید ، حوادث هنوز هم اتفاق می افتد. اگر خود را با مشکل مواجه کرده اید یا به یک سؤال نیاز دارید ، با متخصص تک تیپ در بخش کامنت ها یا شبکه های اجتماعی تک تیپ در تماس باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *